to je zadnje koje se može skinuti. a i nije tako staro. mislom da bi se u drugom krugu mogao javiti toda kad riješi mercator.
Da vjerojatno. Bilo je još zainteresiranih ali izgleda da ih je omeo USKOK pa se prepali……. [angry] Mogli bi ih pitati od kud im novac. A na to nemaju odgovor.
I šta sada dalje, još uvijek čekao i čekamo i čekamo…
Neće mi biti žao ako bude ona stara: "strpljiv – spašen"
Izgleda da čekamo…..izbore. Svaka ekipa ima svoja rješenja i "kandidate". Po meni za Uljaru je trebalo raspisati međunarodni Tender. Sad bi se više znalo…..
I konačno dionicu vratiti na burzu!
Tu treba smijeniti SVE od Upravo do NO uz zabranu prilaza za idućih 50 godina. Kako to da TUĆ može uspješno raditi kad profit ide u Granolio, Žito i Agrokor? a za sebe to isto ne može. Netko si to debelo naplaćuje……
Gdje si novci i postrojenja u koja je država ulagala? EU propisuje koliko će trebati države proizvoditi bio-dizela i ostalih energenata iz obnovljivih izvora a jedini hrvatski potencijal se tjera u propast!
http://www.poslovni.hr/vijesti/slom-najvece-hrvatske-uljare-194556.aspx
Evo vam jedan info od stečajnog upravitelja. Tvornica definitivno prestaje sa radom i u najboljoj varijanti će služiti kao skladište i silos. I to samo pod uslovom da ju određeni kupac bude morao kupiti po znatno sniženoj cijeni.
ONOVNO ODGOĐENA IZVANREDNA SKUPŠTINA IPK TVORNICE ULJA ČEPIN
Čepinska uljara dobila privremenog upravitelja
Objavljeno: 17.1.2012
OSIJEK – Izvanredna skupština IPK Tvornice ulja Čepin ponovno je odgođena, ovaj put, kako neslužbeno doznajemo, do daljnjeg, a kao razlog je navedeno – nepostojanje zakonskih uvjeta, bez ikakvih podrobnijih obrazloženja.
Izvanredna skupština IPK Tvornice ulja Čepin, podsjetimo, prvo je bila sazvana za 9. siječnja ove godine, međutim zbog nedostatka kvoruma odgođena je za 16. siječnja. Na dnevnom redu trebao je biti opoziv izabranih članova Nadzornog odbora, predsjednika Drage Pleša te članova Tugomira Kuduza, Damira Kramarića i Marije Luc, koji su svoje mandate dali na raspolaganje sukladno odlukama Vlade RH, te izbor novih.
Budući da je mandat istekao i Upravi još 28. prosinca lani, Trgovački sud imenovao je privremenog upravitelja IPK Tvornice ulja Čepin. To je dosadašnji predsjednik Uprave IPK Tvornice ulja Čepin Stjepan Komar, koji nam je to potvrdio. Komar nije želio davati izjave o odgađanju skupštine, naveo je samo da se proizvodnja u tvrtki odvija bez problema te da su radnici dobili plaću za prosinac.Z.Rupčić
jel može ovo biti komičnije.našli se čobi i lina na kafi i kaže čobi evo kume predajem ti ovaj biser pa ti radi s njim šta očeš samo nemoj da se nešto slučajno riješi prije nego što to dodje sve na 0 jer če nas toda ubiti. a kaže lina uff ako tako stoje stvari…
pozdrav svima a najviše uskocima
Kolega pacman. Ako se ne varam prvi potpredsjednik Vlade je R. Čačić pa ćemo o tom potom……..
Kodžoman: U 2012. uložit ćemo 50 mil. kn i osvojiti Poljsku ili Njemačku
Igor Kodžoman, direktor Zvijezde, članice Agrokora, najavljuje tripostotno povećanje prodaje i tržišnih udjela u BiH i Sloveniji te osvajanje tržišta Europske unije maslinovim uljem i margarinima
Veliki jubilej, 95 godina Zvijezde, članice Agrokora, povod je za razgovor s direktorom društva Igorom Kodžomanom, koji govori o poslovanju, planovima kompanije i pripremama za tržište EU.
PXL PXL Što je donijela 2011., zadovoljni ste s rezultatom?
Više nego zadovoljni, no o poslovanju ne mogu konkretnije govoriti prije objave rezultata na Zagrebačkoj burzi. Kod nas su tradicionalno jaka dva razdoblja, Uskrs te Božić i Nova godina. No, lani smo imali i izvrsnu turističku sezonu koja je pridonijela rekordnu rezultatu. Ovdje moram izdvojiti da je lani naše jestivo ulje ponovno dobilo priznanje brenda broj jedan u Hrvatskoj među 1200 robnih marki u 60 kategorija. Već nekoliko godina zaredom osvajamo to prestižno priznanje i po toj snazi brenda izniman smo primjer u cijelom svijetu među kompanijama iz ove vrste biznisa. Jestivo ulje burzovna je roba i mi jedini u svijetu imamo brend te snage koji je, evo, jači i od Coca-Cole i P&G-a na domaćem tržištu, a naša majoneza brend je broj tri. Kada tvrtka na jednom tržištu osvoji prvo i treće mjesto, to zasigurno govori o velikoj snazi tvrtke i njezinih brendova.
Procjenjuje se da će 2012. biti teža od 2011., kakva su očekivanja Zvijezde?
Promatramo sve varijable krize koja se nastavlja, no optimisti smo. Planiramo rast prodaje oko tri posto, što je puno s obzirom na naše visoke tržišne udjele, a takav smo rezultat ostvarili i u 2011. Nadamo se dobroj turističkoj sezoni, a dobar učinak očekujemo i zbog konstantnih ulaganja. U određenim kategorijama namjeravamo povećati tržišni udjel u BiH, gdje naša majoneza ima prostora za rast. Danas tamo držimo između 15 i 20 posto udjela. Ako u Hrvatskoj imamo 80 posto, smatramo da možemo više i u BiH, ali i u margarinima, gdje sada držimo oko 60 posto tržišta. Aktivnosti ćemo pojačati i u Sloveniji u prodaji tvrdih margarina, tamo smo brend, držimo oko 30 posto tržišta, no vjerujemo da možemo doći i na 40 posto. Planiramo otvoriti barem jedno veliko tržište unutar EU, Poljsku ili Njemačku. Ne nužno s našim brendom, ali želimo plasirati od 300 do 600 tona tvrdog margarina i za 20 dana montirat ćemo zbog toga novu proizvodnu liniju od dva milijuna eura.
Zvijezda je članica Agrokora od 1993., što se otad promijenilo?
Ukupni prihod veći je više od 150 posto, udvostručen je broj artikala… Forma intervjua nedovoljna je da bih opisao sinergijske efekte u nabavi, prodaji i distribuciji. Zvijezda distribuira cjelovit program sireva Belja te ulja i sireve Agrolagune. Kako je najveći distributer režima između 4-8 stupnjeva, razgovaramo i o preuzimanju distribucije prerađevina PIK-a Vrbovec. Najveća sinergija koncerna u otkupu je sirovina, Agrokor je danas najveći u regiji.
Uljarski biznis paralelno razvijate na dva tržišta, tko je lider?
Zvijezda i Dijamant iz Zrenjanina gotovo su identični po veličini i ukupnim prihodima. Srbija po svom agro i geo-položaju ima veliku prednost u proizvodnji uljarica, posebno suncokreta i dugoročno je iznimna sirovinska baza za razvoj uljarstva u Agrokoru. S Dijamantom, koji na lokalnom tržištu ipak nije dominantan lider kao što je Zvijezda u Hrvatskoj, aktivni smo na kompletnom tržištu bivše Jugoslavije. U Makedoniji, Crnoj Gori i na Kosovu Dijamant je A brend, a Zvijezda B brend, dok je na bosanskohercegovačkom tržištu situacija obrnuta. Kroz takav model jače nastupamo na tržištu, kvalitetnije zauzimamo police u maloprodaji.
Spomenuli ste novu liniju za margarine, to je jedino ovogodišnje ulaganje?
U 2012. investirat ćemo oko 50 milijuna kuna. Sa 30 milijuna adaptirat ćemo nekoliko proizvodnih linija, dok je 20 namijenjeno za nove procese. Unatrag tri i pol godine investirali smo 20 milijuna eura, i to u novu rafineriju, pročišćav