Firma treba svim pravnim sredstvima štititi svoju imovinu od kojekakvih lešinara koji žele uloviti u mutnim vodama hrvatskog nedorečenog pravnog sustava. Što se mene tiče u ovom rijetkom slučaju u upravi imaju moju podršku sve do granice stečaja pa makar se do tada trgovalo i u lipama. I tak ne mislim ove godine ovo prodavati, što zbog poreza što zbog ove stečajne cijene.
Tko nema živce da čeka ima bida još uvijek pa nek tuče do lipa ! LP!
Evo zbog ovakvih sam dioničara u velikoj većini napustio ovu dionicu. Ja stvarno više ne znam koliko dugo treba proći bez dobivenog posla (50 godina?) da shvatimo da ova uprava nema nikakvu želju oporaviti ovu firmu nego je samo održavati na aparatima da bi mogli dobivati plaću.
Evo zbog ovakvih sam dioničara u velikoj većini napustio ovu dionicu. Ja stvarno više ne znam koliko dugo treba proći bez dobivenog posla (50 godina?) da shvatimo da ova uprava nema nikakvu želju oporaviti ovu firmu nego je samo održavati na aparatima da bi mogli dobivati plaću.
Ajte molim Vas! Ingra je živa i sva sreća pa zadnjih godina nisu ugovorili ni jedan posao inače bi radili s minusom kao i Vijadukt koji je imao posla ko u priči a završio u stečaju. Pa i Dalekovod sve nešto radi a dobiti ni u tragovima, Zadnjih godina nije bilo isplativo bilo što raditi u građevini. Sad se već pomalo mijenja stanje i nadam se da će se nešto isplativo i ugovoriti.
Još malo i Vijadukt po cijeni Ingre. Nepojmljivo do prije 6 mjeseci! I čija je uprava bolje radila zadnjih godina?
@kik
bitan je kontekst, ali zaista, ispada je bolje ne raditi i ugovarati poslove bez ikakve marže i tobože raditi samo da radiš. Ingra ima Arenu i pokriveni su jos dosta godina. Mogu si priustiti da se javljaju na natječaje koji im imaju smisla i na kojima zbilja mogu nešto zaraditi. Drugi par cipela je dobivanje tih natječaja i zavrzlame oko istih (primjer očiglednog pokušaja namještanja natječaja, ovog zadnjeg na koji su se javili).
Još malo i Vijadukt po cijeni Ingre. Nepojmljivo do prije 6 mjeseci! I čija je uprava bolje radila zadnjih godina?
Kolega nemojte pisat kretenarije.
Viadukt je uništen u par mjeseci a da se nitko iz vlasti nije oglasio.
Mislite da se to slučajno dogodilo.
Najveći građevinar propadne, 2000 ljudi ostane bez posla a da nitko iz vlasti ne gukne.
Jeste gledali sinoć emisiju o “Bilderberg”?
Jel vas možda to asocora kako svijet funkcionira i da se to sutra može dogoditi bilo kojoj našoj firmi.
Još malo i Vijadukt po cijeni Ingre. Nepojmljivo do prije 6 mjeseci! I čija je uprava bolje radila zadnjih godina?
Kolega nemojte pisat kretenarije.
Viadukt je uništen u par mjeseci a da se nitko iz vlasti nije oglasio.
Mislite da se to slučajno dogodilo.
Najveći građevinar propadne, 2000 ljudi ostane bez posla a da nitko iz vlasti ne gukne.
Jeste gledali sinoć emisiju o "Bilderberg"?
Jel vas možda to asocora kako svijet funkcionira i da se to sutra može dogoditi bilo kojoj našoj firmi.
[/quote]
tko je sposoban raditi nije bez posla, jucer bilo tu na poslovnom da nedostaje 10 000 gradevinskih radnika…. zato i nije bilo nikakvog odijeka
Firma koja je izgradila nebrojeno mnogo mostova, nadvonjaka, podvožnjaka, cesta i valjda jedina koja to zna rdit kako treba propadne a vi napišete da za ljude ima posla, gdje? U Strabagu? Pa onda nek sve proadne jer ima posla u stranim firmama.
Da li je ovo konačan oporavak preko 4 ili još jedna navlakuša za iskrcavanje do cca 3,20, već nekoliko puta viđeno u mjesec i nešto?
Kako vrijeme prolazi a blokada traje moglo bi to i niže od 3 a ako se odblokira ode preko 4.