zidjamo pelješki po n-ti put….klap!!
Nekako cijena u ovih par godina skočila sa 200 na 400ml€…
Na kraju će biti okrugla 1mlrd€… Mark my word
Čekaj, oni još nisu dobili EU sredstva?!?!?!? I idu raditi pa će sve financirati ako eu ne odobre sredstva ?!?!?!?
A bože stvarno treba goli otok otvorit kako se lako troše sredstva, ni ovi autoputevi se ne mogu lako pogriti iz prometa, a ovaj most se neće isplatiti ni za 100 godina od prometa i oni to misle solo financirati ako eu ne sudjeluje, di bi gospodarstvo bilo da se tako investira, aufff
…ako ne financira EU, neće od toga biti ništa…ili neće ni početi ili će stati na pola posla jer neće biti novaca…
Viadukt u 2017. očekuje 2 milijarde kuna prihoda i 2500 radnika
DOMAĆE KOMPANIJE22.12.2016.8:09
Predsjednik Uprave Viadukta Joško Mikulić/Goran Jakuš/PIXSELL
Predsjednik Uprave Viadukta Joško Mikulić/Goran Jakuš/PIXSELL
0
Suzana Varošanec
Viadukt ulazi u turizam, energetiku i visokogradnju s projektima koje financiraju privatni investitori.
Ovo je daleko najteža godina za zagrebački Viadukt u zadnjih deset godina, ali je kraj godine donio promjenu u trendu tako da u 2017. ulazimo s više ugovorenih poslova nego prije godinu dana.
Evidentne su naznake oporavka tržišta i najteža vremena su iza nas, poručuje predsjednik Uprave Viadukta Joško Mikulić. Kako doznajemo, u konkretnom slučaju posrijedi je više od milijardu kuna tzv. prijelaznih ugovora za 2017., s time da glavnina tek slijedi u zimskim mjesecima, pa bi navedena svota kroz siječanj i veljaču trebala biti udvostručena. Novi poslovi procjenjuju se, naime, na još milijardu kuna. “Diverzificirali smo poslovanje te pored niskogradnje i infrastrukturnih javnih projekata ulazimo u energetiku, turizam i visokogradnju, odnosno u građevinske projekte s pretežitim dijelom investicijskih aktivnosti na privatnim investitorima”, otkriva Mikulić.
Riječ je o atraktivnim turističkim resortima od pet zvjezdica koje će Viadukt do godine graditi na Jadranu, ali i u kontinentalnoj Hrvatskoj u području zdravstvenog turizma, kao i o vrijednim poslovno-stambenim projektima. Ulazak naše najveće građevinske kompanije s 1700 radnika u visokogradnju donijet će konkurenciju Kamgradu i Tehnici koji u tom segmentu tradicionalno drže primat. Letvica je i u planu za zaposlenost, kao i kod prihoda, visoko postavljena. Mikulić najavljuje rast zapošljavanja i Viadukt će kaže brzo imati više od 2000 radnika, što je blizu zlatnih godina kad je imao dvije i pol tisuće radnika, no ne otkriva kako, s obzirom na našu boljku kroničnog manjka radnika u mnogim gospodarskim granama.
Također, mnogo očekuje i od velikih međunarodnih poslova, primarno riječ je o tržištima Irana i Iraka te Kamerunu, a u regiji to je Srbija, gdje Viadukt očekuje prve odgovore zbog visoke faze pregovora. Poslovi se tiču stanogradnje, izgradnje zračnih luka i industrijskih postrojenja, a na čekanju je više stotina milijuna eura, no rezultat će biti poznat u prvom polugodištu, kaže Mikulić. Sumirajući poslovanje u 2016. nakon nova dva dobivena posla (rekonstrukcija na Bina-Istri i brana za Hrvatske vode ukupne vrijednosti više od 120 mil. kuna), kaže da je krivac dugotrajno smanjenje investicijskih aktivnosti, a potom je politička okolnost pada Vlade.
S time je vezana paraliza sustava donošenja odluka u javnim poduzećima što im je skresalo ukupni prihod za oko 200 milijuna kuna, a poslovi se tiču prometne infrastrukture i vodnog gospodarstva koji se u najvećoj mjeri financiraju iz EU fondova. Primjerice, Viadukt je trenutno u procesu natječaja samo kod Hrvatskih voda za projekte ukupne vrijednosti milijardu i 60 milijuna kuna, ali više od godinu dana se ne donose odluke po tim natječajima.
Ključne riječi
VDKT (Viadukt d.d.)Joško MikulićHrvatska građevinarska građevinska graditeljska industrija
Toliko licemjerja, a svi čestiti i pošteni! Svi isti a opet nekako drugačiji!
Ma, ajmo malo ljdski i ovozemaljski dati otvorenu kladionicu za ovaj natječaj: Ja ulažem sve što imam na STRABAG i njihove latentne perače novca koji će na kraju dobiti posao i opet u svemu ostati čisti!
A domaće izvođače će iskoristiti kao mule i crnce na poljima pamuka prije stotine godina!
Sve je namješteno i unaprijed poznato, samo se sada sve treba “odigrati” da bude fer i korektno. Da bude onako, Engleski i NJemački rečeno: POŠTENO! Da, i pravedno također.
Zabilježite moj komentar pa se čujemo kada bude potpis Ugovora a isto bi bilo dobro provjeriti privtnu imovinu ljudi koji upravo sve “sređuju ” za STRABAG”! Ma USKOK sve zna ali to i jeste problem, bolje jem(b)at svoj narod nego nego nekog drugog. Jer ovo je lako, svi moraju šutiti i trpiti!
Nema poštenih natječaja niti poštenih poslova, gdje je STRABAG “zaigrao” tu domaći više nemaju šanse!
T
Nema poštenih natječaja niti poštenih poslova, gdje je STRABAG "zaigrao" tu domaći više nemaju šanse!
zakaj je Strabag povlašten, tko stoji iz Strabaga?
Raditi taj most je glupost, čista politika bez zrnca pameti u ovim ekonomskim uvjetima. Trebalo je napraviti autocestu tj koridor koji kilometar iznad Neuma i riješen problem.
Raditi taj most je glupost, čista politika bez zrnca pameti u ovim ekonomskim uvjetima. Trebalo je napraviti autocestu tj koridor koji kilometar iznad Neuma i riješen problem.
Šumi, ne radi se most radi mosta, nego da se mogu političari nakesat, a tebi ako si protiv mosta, će reći da si protiv države.
Odgovorio bih ti kad bi znao jesi zainteresiran kao “investitor” ili “pravosuđe”!
U oba slučaja je odgovor isti, samo što bi onda znao jesi u “obrani ili napadu”!
Vidim da ZL Dubrovnik ove godine ima oko 2 milijuna putnika a Dubrovnik biljezi oko 1 milijun turista. Zna li itko strukturu dolazaka prema prijevoznom sredstvu? Trazio sam po internet ali ne mogu pronaci.
Dali netko zna koliko bi mogla kostati mostarina? Krcki most je dugacak 1,4 km a mostarina se placa 35 kn u oba smjera. Ekstrapolirajuci po duzini (Peljeski bi trebao biti 2,4 km) ispada da bi mostarina za Peljeski bila 60 kn u oba smjera a koliko vidim prema trasi nece skratiti vrijeme putovanja (barem ne do izgradnje punog profila autoceste do Dubrovnika).
Bude li tolika mostarina mostom nece prolazit ni pasi.