Izjava Ivana Zubaka

Naslovnica Forum Komentari članaka Izjava Ivana Zubaka

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

Sigurno teza od odluke da se prikrivaju prodajne cijene automobila krajem 90tih i tako utaji porez!

BigBoffin

Normalno da ste morali odrezati, ipak su sad na vlasti Boris Šprem i Minovski iz Taxi Cammea.

Ako se ne vratite znaci da ste prali lovu kao I 90-tih

Teškko da je to bila najteža Odluka. U svakom slučaju odluka je iznenađenje obzriom da je posljednjih mjesec dana sve prštalo od najava , planova, daljnjeg razvoja i to ne bilo gdje već po stručnim časopisima. Jedina dobra stvar je ta ukoliko navedena situacija nadležnima dopre do ušiju i da konačno shvate da tvrtka koja u potpunosti poštuje Zakon o radu, koja radi prema Pravilnicima , a istovremeno poštuje rad zaposlenika što znači da plaća sve poreze i davanja , uključujuči pdv , jednostavno nemože opostati pored nelojalne konkurencije ili privatnog poduzetnika opprtnika obveznika poreza na dohodak, a koji je prijavljen na minimalac i naravno radi po pozivu ako treba na raspolaganju 00-24.
POznavajući situaciu da je korporacija Zubak u mogućnosti imati vlastitu nabavu , održavanje, zapravo posjeduje vlastite resurse kroz grupu , nije logično da nije mogao preživjeti uz još malo borbe. Dalje , u prije nekoliko dana pozvali su se na cijenu novih ili rabljenih vozila, također ne stoji , jer jasno je da bi nabavkom kontorliranih i kvalitetnih rabljenih vozila iz vlasitog lagera a od povezane tvrtke , mogli su automatizmom imati niže rashode po osnovi amortizacije. Dakle mogli su ići sa 50% novih i 50% novih vozila.
Priča oko radnog vremena i smjenskog rada također je mogla biti rješena preraspodjelom radnog vremena gdje bi se statistikom mogla utvrditi vršna opterećenja , a dio vozila je mogao biti angažiran u dvije smjene , a dio vozila u 3 smjene, a vikendom i praznikom se mogla također učiniti reorganizacija.
Ostaje nejasno zašto nije, a moguće je da to planira , umjesto otkazivanja vozačima , ponuditi nastavak rada u partnerstvu , a Oryx ostaje nostielj licencije……
Čudna je to priča i pitanje je koji su pravi razlozi. Nije , odnosno malo je vjerovatno da ovo što iznosim ekipa iz Oryxa, odnosno Zubaka , nezna. Teško da se Ivan ili netko drugi iz ekipe zaigrao i da je došlo do slučajnosti.
Čini mi se da je to nekakva strateško – taktička odluka, ipak previše je uloženo u PR i Marketing , a odgovornost prema projektnim suradnicima kao što su Multi Plus Card, Diners ili planiranim velikim zakupnicima reklamnog prostora na vozilima koji su najavljeni prošlog mjeseca i to na način da neće biti slobodnog prostora do lipnja (ako se ne varam),
Pavo Zubak ne radi takve greške i one nemogu biti slučajne, osim ako sutra saznamo da je veliki dio uprave i stručna služba koja je radila na projektu — otpuštena zbog nesposobnosti.
Također, poslovni resursi i logistika su dovoljni da je posao Taxi usluge mogao vjerovatno izdržati još nekoliko mjeseci, pa čak i po cijenu kontroliranog gubitka u operativnoj djelatnosti.
Ne bi treabalo olako odbacivati Zubak i Oryx , očekujmo oskoro pticu Fenix. Živi bili pa vidjeli. Kladio bih se na Zubaka i Oryx, znaju što rade i vjerovatno je to nekakva strateška odluka.

O čemu ti pričaš?
Kako se može natjecat sa kameom koji ljudima daje minimalac a nekima i par stotina kuna na kraju jer im skida od plaće ako im je kravata malo na koso.
Ljudima u kameu radni dan traje 12 sati.
Kada radi sa 50% više auta nego dozvola, kada nije kune uložio u školovanje tih vozača koji pojma nemajo niti o prometnim propisima niti o ulicama u gradu.
A i pitanje u kakvom su stanju te škode koje su neprestano u pogonu 8 godina sa ko zna koliko kilometara i ko zna koliko vozača.

Kaznene prijave su podnijeli još iz radio taxi zagreba protiv ljudi iz gradskog poglavarstva koji su omogućili kameu da radi na ilegalan način, normalno ništa se nije sa mjesta pomaknulo kao i sve drugo u ovoj državi.

New Report

Close