Nešto malo bolji promet nego na TOZ-u i ADPL zajedno…[smiley2][smiley2][smiley2][smiley2]
Iako nemam ovu dionicu, dajem potpunu podršku Asku u njegovom nastojanju vraćanje ove slastičare u zelene boje.[smiley1]
samo da ne rokne prije Ht-a
Nešto malo bolji promet nego na TOZ-u i ADPL zajedno…[smiley2][smiley2][smiley2][smiley2]
ipkk oko 3,8 mil promet. šta si ti to zbrajao ?
A što Ga svi vole guzit. [smiley11]
Bit će nekima danas teško sjediti….[smiley2][smiley2]
Za one koji nemaju ATM…
Asko:
”
Nešto malo bolji promet nego na TOZ-u i ADPL zajedno…[smiley2][smiley2][smiley2][smiley2]
”
ipkk oko 3,8 mil promet. šta si ti to zbrajao ?
Ironija kolega, ironija…shvatio je tko je trebao…[smiley2][smiley2]
evo ja sam prije koji dan kupio i pojeo jedan proizvod ove firme čije dionice posjedujem , i evo vrlo brzo reakcija na burzi , malo se povećala potražnja za dionicom .. [smiley2]
Od zadnjeg stanja u SDA 10.09. (t+3) RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. ZAGREB 7.061, od onda prošlo 4.890 kom. nadam se da je veći dio Rafi. Da se već jednom istovare.
evo ja sam prije koji dan kupio i pojeo jedan proizvod ove firme čije dionice posjedujem , i evo vrlo brzo reakcija na burzi , malo se povećala potražnja za dionicom .. [smiley2]
jedi mrzljace, jedi,jedi jos[smiley2]
evo ja sam prije koji dan kupio i pojeo jedan proizvod ove firme čije dionice posjedujem , i evo vrlo brzo reakcija na burzi , malo se povećala potražnja za dionicom .. [smiley2] jedi mrzljace, jedi,jedi jos[smiley2]
moram priznati da sam malo sumnjao u ovu dionicu, ali nakon što sam kupio ovu Rum pločicu shavatio sam da tu ima još dosta prostora za rast .. zašto ? ; dizajn ovog proizvoda se nije mijenjao od onih dana kad sam ga zadnji puta kupio i konzumirao , a to je bilo negdje još u srednjoj školi , znači prije dosta vremena .. okus je isto ostao isti , i bukee koji se širi ustima je isti .. odmah mi se vratilo sjećanje na te bezbrižne školske dane .. ali moram priznati da je u međuvremenu konditorska industrija otišla nekoliko koraka naprijed i zapravo ovaj proizvod bi se mogao unaprijediti na više segmenata .. prva, najlakša promjena je osvježenje dizajna ambalaže, jer sadašnju ju zgazilo vrijeme više puta , prilično bezličan i neugledan dizajn neće privući nove kupce … moglo bi se poraditi i na okusu .. iako bi njega ocijenio ocijenom dobar ..
sve u svemu zaključujem da tu ima dosta prostora za rast [smiley2]