Što se tiče kašnjenja zrakoplova u odlascima, za odobrenje plana leta je nadležan Eurocontrol i HKZP samo provodi ono što dobije od njih. Realnost je nešto drugo: veliki broj pilota uopće ne zna ispuniti plan leta ili ne poznaju sve opcije koje su moguće prilikom popunjavanja plana. Djelatnik koji zaprima planove ponekad može sugerirati pilotu što da učini pri popunjavanju, no ipak piloti su dužni samostalno popuniti plan jer su oni direktno odgovorni za let. Vani piloti često nemaju na raspolaganju osobu, već samo računalo u koje unose plan leta. Popunjavanje plana u zadnji čas povećava vjerojatnost da će dobiti slot ( kašnjenje) zbog trenutno važećih regulacija i restrikcija na željenoj ruti.
By the way, što se tiče slučaja slijetanja German wingsa, stvar je u bezobrazluku Croatijinih pilota i direktnom ugrožavanju sigurnosti. Kontrolor leta ne može utjecati na brzinu taksiranja zrakoplova po pisti i ako se on “vuče” ugrožavanje sigurnosti je na njegovu odgovornost. Prema tome, Croatia treba odgovarati za ugrožavanje sigurnosti ( jesu li kontrolori napisali prijavu i što se dalje događalo s njom ? ).