poštovani kolega stopwin veli da je burza u kolapsu a gledajte svakih pet minuta
nova ponuda istog proizvoda pa birajte
Ova dionica bu koštala 700/800 kn bagatela u odnosu na ono koliko smo platili
ceste pa ko voli nek izvoli.
ESOP-sad zaposlenici mogu sami sebe kupiti i to s popustom
dobro su im metnuli.
INAĆE analize vele u teoriji da kad idu tolike ponude IPO da je vreme za kupnju pa bum i ja na ovoj rasprodaji nekaj kupil.NE bu mi prvi put kaj bum
popušil
Ne pada mi napamet.
Firma puna uhljeba sa doktorskim plaćama i znanjima u razini Australopitecusa, glavni “proizvod” im je autocesta za nigdje koja je uz to i najskuplja na svijetu ako ne i šire(galaksiji).
A gdje su tek sindikati i ostali bakrači…
Takvima da dajem svoj novac na upravljanje?
Btw.
ne kažem da se u početnoj “euforiji” (ovisno o zainteresiranosti) nebude moglo nabrzinu nešto zaraditi, ali nemam namjeru sudjelovati.
više ni ENC ne bih kupio kod njih, da ga nemam, uhljebi tuku po 12-15000 kn, a po cesti ne možeš normalno voziti desnim trakom, samo lijevi još valja
ide IPO HAC-ONC, ili kako je bibanum spomenuo dijela koji vrši održavanje i naplatu…što ni ne čudi…kad onaj dio koji je vezan uz prometnice ne mogu dati…kad pola prometnica nema dozvole, niti su knjižene…
tko bi to i kupio da mi je znati?
prosle godine zimsko odrzavanje 3 milje,a ove 7 milja .murija im danas upala u hac onc . Ovo ce biti super ipo.mozda i mup upise nesto dionica s obzirom da su stalno u hac ,pa mog u i oni u esop kao zaposlenici
Ne pada mi napamet.
Firma puna uhljeba sa doktorskim plaćama i znanjima u razini Australopitecusa, glavni "proizvod" im je autocesta za nigdje koja je uz to i najskuplja na svijetu ako ne i šire(galaksiji).
A gdje su tek sindikati i ostali bakrači…
Takvima da dajem svoj novac na upravljanje?
Btw.
ne kažem da se u početnoj "euforiji" (ovisno o zainteresiranosti) nebude moglo nabrzinu nešto zaraditi, ali nemam namjeru sudjelovati.
Kolega, htio ne htio, tim svim uhljebima sa 12-15 000 kn primanja mi čemo svi zajedno davati svoj novac. Da bi se mogao otplačivati kredit za autoceste, te financirati sve te puste uhljebe plačat čemo kroz povečane trošarine za gorivo, koje kakve namete, i ne samo mi već i naša djeca kroz nova zaduživanja. Pa cijeli ovaj performans oko referenduma je upravo organizirao sindikat da zaštiti sebe i da dalje mogu lagodno živjeti na grbači cijelog naroda. Mislite da je njih briga za “naše autoceste”? Da ih je brige za ovaj narod onda bi se sami zalagali za koncesiju tako da se smanji jani dug RH, a samim time bi i gospodarstvo pa i narod lakše disao. Ali ne, može nova zaduženja, ali samo da se njihove privilegije ne diraju.
KAKAV ŠLAMPERAJ
Vlada u izračunu cijene autoceste zaboravila nekoliko milijardi kuna
Autor: Boris Rašeta
Vlada u izračunu cijene autoceste zaboravila nekoliko milijardi kuna
foto: Anto Magzan (PIXSELL)
U novom broju tjednika Express pročitajte sve o malverzacijama s davanjem autocesta u koncesiju, kako je Vlada zaboravila ukalkulirati nekoliko milijardi kuna, te što misle sručnjaci – je li riječ o šlamperaju ili divovskoj spletki
Vlada nije škrtarila na studiji o koncesiji autocesta. Platila ju je punih 50 milijuna kuna. Vlada je nije kanila objavljivati.
Ipak, nakon što su sindikati i organizacije civilnoga društva zatražili objavu studije, Ministarstvo je napokon, iako nerado, pristalo. Studija je dojmljivo debela, ima mnogo stranica i sve su logike govorile da je nitko neće pročitati.
Kako bi se i ta, nevelika ali neugodna mogućnost svela na minimum, studija je objavljena u mrtvom feragostu, potkraj kolovoza 2012. godine, kad su svi na moru. Dogodilo se, ipak, nešto nepredviđeno koliko i strašno – studiju je netko pročitao.
I otkrio u njoj zaprepašćujuće velik broj – rupa.
“Jedna od najvećih u ovoj studiji jest to što u cijenu uopće nisu uračunati prihodi koje će koncesionar dobivati od potkoncesija (benzinske crpke, restorani, Macola…) a to je na 50 godina 3,5 milijardi kuna”, tvrdi izvor Expressa, upoznat s detaljima priče, pa nastavlja:
“Uostalom, koncesionar može po isteku potkoncesijskih ugovora za koju godinu, doći Macoli i reći mu: ‘Braco, ti više nećeš plaćati godišnje 150.000 kuna za potkoncesiju nego 250.000, uzmi ili ostavi’. Pa sve to pomnoži s 50 godina…”
U novom broju tjednika Express pročitajte sve o malverzacijama s davanjem autocesta u koncesiju, kako je Vlada zaboravila ukalkulirati nekoliko milijardi kuna, te što misle sručnjaci – je li riječ o šlamperaju ili divovskoj spletki.
express.hr
Odlična 2015. ZA HAC I ARZ
OBARAJU SE REKORDI: Zarada od cestarine za 90 milijuna kuna veća nego prošle godineZajedno su HAC i ARZ zabilježili promet od ukupno 44,05 milijuna vozila. Do kraja ove godine po prvi put u povijesti zajedno će ostvariti prihode od cestarine veće od 2 milijarde kuna.
U prvih devet mjeseci ove godine državne tvrtke ARZ i HAC ostvarile su rekordne prihode u naplati cestarine, te su zajedno naplatili čak 92,44 milijuna kuna više negoli u istom razdoblju prošle godine, piše Novi list.
6 posto veći prihodi
Najveći udio u povećanju prihoda imaju autocesta Rijeka – Zagreb, gdje je ostvareno ukupno 370 milijuna kuna od naplate, te autocesta Zagreb – Split – Ploče (A1), gdje je realizirano 491,7 milijuna kuna od naplate. Ukupno su obje tvrtke imale oko 6 posto povećane prihode, te isto toliko veći promet, što se nije dogodilo već niz godina, a zajedno su naplatile od cestarine ukupno 1,63 milijardi kuna, iz čega proizlazi da će do kraja ove godine HAC i ARZ prvi put u povijesti zajedno ostvariti prihode od cestarine veće od 2 milijarde kuna.
Rekordna 2015. godina
Nadalje, na Dalmatini, odnosno autocesti A1 u devet mjeseci ostvaren je promet od 10.487.479 vozila (povećanje 9,4 posto), dok je autocesta Rijeka – Zagreb imala 12.141.677 vozila. Zajedno su HAC i ARZ zabilježili promet od ukupno 44,05 milijuna vozila od čega je ARZ imao 16.127.696 vozila, a HAC 27.928.006 vozila. Brojke pokazuju da za autoceste 2015. godina predstavlja uistinu sjajnu i po mnogo čemu rekordnu godinu po ostvarenim prihodima od naplate cestarina, kao i po povećanju prometa, piše Novi list.
Ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić naglašava kako je prihod na autocestama jedan od pokazatelja odlične turističke sezone, te dodaje kako će takvi rezultati imati pozitivan učinak na proces privatizacije HAC ONC-a kroz javnu ponudu dionica (IPO), jer se pokazuje potencijalnim kupcima, prije svega građanima i mirovinskim fondovima, da će njihovo ulaganje imati vrlo dobru prihodovnu komponentu.
MINISTAR HAJDAŠ DONČIĆ: Radnicima HAC-a otpremnine ili prekvalifikacija
VLADA DALA ZELENO SVJETLO: Starta proces IPO-a HAC ONC-a
ovo je nesto aktualno..misljenja ?