Bilo bi itekako zanimljivo da Udruga prikupi 30-40-50 posto vlasnistva pod svoju kapu. Onda bi PU itekako pokazao respekt prema vlasnicima… Ili ga vise ne bi bilo na tom mjestu…
Sa vlasnickog stajalista definitivno najcudnija/najzanimljivija dionica na zse…
Udruga će teško preko 30% jer je puno neaktinih dioničara sa manjim ili večim brojem dionica….
Tek ako bi se okupili svi dioničari sa 10 000 i više dionica moglo bi se računati na veči broj
Kako glasi mail od udruge?
email Udruge malih dioničara Ingre: malidionicariingre@gmail.com
web stranica: http://www.malidionicariingre.com
Ukoliko se želite učlaniti, zatražite da vam pošalju na email Obrazac za članstvo u udruzi.
Nadam se da ćemo uspjeti skupiti preko 30%, a to naravno možemo jedino tako da nas se što više učlani u Udrugu.
Osnivanje Udruge pozdravljam kao jako dobar potez, a nadam se i da će g. Kos i predsjednik Udruge biti aktivniji
na ovom forumu i da što više promoviraju rad Udruge.
Ako udruga skupi do skupstine 30 i vise posto, to znaci da je onda ona “jaca” od trenutnog predsjednika Uprave (on preko 30 tesko moze skupiti). Drugim rijecima u tom slucaju to znaci da Udruga diktira tempo igre.
Odnosno Udruga je tada u stanju smijeniti trenutne clanove NO-a i postavit svoje… A onda ti novi clanovi NO-a mogu sa Upravom raditi sto misle da je najbolje.
Oppenheimu opasno kuca sat i ako nas uskoro ne uvjeri u to da firma ide na bolje, moglo bi na skupstini biti tik-tak…
Jedino je pitanje ima li Udruga jasnu viziju koga postaviti kako u NO, tako i u Upravu?! Zato nam uskoro trebaju jasne smjernice (vizija i misija) od same Udruge…
Je li sad to i INGR izložena Agrokoru??
Svi bi ovih dana jeftino do dionica na svaki mogući način?
E svašta!
Je li sad to i INGR izložena Agrokoru??
Svi bi ovih dana jeftino do dionica na svaki mogući način?
E svašta!
Valjda su Agrokoru dobavljali svinjetinu iz Alžira pa je sada upitna naplata potraživanja. Zato pada! 🙂
Vrlo zanimljiv komentar direktora Vijadukta o problemima sa mostom Čiovo (preporučam obavezno pročitati link na temi Vijadukt) koji zapravo daje širi uvid u stvarne razloge problema u poslovanju građevinaca u RH koji zasigurno obuhvaćaju i Ingru. Puno toga je rečeno, a tko zna koliko još toga ostaje skriveno i s čime se sve svakodnevno susreću oni koji u ovoj zemlji pokušavaju nešto napraviti i još pri tome nešto i zaraditi. Nikakvo čudo da u većini slučajeva to ispada nemoguća misija.
Od nepotpune dokumentacije, neriješenih imovinsko pravnih odnosa, nedovršenih pripremnih radova, neizvedivih rokova, pokvarenih telefona, bahatosti svih vrsta, nepouzdanih kooperanata (koji opet imaju svoje razloge zašto su nepouzdani), neplaćanja i kašnjenja, natezanja s bankama i garancijama, svjetskim krizama svih mogućih vrsta, nemogućnosti da se dobije kvalitetne kadrove pa sve do svih mogućih reketa, ucjena i korupcije u kojima se pojavljuju svi mogući lovci u mutnom na svim mogućim razinama. Ma ni stotinka od mogućih problema. I sad ti posluj.
Osobno zbog takvih stvari nikada ne napadam menadžment Ingre (bez obzira bio kriv ili ne) jer vjerujem da kada bi zbilja otvoreno progovorili o svim mogućim problemima mnogi ovdje više ne bi imali što reći.
A bilo bi zaista zanimljivo čuti upravu Ingre da ispriča (nakon dugo vremena) svoju verziju priče i vjerujem da bi ta priča mnogima ovdje ( i meni osobno) dala puno više informacija od suhoparnih financijskih izvješća koji ne pokazuju svu dramatiku zbivanja koja se odvija iza zatvorenih vrata.
Slikovito rečeno kada vidite kineskog akrobatu kako balansira na jednom prstu dok je ispod njega vrlo nestabilno naslagano dvanaest stolaca to je mesni doručak naspram onoga što građevinci moraju riješiti da nešto naprave i prežive.
I zato želim ovdje reći – respekt svim građevincima na kojoj god razini radili – nije to nimalo lak posao. Kruh sa stotinu kora.
Znam da ovo nije tema VDKT, ali evo dodatnog objašnjenja od strane predsjednika Uprave Viadukta:
http://www.seebiz.eu/mikulic-kriva-je-drzava-a-ne-viadukt/ar-152741/