Evo sad ce opet navaliti unutra..
Ode INGRA
Kupnja – INGR-R-A
1 37.700,00
5 37.600,00
1 37.500,00
1 36.800,00
2 36.703,01
Prodaja – INGR-R-A
1 37.999,00
3 38.000,00
1 38.100,00
1 38.195,00
2 38.199,00
aaa ajmo 16 sati…ti to možeš…[lol] …možda uspijemo ostati iznad 0….sad smo 0,08 u + crobex i topi se..
Eto, bar netko s jednom vratio na 37K.
Ma znaš šta. Fondovi ujutro dignu cijenu, pa se maknu sa kupnje.
Ponašaju se ko da nemaju novaca za obranu. A kad cijena krene dolje onda je rupetina na kupnji.
Gdje su ona vremena kad je bilo 100kom na kupnji.
moneymaker: ” Eto, bar netko s jednom vratio na 37K. ” Ma znaš šta. Fondovi ujutro dignu cijenu, pa se maknu sa kupnje. Ponašaju se ko da nemaju novaca za obranu. A kad cijena krene dolje onda je rupetina na kupnji. Gdje su ona vremena kad je bilo 100kom na kupnji.
I sad su ista………. sjedi AZ na prodaji i na jeftinoj kupnji ….. ( ima jos budala…) ….. mora jos dole …
Novoselac gazda rekao …. ostalo mu jos Kn …. puno nije lud da kupuje ….. treba male ošišat prvo ….thumbsup][thumbsup]
Zeznio je dosta …. dioničara…. ali kako se kaže na kraju se mrtvi broje ….. [bye][bye][bye]
I sad su ista………. sjedi AZ na prodaji i na jeftinoj kupnji ….. ( ima jos budala…) ….. mora jos dole …
Novoselac gazda rekao …. ostalo mu jos Kn …. puno nije lud da kupuje ….. treba male ošišat prvo ….thumbsup][thumbsup]
Zeznio je dosta …. dioničara…. ali kako se kaže na kraju se mrtvi broje ….. [bye][bye][bye]
Lako je vama velikima…….[rolleyes]
12. 03. 2008. | 19:09
EKSKLUZIVNO Za arhitektonski natječaj za novu zagrebačku zračnu luku pozivnice poznatim projektantima
Vrhunski svjetski arhitekti natjecat će se za Pleso
Autor Iva Puljić-Šego
Putnički terminal zračne luke star je, a putnika je sve više
Zagrebačka zračna luka pozvat će najeminentnije svjetske arhitekte, koji su projektirali najpoznatije aerodrome, na međunarodni arhitektonski natječaj za idejno rješenje nove zračne luke. Ekskluzivno za Večernji list potvrdio je to Boško Matković, direktor zagrebačkog aerodroma.
Na popisu 20 najboljih
Sastavili su već popis na kojem su imena 20 svjetski poznatih arhitekata, a među njima su najpoznatiji Renzo Piano, autor aerodroma u Osaki, Norman Foster, projektant zračne luke u Pekingu, Santiago Calatrava, čiji potpis nosi aerodrom u Bilbau, Paul Andreu, autor pariške zračne luke Charles de Gaulle, te Richard Rogers, projektant Barajas Airporta u Madridu.
Matković kaže kako im je konzultant u pripremi tog natječaja Norbert Koch, autor terminala 2 münchenskog aerodroma koji je, u tehničkom i estetskom smislu, najbolji u Europi.
U organizaciju toga najprestižnijeg natječaja u Hrvatskoj uključeno je i Udruženje arhitekata Hrvatske (UHA) te Društvo arhitekata Zagreb (DAZ). Matković je prekjučer s predstavnicima DAZ-a i UHA-e dogovorio da će se javni, pozivni, međunarodni, anonimni arhitektonski natječaj za novu zračnu luku raspisati 5. svibnja. Trajat će do 1. kolovoza, a do 15. kolovoza arhitekti će predati makete. U prvoj polovici rujna deveteročlani žiri odabrat će pobjedničko rješenje.
– Natječaj se sastoji od dva dijela. Za koji tjedan UHA i DAZ raspisat će natječaj u Hrvatskoj na koji se mogu javiti domaći arhitekti. Nakon što napravimo selekciju temeljem njihovih referenci, odabrat ćemo tri do pet hrvatskih arhitekata koji će se plasirati u pozivni dio natječaja – objasnio je Matković. Za dva tjedna, nastavio je on, Zračna će luka dvadesetorici svjetskih arhitekata poslati pozivne brošure za taj natječaj, koju trenutačno sastavlja Norbert Koch.
– Zasad smo imali samo neslužbene kontakte s tim renomiranim arhitektima i još nemamo službeni odgovor tko će se od njih zaista i javiti na natječaj. Ovisno o odazivu, odabrali bismo sedam do deset svjetskih arhitekata – kazao je Matković.
Džamonja bez selekcije
Kako bi “svjetske face” privukli na natječaj u Hrvatskoj, jer oni su projektirali najveće aerodrome s golemim budžetima, a za novi zagrebački aerodrom rezervirano je 212 milijuna eura, planira se da predsjednik ocjenjivačkog žirija bude talijanski arhitekt Renzo Piano.
– On bi bio ostalim arhitektima izazov da se jave na naš natječaj – objasnio je Matković. Pristane li na tu funkciju, neće sudjelovati na natječaju kao projektant. Kako hrvatski arhitekti nisu imali izravnog iskustva u projektiranju aerodroma, a i zbog uobičajene procedure u svijetu, izrađen je test-projekt sa svim tehničkim detaljima nove zračne luke.
– Bude li novi aerodrom sagrađen prema projektu dobivenom kroz selekciju koji uključuje i renomirane svjetske arhitekte, Zagreb će postati prepoznatljiv po zračnoj luci. Samim time i naša će metropola turistima biti puno privlačnija destinacija – tvrdi Matković.
Od domaćih projektanata na natječaj će jedini biti pozvan, bez selekcije, kipar Dušan Džamonja.
…velike šanse za INGRU [thumbsup]
aaa ajmo 16 sati…ti to možeš…[lol] …možda uspijemo ostati iznad 0….sad smo 0,08 u + crobex i topi se..
Ovo je odličan poetski post……………čak niti na dvadest strana jučer napisanih na komentarima trgovanja nema boljeg posta za samu temu komentari trgovanja![lol]
Poštovani,
čujem da u novom broju Nacionala koji treba izaći u utorak ima i članak o INGRA-i. Molim ukoliko netko prije utorka nešto sazna da objavi na forumu.
Hvala i pozdrav
[color=blue]Ingrine investicije u Republici Hrvatskoj[/color]
Posedarje Riviera, greenfiled investicija u suradnji s javnim partnerom 670 mil kn
Gradnja višenamjenske sportske dvorane Arena Zagreb s Trigranitom 635 mil kn
Dionice autoceste Dugopolje – Ploče i Jakuševac – Velika Gorica jug 295 mil kn
Dvori Lapad; poslovno – stambeni kompleks u uvali Lapad u Dubrovniku 255 mil kn
Gradnja marina na području Dubrovačko-neretvanske županije 240 mil kn
Greenfiled projekt Biodisel – Slavonski Brod 226 mil kn
Evo još jednog novog posla za Ingru.
izgradnja novog poslovno distributivnog centra na zagrebačkom Laništu.
http://www.seebiz.eu/hr/burze/hgspot-nova-emisija-dionica-za-sirenje-u-regiji,10851.html