ako tehnika zašteka, mogla bi i ingra imati problema s poslovima, ponajviše u alžiru. rokovi su kratki a posla puno, tehnika glavni partner.
Šta je sa kinezima i mostom, ako to i ne dobiju, Kinezi preuzimaju luku Zadar, žele graditi prugu i još toga….
pravo pitanje je sudjeluje li uopće ingra na neki način u nekom konzorciju za pelješki most.
do sada je bilo nekakvih naznaka iz ingre da sudjeluju no nisu kazali s kime, Kinezima ili Strabagom..
i s jednim i s drugima imaju nekakvih poveznica…. s Kinezima im je poveznica Mesić, a sa Strabagom im je poveznica zajedničko sudjelovanje u izgradnji autoceste split-dubrovnik.
sve je i dalje otvoreno
Šta je sa kinezima i mostom, ako to i ne dobiju, Kinezi preuzimaju luku Zadar, žele graditi prugu i još toga….
pravo pitanje je sudjeluje li uopće ingra na neki način u nekom konzorciju za pelješki most.
do sada je bilo nekakvih naznaka iz ingre da sudjeluju no nisu kazali s kime, Kinezima ili Strabagom..
i s jednim i s drugima imaju nekakvih poveznica…. s Kinezima im je poveznica Mesić, a sa Strabagom im je poveznica zajedničko sudjelovanje u izgradnji autoceste split-dubrovnik.
sve je i dalje otvoreno
[/quote]
Ispada da sada idem i pišem na topicima gdje nemam dionice ali ovaj i slični postovi zaista zaslužuju odgovor.
Zaista je sve i dalje otvoreno, kao što je otvoreno i tisuće drugih natječaja u zemlji, regiji i čitavome svijetu, ali eto naša Ingra nije dobila niti jedan. Zašto? Pa eto valjda zato što danas Ingra nema niti volje niti resursa za dobiti i odraditi bilo koji posao. Samo neka ide plaćica od mjeseca do mjeseca, javljanje na tu i tamo koji natječaj jerbo treba zaraditi plaću, čekanje da Bandić svoje uplati i tako iznova u krug…
Sve sto ste naveli stoji! Osim cinjenice da gospodin Buljubasic ne ulazi negdje gdje ne misli oploditi svoj novac. Onog trenutka kada je on ozbiljnije usao u vlasnicku strukturu tada prestaje pasivnost Ingre. Ili bolje receno prije ulaska je sigurno zatrazio misljenje ljudi iz Ingre s kojima je dobar. Samo proguglajte, ima on dosta poznanika u kompaniji… Naravno ovo je samo moje vidjenje situacije… Mozda se covjek samo kocka…
pravo pitanje je sudjeluje li uopće ingra na neki način u nekom konzorciju za pelješki most.
do sada je bilo nekakvih naznaka iz ingre da sudjeluju no nisu kazali s kime, Kinezima ili Strabagom..
i s jednim i s drugima imaju nekakvih poveznica…. s Kinezima im je poveznica Mesić, a sa Strabagom im je poveznica zajedničko sudjelovanje u izgradnji autoceste split-dubrovnik.
sve je i dalje otvoreno
[/quote]
Ispada da sada idem i pišem na topicima gdje nemam dionice ali ovaj i slični postovi zaista zaslužuju odgovor.
Zaista je sve i dalje otvoreno, kao što je otvoreno i tisuće drugih natječaja u zemlji, regiji i čitavome svijetu, ali eto naša Ingra nije dobila niti jedan. Zašto? Pa eto valjda zato što danas Ingra nema niti volje niti resursa za dobiti i odraditi bilo koji posao. Samo neka ide plaćica od mjeseca do mjeseca, javljanje na tu i tamo koji natječaj jerbo treba zaraditi plaću, čekanje da Bandić svoje uplati i tako iznova u krug…
[/quote]
https://www.jutarnji.hr/globus/Globus-politika/globus-otkriva-diplomati-iz-bruxellesa-hrvatskoj-vladi-poslali-upozorenje-dobiju-li-kinezi-posao-gradnje-peljeskog-mosta-nadzor-ce-biti-drastican/7013583/
Nakon ovakvih vijesti u zadnje vrijeme sve sam skeptičniji oko gradnje Pelješkog mosta. Ako se ti prijepori nastave vjerujte da bi bilo najbolje izbjegavati bilo kakvo sudjelovanje u tom projektu. Tu svatko gleda kako će kome smjestiti i čisto sumnjam da će i ove godine biti nešto od tog projekta ma koliko ministar trubio i pomjerao datume početka izgradnje. Ovo me sve više podsjeća na gradnju Babilonske kule koja se na kraju nikada nije sagradila.
Ja ti prodam 10000 za 10kn po dionici…jos 60000
Uglavnom…
Jednostavno moras nac nekog tko ce ti prodat i kod javnog biljeznika pa u skdd