Sad je sigurno, Croatia Airlines za godinu-dvije više neće postojat, možda i ranije propadnu.
Vec sam vise puta rekao da Croatia Airlines s promasenom strategijom prizemljivanja aviona i neekspanzije flote 100% propada. Letenje je economics of scale i more se letit vise, a ne manje. Ali Croatia Airlines zbog ogromnih dugova koje su slozili idioti tipa onaj dubrovacki CEO koji je 5 godina zasra-vljivao motku u toj kompaniji vise nije nezavisna kompanija. Kreditori ju drze za jaja i kreditori joj nece dozvoliti ekspanziju i nikakve rizicnije poslovne strategije osim one koja je sigurna za njih: polagano vracanje dugova i za 2-3 godine potpuna likvidacija flote. To je 99.9% sigurni scenarij. Zalosno da nisi imali a ma bas nikakvu viziju, a Bliski istok i sjeverna Afrika totalno nepokriveni letovima iz srednje Europe.
Vec sam vise puta rekao da Croatia Airlines s promasenom strategijom prizemljivanja aviona i neekspanzije flote 100% propada. Letenje je economics of scale i more se letit vise, a ne manje. Ali Croatia Airlines zbog ogromnih dugova koje su slozili idioti tipa onaj dubrovacki CEO koji je 5 godina zasra-vljivao motku u toj kompaniji vise nije nezavisna kompanija. Kreditori ju drze za jaja i kreditori joj nece dozvoliti ekspanziju i nikakve rizicnije poslovne strategije osim one koja je sigurna za njih: polagano vracanje dugova i za 2-3 godine potpuna likvidacija flote. To je 99.9% sigurni scenarij. Zalosno da nisi imali a ma bas nikakvu viziju, a Bliski istok i sjeverna Afrika totalno nepokriveni letovima iz srednje Europe.
Kakav expansion kad su im cijene daleko najvece od svih? Nitko nece letiti… svi drugi su jeftiniji, i jos bolji. Upropastili su firmu, nagomilali gubitke, a njima ostali bonusi. Katastrofa.
U ovim okolnostima, prodaja ja najbolje rjesenje.