Osigurane su već milijarde kn vlastitih sredstava države za veliki broj velikih projekata, a Eu sredstva tek sad počinju dolaziti u većim razmjerima.
Tako da će biti posla i previše u ovoj branši.
Država nema svoje novce, država se prijavi za fondove kad je projekt gotov. Na temelju procjene projekta vide koliko svojeg trebaju dati (jedino što znaju je koliko postotak mogu povući iz fonda) i ako to mogu isfinancirati (država tj. nadležno ministarstvo ili JLS), onda se prijave.
To je jedan od razloga zašto masu projekata ostane u ladici ili se nikada ne ishode dozvole 🙂 I zašto sve toliko kasni sa svakim projektom – ako se ikada izvede onda kasni godinama.
Pa država će samostalno financirati veliki broj infrastrukturnih projekata, Butković je već puno puta izjavljivao, a novaca imaju i previše, to bez brige.
imam dionice ingre..
ja se jako bojim kapaciteta ljudi u ingri….. ne broja nego znanja
ako je ingra bila u naponu od 1998 do 2008 … ako je tada neki inžinjer imao 30-35 godina bio je u naponu snage … sada je bliže 60 nego 50…… s tim sto 10 godina nije realno nista radio…..
30.08.2019. tik…tak..tik…tak
@mark12
pa to je članak od pred godinu dana!??
Pa država će samostalno financirati veliki broj infrastrukturnih projekata, Butković je već puno puta izjavljivao, a novaca imaju i previše, to bez brige.
Nakon autocesta (koje ćemo otplatiti ad calendas graecas), koji je to projekt napravljen vlastitim novcima?
P.S. Samo nemoj Butkovća zazivati i spominjati, to što je napravio Viaduktu na Čiovskom je veleizdaja u svakoj normalnoj državi.
@Fortuna
Što se očekuje 31.08.?
Za ovo bi INGRA mogla okupiti ekipu i ponuditi ako do toga ikada dođe…