Ingri 24 milijuna kuna za obnovu starog terminala na Plesu (objavljeno 31.05.2007.)

Naslovnica Forum Komentari članaka Ingri 24 milijuna kuna za obnovu starog terminala na Plesu (objavljeno 31.05.2007.)

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

Postoji li u Republici Hrvatskoj neki zakon koji propisuje u kojim je slučajevima moguća direktna pogodba u nabavi roba i usluga, a u kojima je obvezno raspisivanje javnog tendera za nabavu roba i usluga. Što se događa sa onima koji ne poštuju zakone? Mislim da 212 milijuna eura prelaze iznos od 200.000 kuna, ili se varam…?

Poštovani ljigavče,
vidim da niste baš upućeni u tematiku razvoja zlz-a, a ni članak niste detaljno pročitali. U članku se spominje 212 mil. eura, ali za izgradnju potpuno novog terminala, a ne za rekonstrukciju sadašnjeg. S Ingrom je potpisan ugovor vrijedan 24 milijuna kuna (puno manja svota od 212 mil. €) za rekonstrukciju sadašnjeg terminala jer su ti zahvati su trenutno nužni i potrebno ih je napraviti u nekim rokovima i na prihvatljiv način zbog dvoznamenkastog rasta broja putnika u zlz-u (u članku se spominje 18% u prvih 5 mj. ove godine)
E sada, da li se poštovao zakon neznam, ali nadam se da je ovo što su napravili legalno.
Nemojte ljudima odmah tražiti dlaku u jaju.
I za kraj, ukoliko se kroz 5 godina napravi novi terminal zlz-a gospodinu Matkoviću treba podići spomenik!

Nitko ne osporava ZLZ-u da zbog dvoznamenkastog rasta prometa radi proširenja i investira u sebe. No, 24 mil kn je podjednako “veliko” kao i 212 mil. eura u odnosu na nekakvih 200.000 kn. Za sve uspješne, i najuspješnije, zakon treba biti jednak. Isto tako, u zadnjem dijelu svakog zakona postoje članci i odredbe koji trebaju biti jednaki za sve (“traženje dlake u jajetu”, odnosno odredbe u slučaju nepoštovanja zakona). Po Vama bi onda i Pliva smjela kršiti zakone, i Končar bi kršio zakone… jer su vrlo uspješni, veliki i donose svojim vlasnicima profit (i daleko su veći od ZLZ).

da je Grad Zg vlasnik aerodroma (umjesto drzave, Zagreba i Velike Gorice), ovaj bi novi terminal vec bio izgradjen. Ovako slusamo iste price zadnje tri godine.

Poštovani ljigavče,
nikome ne odobravam kršenje zakona, kako “malima” tako i “velikima”.
Obzirom da je potrebno u nekim kratkim rokovima i sa posebnim zahtjevima (radovi noću, neometan transfer putnika, i sl.) obaviti radove u zlz-u, možda postoje neki podzakonski akti koji omogućavaju direktna pregovore s više tvrtki u specifičnim slučajevima kao što je ovaj.
U članku gosp Matković kaže: “poučeni negativnim iskustvima o kršenju rokova, garancijama za izvedene radove i samim tijekom radova – odlučili pronaći pouzdanog partnera” nadam se da je to istina, a ne obmana da se pogodba obavi sa Ingrom.
Na javnom natječaju ste prisiljeni uzeti najjeftiniju, a ne najkvalitetniju ponudu koliko je meni poznato.

New Report

Close