Kao osnovnoškolce (na)učili su nas (evidentno ne svih) da su 3 osnovne značajke državnog suvereniteta Republike Hrvatske, a u smislu prometne povezanosi: kopnena, morska i zračna povezanost.
Kopnena se pak ogledala (i to su nas učili) kroz cestovnu i željezničku.
U ovom tekstu, usporedba značaja i opravdanosti ova dva projekta, obrazložena je potpuno krivim pogledom na perspektive koje donose obje povezanosti.
Približavanje i nesmetan prolaz u pravcu Dubrovnika, poluotoka Pelješca te naših otoka Mljeta, Korčule, a onda posredno sve do Lastova, samo će rastom cijena zemljišta i nekretnina na spomenutim lokacijama višestruko nadmašit hrvatsko ulaganje u most Pelješac. Usudio bi se prognozirati da će samo kroz naplatu poreza prilikom budućih nekretninskih transakcija, usljed rasta cijena na tom području, država rekordno brzo isplatiti svoje 15%- tno učešće u izgradnji mosta i prateće cestovne infrastrukture.
Ovaj mađarski željeznički by-pass preko ravničarske Hrvatske mi se ne da niti komentirati, a još manje negirati (u tekstu) navedene benefite, ali rekli bi mi u Dalmaciji, neka se (g)radi – i to je to.
Uvaženom autoru, šaljem pristojan savjet (ili zamolbu) da ubuduće izbjegava jednostran pristup ovako složenim temama, kako nebi upao u sličnu zamku (kao sada) negirajući pozitivan potencijal projekta izgradnje mosta Pelješac, koji će upravo suprotno njegovom uvjerenju – donijeti opipljivu materijalnu korist za zajednicu i to ne samo juga Hrvatske.
I time će ova izgradnja mosta, debelo prevazići simboličku razinu…
Veliki pozdrav sa juga!
Bravo Trogir -90 👍🏻
Nek se gradi …i to je to……GDJE? U DALMACIJI…?
Vi Dalmatinci, koji ste 90 % infrastrukture dobili od REP.HRVATSKE , tj. i od mene i mojih roditelja a Dalmatinu će Vam otplaćivati i moji praunuci….bolje da se ne javljate.
Sav novac od komunalnog doprinosa ste spičkali ..na plaće po zimi, kad nema turizma, na
bonuse, povlastice i beneficije života na jugu, otocima, … pizdama materinama i slično..
I sad se baš VI – javljate ljubomorno – na ovu bijednu- beznačajnu i marginalnu prugu, od koje ćete u vidu turizma opet Vi imati koristi ljeti, kad Mađari, Česi , dođu potrošiti novce kod Vas…?
Pa, sramite se.
Kao osnovnoškolce (na)učili su nas (evidentno ne svih) da su 3 osnovne značajke državnog suvereniteta Republike Hrvatske, a u smislu prometne povezanosi: kopnena, morska i zračna povezanost.
Kopnena se pak ogledala (i to su nas učili) kroz cestovnu i željezničku.
U ovom tekstu, usporedba značaja i opravdanosti ova dva projekta, obrazložena je potpuno krivim pogledom na perspektive koje donose obje povezanosti.
Približavanje i nesmetan prolaz u pravcu Dubrovnika, poluotoka Pelješca te naših otoka Mljeta, Korčule, a onda posredno sve do Lastova, samo će rastom cijena zemljišta i nekretnina na spomenutim lokacijama višestruko nadmašit hrvatsko ulaganje u most Pelješac. Usudio bi se prognozirati da će samo kroz naplatu poreza prilikom budućih nekretninskih transakcija, usljed rasta cijena na tom području, država rekordno brzo isplatiti svoje 15%- tno učešće u izgradnji mosta i prateće cestovne infrastrukture.
Ovaj mađarski željeznički by-pass preko ravničarske Hrvatske mi se ne da niti komentirati, a još manje negirati (u tekstu) navedene benefite, ali rekli bi mi u Dalmaciji, neka se (g)radi – i to je to.
Uvaženom autoru, šaljem pristojan savjet (ili zamolbu) da ubuduće izbjegava jednostran pristup ovako složenim temama, kako nebi upao u sličnu zamku (kao sada) negirajući pozitivan potencijal projekta izgradnje mosta Pelješac, koji će upravo suprotno njegovom uvjerenju – donijeti opipljivu materijalnu korist za zajednicu i to ne samo juga Hrvatske.
I time će ova izgradnja mosta, debelo prevazići simboličku razinu…
Veliki pozdrav sa juga!
Kako je lijepo vidjeti da je ključni dio u ovom postu od prije godinu i pol dana bio pogođen – “u sridu”!