Postoji li u Republici Hrvatskoj neki zakon koji propisuje u kojim je slučajevima moguća direktna pogodba u nabavi roba i usluga, a u kojima je obvezno raspisivanje javnog tendera za nabavu roba i usluga. Što se događa sa onima koji ne poštuju zakone? Mislim da 212 milijuna eura prelaze iznos od 200.000 kuna, ili se varam…?
Poštovani ljigavče,
vidim da niste baš upućeni u tematiku razvoja zlz-a, a ni članak niste detaljno pročitali. U članku se spominje 212 mil. eura, ali za izgradnju potpuno novog terminala, a ne za rekonstrukciju sadašnjeg. S Ingrom je potpisan ugovor vrijedan 24 milijuna kuna (puno manja svota od 212 mil. €) za rekonstrukciju sadašnjeg terminala jer su ti zahvati su trenutno nužni i potrebno ih je napraviti u nekim rokovima i na prihvatljiv način zbog dvoznamenkastog rasta broja putnika u zlz-u (u članku se spominje 18% u prvih 5 mj. ove godine)
E sada, da li se poštovao zakon neznam, ali nadam se da je ovo što su napravili legalno.
Nemojte ljudima odmah tražiti dlaku u jaju.
I za kraj, ukoliko se kroz 5 godina napravi novi terminal zlz-a gospodinu Matkoviću treba podići spomenik!
Nitko ne osporava ZLZ-u da zbog dvoznamenkastog rasta prometa radi proširenja i investira u sebe. No, 24 mil kn je podjednako “veliko” kao i 212 mil. eura u odnosu na nekakvih 200.000 kn. Za sve uspješne, i najuspješnije, zakon treba biti jednak. Isto tako, u zadnjem dijelu svakog zakona postoje članci i odredbe koji trebaju biti jednaki za sve (“traženje dlake u jajetu”, odnosno odredbe u slučaju nepoštovanja zakona). Po Vama bi onda i Pliva smjela kršiti zakone, i Končar bi kršio zakone… jer su vrlo uspješni, veliki i donose svojim vlasnicima profit (i daleko su veći od ZLZ).
da je Grad Zg vlasnik aerodroma (umjesto drzave, Zagreba i Velike Gorice), ovaj bi novi terminal vec bio izgradjen. Ovako slusamo iste price zadnje tri godine.
Poštovani ljigavče,
nikome ne odobravam kršenje zakona, kako “malima” tako i “velikima”.
Obzirom da je potrebno u nekim kratkim rokovima i sa posebnim zahtjevima (radovi noću, neometan transfer putnika, i sl.) obaviti radove u zlz-u, možda postoje neki podzakonski akti koji omogućavaju direktna pregovore s više tvrtki u specifičnim slučajevima kao što je ovaj.
U članku gosp Matković kaže: “poučeni negativnim iskustvima o kršenju rokova, garancijama za izvedene radove i samim tijekom radova – odlučili pronaći pouzdanog partnera” nadam se da je to istina, a ne obmana da se pogodba obavi sa Ingrom.
Na javnom natječaju ste prisiljeni uzeti najjeftiniju, a ne najkvalitetniju ponudu koliko je meni poznato.