Vec vidim Zmajlovica kako stoji u redu za jedan Concept One (ne zam da li da stavim smajlija ili placljivka).
Vec vidim Zmajlovica kako stoji u redu za jedan Concept One (ne zam da li da stavim smajlija ili placljivka).
[/quo0te]
stvarno si lud…ako ovo čita, zbilja će ga i naručiti jer to štedi troškove nafte…
Dobar intervju.
Izgleda da naši ministri još uvijek ne razumiju da oni moraju vidjeti koji su potencijali kod ovako dobrih, mladih i perspektivnih poduzetnika i sami inicirati promjene sve dok se one ne uvedu, a ne samo reći da će učiniti nešto.
Imamo Centar za vozila Hrvatske, razne tehničke fakultete, razne tehničke institute i toliko zaposlenih obrazovanih ljudi u ostalim državnim i javnim institucijama da stvarno ne znam što se još treba napraviti da se nešto i netko pokrene. Da li smo mi Hrvati stvarno toliko inertni?
da, mi smo inertni slaveni. nismo za ništa osim za pranje guzica turistima. to su nam namjenili naši “prijatelji” koje svi toliko volite i štujete
Kaže Mate Rimac:
“Kad smo isporučili prvi automobil Hrvatska nije bila u EU i kako naša zemlja prije nije imala auto-industriju nije postojao carinski broj za automobil domaće proizvodnje pa smo se morali pobrinuti o tome prije isporuke automobila. Znam, smiješno.”
Smiješna je ova izjava i samo jedan od niza bisera iz ovog intervjua. Nikad nisam čuo za “carinski broj za automobil domaće proizvodnje”. Tarifni broj za električni auto postoji u carinskoj carifi iz npr. 2007. godine (8703 9010).
Kad se npr. pročita intervju (“http://www.jasam.hr/mate-rimac-proizveo-sam-najnapredniji-auto-ikad-u-to-sam-siguran), gdje MR izjavljuje da je proizveo “najnapredniji auto ikad”, ne može se ne primijetiti odsustvo bilo kakve samokritike. A bez nje nijedan posao nikad neće uspjeti koliko god se nastojao uvjeriti auditorij da smo mi najbolji, najpametniji, najjači itd…
Uz ovakve intervjue treba stajati napomena “plaćeni oglas”, jer to nije ništa drugo nego obični plaćeni oglas. Malo više samokritike bome ne bi škodilo niti Poslovnom dnevniku.
Ja jos ne mogu doci sebi. Vec vise od dvadeset godina takoreci zivim u Sindelfingenu, sjedistu R&D Daimlera (Mercedesa), gdje samo u jednom traktu radi na stotine designera i raznih profila inzenjera, opasanih zicom i visokom ogradom, bez mobitela i drugih mogucnosti spijunaze. I sad me interesira: kako jedna mala grupica kreativni ljudi moze proizvesti tako kompleksan automobil, kao sto je “Concept one” a usto jos i tvrditi da sami sve proizvode, osim baterije. Jednostavno nemoguce, kad sam Daimler naprimjer, ima preko dvadeset tisuca dobavljaca.
Meni je zanimljivo da ntiti jedan primerak concept one-a nije bio nigdje na auto-testu kao npr. Tesla i kao što je napravio onaj “poduzetnik” koji je prvi uvezao Teslu u HR i dao ju na test tj. on je vozio i brbljao dok su drugi snimali…