Zanimljiv pregled mišljenja na Forumu. Činjenica jest da u vremenima totalnog kolapsa građevinskog sektora uopće nije jednostavno posložiti nove poslove, PSNagodbe u pozadini, hipotekarno bankarstvo u svakodnevici te vrlo komplicirani uvjeti na potencijalnim stranim tržištima kao i često apsurdni uvjeti koji prevladavaju u sustavu javne nabave – konkretnije infrastrukturalni natječaji sufinancirani sredstvima EU.
U takvom okruženju najlakše je staviti glavu u pijesak kao Noj, a najteže je boriti se za nove poslove.
30.08. je generalna skupština dioničara.
Treba čuti od aktualne čelne osobe što se dešava po pitanju infrastrukturalnih projekata.
A za sve druge koji u praksi nikada nisu dogovarali niti odrađivali komplicirane ponude u suradnji različitih tvrtki iz onda različitih kulturnih i financijskih podneblja, istina jest da je sve to vrlo teško,
zahtijevno, te je za domaću tvrtku poput Ingre bitno da sudjeluje unutar nekog većeg projekta čiji
nosioc je onda neka velika korporacija.
Jer, isto onda omogućava revitalizaciju poslovanja. Samo tako se Fenix diže iz pepela. Radom.
A špekulanti se onda mogu posipati pepelom.
30.08. Ne propustiti generalnu skupštinu dioničara.
Jer izgledno, tada i tamo je moguće dobiti konkretnije odgovore a ne samo špekulacije.
Poštovani svi, virtualni ratnici
citirati ću nekoga ,,ako sveci imaju prošlost onda i grješnici imaju budućnost''
evo malo optimizma dok vam se ne javim opet..Ja u dionicu Ingra dd vjerujem, briga me tko je dogovarao tko je potpisao i na kraju fotkao sa poslovnim partnerima/investitorima/konzultantima, briga me za plaću/bonuse etc.. ako je zarađeno, ali očito je kako aktualna uprava ne sjedi po kafićima
1. Otvorene ponude za radove na dionici Križevci-Koprivnica-DG I HŽ infrastruktura http://www.hzinfra.hr
2. U Simensu govore kako je to Ingrina partner kompanija, Simens je ozbiljna tvrtka….
30.08. velika dvorana, panel, projektor volio bih prisustvovati debati argumentima tzv. branitelja i izazivača za ostanak ili preuzimanje trona ( pod dojmom sam Miočićeve pobjede)
U očekivanju viteške borbe lijep pozdrav svima
Priroda dobivenih većih poslova a takvi su u ovo vrijeme velikim dijelom u sektoru željeznica, podrazumijeva NOVI POČETAK iz jednostavnog razloga što nositelji velikih natječaja, dakle i kineske kompanije, znaju kako mobilizirati postojeće kapacitete bilo kojih domaćih partnera. Poanta je u VOLUMENU posla.
Kinezima kada su se suočili sa stvarnim stanjem u hrvatskom sektoru građevinarstva nije uopće bilo jednostavno, specifičnosti domaće scene su i njima postale vrlo brzo kristalno jasne.
Stoga, poanta je doslovno u VOLUMENU posla. Žaborić je Žaborić a neki konkretni angažman koji se dešava nakon što se konačno dobije neki veći posao i u njemu adekvatna lokalna uloga, mijenja cijelu
krvnu sliku, omogućava novi početak.
A obzirom da je konkurencija postojana, sada, 2019 i 2020 su natječaji. Dovoljno je na jednom natječaju biti lokalni partner. Time je moguće promijeniti sudbinu tvrtke.
A zašto nije bilo velikih infrastrukturnih natječaja ranijih godina također znamo, nije bilo sredstava za to.
U skladu sa uvjetima tržišta, onda kada su se stekli uvjeti za takve natječaje, što je bilo u prošlosti nije više bitno. Ujedno, interesantno je da je tvrtka Ingra preživjela sve te totalne propasti domaćeg građevinskog sektora.
Moguće je tvrtka bila oprezna, znajući da sa limitiranim resursima u potpuno promijenjenim uvjetima poslovanja mora pronaći najsigurniji posao, te onda posao koji ima dovoljno veliki VOLUMEN.
Te ujedno odgovara Brandu, dakle povijesti tvrtke koja posluje od 1955.
Drage kolege,
vidim da se nastavila zanimljiva rasprava na forumu. Neka, neka….hoće li netko odgovoriti je li Ingra ikad završila zadnji projekt u Žaboriću? Svi oni koji sanjaju pruge, kineze, velebne projekte trebaju otvoriti ovaj link: https://www.vecernji.hr/vijesti/zbog-obilnih-kisa-odronila-se-stijena-na-jadranskoj-magistrali-977545
NAŠA tvrtka ni ovo ne može riješiti. Obični kamen na cesti! Toliko o predsjednicima i perspektivi.
Tehnologija rada NE spada u poslovne tajne. Aktualni podaci, imena, strategije i slično jesu predmet čuvanja poslovne tajne. Stoga kada je riječ o tehnologiji rada u konkretnom slučaju nema poslovnih tajni:
– Pravila javnog nadmetanja su postavljena na način koji ovako i onako ne odgovara domaćim tvrtkama. Razlog za isto je moguća činjenica da u RH već 30 godina i ne postoji neka dugoročna strategija niti stvarna komunikacija između administracije – države i primjerice građevinskog sektora. Na primjeru nekih ranijih natječaja, primjerice Dugo Selo – Križevci, projekat u izvedbi kasni 2 godine poradi stečaja jednog od domaćih pod izvođača. Zaključno, lijepe ideje oko domaćeg konzorcija nisu izvedive.
– Bankovna jamstva su naravno problem ALI NISU nepremostivi problem. U slučajevima ekonomija poput sadašnje RH ekonomije, korporacije pronalaze načine suradnje koji uključuju ODREĐENE provjerene kapacitete, licence, dozvole… nije sve samo građevinska efektiva, ima se i puno administracije a primjerice administracija i znanje rukovođenja ljudskim resursima su i dalje postojani
u tvrtki Ingra. Iz pozicije bilo kojeg korporativnog managera kada se uoče slabosti, također se uočavaju prednosti promatranih poslovnih subjekata.
– Tvrtke mogu sudjelovati u natječajima i na način da se NE reklamiraju, da ne preuzimaju vidljivu ulogu primjerice poradi limitacija bankovnih jamstava a da u cjelokupnoj priči u slučaju dobivanja posla, imaju svoj dio kolača, a isto je nemjerljivo u VOLUMENU posla sa primjerice nekim projektom sanacije neke ceste. Stvar je u brojkama.
– Ujedno, korporacije cijene rani angažman, kada nitko drugi neće. U skladu sa istim, korporacije cijene čelne osobe tvrtki koje si daju truda!
Poštovani svi, virtualni ratnici
Čemu panika oko budućnosti INGRA dd, ako ne srljaju nema ni rizika, ako se gradonačelniku Bandiću i tzv. njegovoj struju sviđa Ingra, zašto ne, nije,,Miki" nikada klao tele zbog šnicle, pogotovo zlatno, po meni to je dodatni motiv gospodinu Oppenheimu i njegovoj struji ići u realizaciju projekta sa kinezima za prugu Zagreb -Rijeka, objavljeno je kako je u Dubrovniku na summitu potpisan MoU, Ingra je brand kako god to bilo sada skromno u odnosu na ranije godine. Mene osobno više brine samopromocija ljudi kao gospodin Buljubašić i Kos. Nedavno u kafiću blizu Ingre, preko leđa čujem komentare nekolicine ,,ingraša" (starijih, bivših, sadašnjih, a možda sve troje) na intervju g. Buljbašića, zaključak komentara: jedno govori, drugo misli, treće radi..meni sa strane to je vrlo indikativno. Kos??? otkud mu pravo govoriti kako on jedini ima dionice u NO, ima barem deset sposobnijih od njega za obavljanje tog posla i što je napravio za one koji su dali punomoć, osim što je otvorio turnir za pljuvanje po trenutnom gazdi uprave, spomenuli su još nešto, kao ovi pljuvači koji su prema javno dostupnim podatcima prodali pola svojih dionica ili ih ,,gube " od strane banke.S obzirom na poziciju koju sam zauzimao ne mogu Vam baš precizno dati zaključak debate jer ju nisam ni poslušao do kraja.Po meni obje strane trebale bi imati ugodna iznenađenja za nas manje dioničare te bi zbog toga trebalo doći na skupštinu 30.08 i odlučiti o sudbini svojih uloga.Za kraj isprika svima koji se uplašiše kako će zakasniti sa prijavom na skupštinu, rok je do 23.08. , a ne kako sam prethodno napisao 13.08.
Tko je na kraju? Banderas? Buljubasic? Buljubasic i Banderas? Po meni bi najbolje bilo da su Banderas i Donald Trump pa da INGRA gradi zid između USA i Mexico…
Kako točno mislite da kompanija koja ne može dobiti garanciju banke za pokos pored neke ceste u dalmatinskoj zagori ugovori gradnju pruge Zagreb – Rijeka??? Ovo je forum ali treba zadržati dozu ozbiljnosti. Inače, kada bi Banderas podržao bilo koga tko upravlja INGROM po meni, isključimo li osobne političke preferencije, to može biti samo dobro po kompaniju i dioničare…
[/q
Točno, tvrtka je preživjela te predstavlja jedinu tvrtku sa referencama koju i na stranim tržištima (nekima) doživljavaju a da vuče korijene iz doba kada su se u inozemstvu gradili infrastrukturni objekti.
U međuvremenu se cijeli svijet barem jednom okrenuo oko sebe, tko god prati zbivanja u sektoru građevinske industrije – vidljivo je da i u EU, Australiji a da ne govorimo preko Atlantika, broj stečajeva
građevinskog sektora je i dalje iznad prosjeka.
“Baustela” je trenutno ovdje u RH. Natječaji sufinancirani EU sredstvima su najsigurniji projekti, zato se
i javlja toliki broj tvrtki, nevezano kao zajednica ponuditelja ili samostalno sa pod izvođačima.
Opstanak domaćeg građevinskog sektora, opstanak neke Hrvatske škole Project Managementa i Inžinjeringa su vezani ne samo uz dobivene poslove, nego su vezani i uz tradiciju, prethodne reference.
Ingra je tu u dobroj poziciji. U slučaju da je postojana suradnja ne sa jednom, nego sa nizom kineskih korporacija, onda je to iznad svega dokaz da se radi točno u onom segmentu gdje to ima i smisla.
Svi se ponose sa Rimac Automobilima, isti je uspješan između ostaloga jer se usredotočio na BROJKE,
dakle ne konkurira mnogim jeftinima, nego se natječe u segmentu velikih brojeva, tamo gdje ima i profita. Banke također vole vidjeti nove poslove, još onda poslove sa sigurnim financiranjem.
Osovina Nadzorni Odbor – Uprava koju se često spominje na ovom Forumu, je očigledno dobro odradila taj težak i vremenski dugotrajan posao pozicioniranja tvrtke spram onih poslovnih subjekata kao i onih poslova koji su naplativi te onda u sebi sadrže i VOLUMEN posla koji omogućava promjene.
Promjene kako NO-a te ujedno i pokušaji uklanjanja čelne osobe bivaju promatrani i od strane većih subjekata, korporacija. Njih zanima kontinuitet. Ne zanimaju ih interne borbe za pozicije.
Šteta koja se nanosi tvrtki u takvom momentu jest prilično značajna.
Jeste li ikada vidjeli reklamu za Lamborghini?
Ne, jer ljudi koji si ga mogu priuštiti sigurno ne sjede ispred televizije (citaj ovog foruma), nego rade! Tako je i u ovom slucaju! Vjerujem da sadašnja uprava dobro zna šta radi, kao što je znala kad se slagala ova vrhunska PSN (tada su ptičice bile u gnijezdu), ali sigurno neće piskarati po ovom forumu! Jedna od rijetkih građevinara koja ipak nije isparila preko noći, nego već godinama živi i vraća svoj dug..
Razvoj…Promjene kako NO-a te ujedno i pokušaji uklanjanja čelne osobe bivaju promatrani i od strane većih subjekata, korporacija. Njih zanima kontinuitet. Ne zanimaju ih interne borbe za pozicije….
Na koji kontinuitet mislite? Onaj do 2007 ili od 2008-2019?
Nažalost, malo je firmi gdje nema borbe za pozicije.
Koliko još čekati i što se konkretno čeka?
Ne vidim kako veći NO, uz manje troškove, može biti loš za razvoj kompanije. Logički neodrživo…Koliko vidim, to je uzburkalo vodu na forumu.
@Razvoj – lijepo ste to elaborirali…međutim, svi znam da reference nisu vječne – ako Ingra nije nšta konkretno napravila od Arene, otkud im reference za išta dalje? Afrika sigurno nije na čast i ponos (zanemarimo Žaboriće i slične poslove) Ili je plan da Kinezi daju reference i bankovne garancije a Ingra bude lokalni kompanjon? Problem toga je što ispada da Ingru zanimanju jedino poslovi od barem pola milijarde kuna i više? Tj. Kineze, jer ne vidim zašto bi se javljali na išta jeftinije od toga?
Željeznica, Pelješki most, Šparagovići – Doli – Duboka…drugo im nije zanimljivo.
Ako je tako, neće se puno obogatiti jer smo premali kao tržište i država za takve poslove, a znamo koliko kod nas traje čekanje na pravi projekt tipa Pelješki most – preko 10 godina! Pruge oko Rijeke, Dugo Selo – Novska, kanal Sava – Dunav…spomenuti će se opet u predizbornim kampanjama i onda opet dugo ništa.
Mene zanima gdje je Ingra u svim silnim EU poslovima od aglomeracija, navodnjavanja…kojih je u zadnjih nekoliko godina toliko da ih nema tko raditi pa su cijene otišle u nebo? Procjena 100 milijuna kuna, najjeftinija ponuda 150 milijuna etc.? Sjetimo se zagrebačke žičare, aglomeracije Velika Gorica…tu je bilo poslova od nekoliko stotina milijuna – zar baš ništa od toga nije Ingri zanimljivo?
Jedno je čekati super posao i dotad raditi nešto manje super, a drugo je ne raditi ama baš ništa nego trošiti rentu od Arene i čekati prvi za isplatu plaće…to nije budućnost, to je neminovna propast.
Točno, tvrtka je preživjela te predstavlja jedinu tvrtku sa referencama koju i na stranim tržištima (nekima) doživljavaju a da vuče korijene iz doba kada su se u inozemstvu gradili infrastrukturni objekti.
U međuvremenu se cijeli svijet barem jednom okrenuo oko sebe, tko god prati zbivanja u sektoru građevinske industrije – vidljivo je da i u EU, Australiji a da ne govorimo preko Atlantika, broj stečajeva
građevinskog sektora je i dalje iznad prosjeka.
"Baustela" je trenutno ovdje u RH. Natječaji sufinancirani EU sredstvima su najsigurniji projekti, zato se
i javlja toliki broj tvrtki, nevezano kao zajednica ponuditelja ili samostalno sa pod izvođačima.
Opstanak domaćeg građevinskog sektora, opstanak neke Hrvatske škole Project Managementa i Inžinjeringa su vezani ne samo uz dobivene poslove, nego su vezani i uz tradiciju, prethodne reference.
Ingra je tu u dobroj poziciji. U slučaju da je postojana suradnja ne sa jednom, nego sa nizom kineskih korporacija, onda je to iznad svega dokaz da se radi točno u onom segmentu gdje to ima i smisla.
Svi se ponose sa Rimac Automobilima, isti je uspješan između ostaloga jer se usredotočio na BROJKE,
dakle ne konkurira mnogim jeftinima, nego se natječe u segmentu velikih brojeva, tamo gdje ima i profita. Banke također vole vidjeti nove poslove, još onda poslove sa sigurnim financiranjem.
Osovina Nadzorni Odbor – Uprava koju se često spominje na ovom Forumu, je očigledno dobro odradila taj težak i vremenski dugotrajan posao pozicioniranja tvrtke spram onih poslovnih subjekata kao i onih poslova koji su naplativi te onda u sebi sadrže i VOLUMEN posla koji omogućava promjene.
Promjene kako NO-a te ujedno i pokušaji uklanjanja čelne osobe bivaju promatrani i od strane većih subjekata, korporacija. Njih zanima kontinuitet. Ne zanimaju ih interne borbe za pozicije.
Šteta koja se nanosi tvrtki u takvom momentu jest prilično značajna.
Jeste li ikada vidjeli reklamu za Lamborghini?
Ne, jer ljudi koji si ga mogu priuštiti sigurno ne sjede ispred televizije (citaj ovog foruma), nego rade! Tako je i u ovom slucaju! Vjerujem da sadašnja uprava dobro zna šta radi, kao što je znala kad se slagala ova vrhunska PSN (tada su ptičice bile u gnijezdu), ali sigurno neće piskarati po ovom forumu! Jedna od rijetkih građevinara koja ipak nije isparila preko noći, nego već godinama živi i vraća svoj dug..
[/quote]
Kolega Razvoj,što dioničari imaju od tih silnih hvalospjeva,di je dividenda,di odlaze pare od arene,plaće,pa bilo bi solidarno ako već nema novih poslova 10g. da se novci od najma arene podijele dioničarima pa ćemo onda svi šibati hvalospjeve o Ingri
Poštovani svi, virtualni ratnici…evo još malo optimizma
1.Drugi kolosijek od Križevaca do Koprivnice i dalje do Madžarske graditi će Kinezi, dali su najpovoljniju ponudu…..sa mostom im ide
epodravina.hr
2.U Simensu se govori kako je i to tvrtka partner naše INGRA dd, a i Simens je ozbiljna tvrtka pa si mislim..
Ako je i ovo rezultat iz kafića, Opi kako ga neki zovu, manga je prava.Šalu na stranu.
Činjenice govore kako predsjednik uprave ipak radi na novim poslovima i na taj način dolazimo do jedne istine. Po završetku PSN-a, EKIPICA koju je netko očito promovirao radila je sve kako bi se ugasio aktivni dio tvrtke. (Pa osim Bosne nekad davno), šaptom padne Gradnja , ME, MAR i tko zna što još u zaborav ne baš tako davno, čarobiranjem financijskih izvještaju godinu za godinom…konačan rezultat je promjena revizora kompanije nakon dužeg razdoblja suradnje.
Sve ovo što napisah može se čuti u živo 30.08., naravno tko se stigne prijaviti do 23.08
Cini se da je nekima ovo idealna cijena za skupljanje…
1. KRSTANOVIĆ LANA 667.809 4,93%
2. OPPENHEIM BAREŠIĆ ANJA 644.000 4,75%
3. BULJUBAŠIĆ JUROSLAV 467.800 3,45%
4. TROMONT D.O.O. 319.970 2,36%
5. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 314.906 2,32%
6. CROATIA BANKA D.D. 312.348 2,31% +11898
7. HERCEG FRANJO 231.295 1,71%
8. INHOUSE GROUP D.O.O. 227.237 1,68%
9. SEDLAR JOSIP 208.120 1,54%
10. ELEKTROPROJEKT D.D. 207.450 1,53%
Ponovno Croatia banka!!! 👏👏🖐
CROATIA BANKA D.D. 312.348 2,31% +11898
Kada ce se, ili se nikada nece znati???
https://www.fina.hr/registar-stvarnih-vlasnika
Poštovani svi, virtualni ratnici…evo još malo optimizma
1.Drugi kolosijek od Križevaca do Koprivnice i dalje do Madžarske graditi će Kinezi, dali su najpovoljniju ponudu…..sa mostom im ide
epodravina.hr
2.U Simensu se govori kako je i to tvrtka partner naše INGRA dd, a i Simens je ozbiljna tvrtka pa si mislim..
Ako je i ovo rezultat iz kafića, Opi kako ga neki zovu, manga je prava.Šalu na stranu.
Činjenice govore kako predsjednik uprave ipak radi na novim poslovima i na taj način dolazimo do jedne istine. Po završetku PSN-a, EKIPICA koju je netko očito promovirao radila je sve kako bi se ugasio aktivni dio tvrtke. (Pa osim Bosne nekad davno), šaptom padne Gradnja , ME, MAR i tko zna što još u zaborav ne baš tako davno, čarobiranjem financijskih izvještaju godinu za godinom…konačan rezultat je promjena revizora kompanije nakon dužeg razdoblja suradnje.
Sve ovo što napisah može se čuti u živo 30.08., naravno tko se stigne prijaviti do 23.08
Poštovani, ne mogu pročitati Vaše postove ni postove od @Razvoj na ikakav drugi način osim apologetski trenutnom načinu vođenja INGRE i sadašnjoj upravi na čelu s gosp. Opp. Možete li molim Vas poslati neki link gdje bi se vidjelo da je itko dobio natječaj za drugi kolosjek pruge Križevci – Koprivnica, pogotovo da je INGRA u dealu za to? Ja uspjevam naći samo da su ponude otvorene i jedan članak na lokalnom portalu gdje se piše da će možda natječaj dobiti Kinezi (pretpostavljam da se na to mislili? Ako da, ne mogu to uzeti kao ozbiljnu informaciju!) Također Vas molim pojašnjenje poveznice Siemens / INGRA tj. kakve veze bi imalo to s ičime vezanim uz budućnost INGRE te potrebu kontinuiteta ovakvog načina poslovanja? Unaprijed hvala