INGR (Ingra d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska INGR (Ingra d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

luki007:

Obzirom da najnovija istraživanja pokazuju da Pa Ingrino je da napravi tvornicu i da joj se to plati, jebe se njima jel budućnost u biodizelu ili etanolu ![thumbsup]

Ne slažem se,INGRI je biodizel bitan jer je jeftin za tvornicu i budučnost,svi se okreču bidizelu,nije to samo kod nas

Malo bolje trebaš čitati po medijima. Biodizel jednako, a neki kažu čak i više, zagađuje od običnog dizela i zato je ova investicija pomalo promašena. Čim se ustanovi da je zagađenje jednako, biodizel gubi smisao. Bolje je saditi nešto korisnije. Priča se da je etanol kao pogon budućnost, ali to je tek u početnim fazama. Da sam dioničar ingre, prije bih se veselio nekim novim korisnim projektima a ne ovom koji zaista nema smisla u današnje vrijeme. Tim prije, što se iduće godine očekuje pad cijena nafte i to znatniji…

...povijest se ponavlja...

delboy, tebi bas ne daju da se izrazis[smiley]..

https://childhealthsafety.wordpress.com/2012/03/14/government-experts-cover-up-vaccine-hazards/

a šta reći na sve lošije multiple, moguće da i na ovim razinama nije neka super kupnja
vjerojatno ICF OIF ima puno ingre u portfelju pa je ističe
neka netko stavi portelj ICF-A , bit će vjeroj. jasnija slika, da li drukanje ili ne
evo privitak za lošije multiple sa dionička društva na poslovnom

http://www.poslovni.hr/57500.aspx%5Bkiss%5D


Jozo Međed: ” luki007: ” Obzirom da najnovija istraživanja pokazuju da Pa Ingrino je da napravi tvornicu i da joj se to plati, jebe se njima jel budućnost u biodizelu ili etanolu ![thumbsup] ” Ne slažem se,INGRI je biodizel bitan jer je jeftin za tvornicu i budučnost,svi se okreču bidizelu,nije to samo kod nas ” Malo bolje trebaš čitati po medijima. Biodizel jednako, a neki kažu čak i više, zagađuje od običnog dizela i zato je ova investicija pomalo promašena. Čim se ustanovi da je zagađenje jednako, biodizel gubi smisao. Bolje je saditi nešto korisnije. Priča se da je etanol kao pogon budućnost, ali to je tek u početnim fazama. Da sam dioničar ingre, prije bih se veselio nekim novim korisnim projektima a ne ovom koji zaista nema smisla u današnje vrijeme. Tim prije, što se iduće godine očekuje pad cijena nafte i to znatniji…

Kolega ne bi zaključivao iz media o tome koliko je što štetno i korisno, te kolika će biti cijena nafte za xy period.
Ulažite u znanje, ulažite u Ingru i IGH.

delboy:

Jozo Međed: ” luki007: ” Obzirom da najnovija istraživanja pokazuju da Pa Ingrino je da napravi tvornicu i da joj se to plati, jebe se njima jel budućnost u biodizelu ili etanolu ![thumbsup] ” Ne slažem se,INGRI je biodizel bitan jer je jeftin za tvornicu i budučnost,svi se okreču bidizelu,nije to samo kod nas ” Malo bolje trebaš čitati po medijima. Biodizel jednako, a neki kažu čak i više, zagađuje od običnog dizela i zato je ova investicija pomalo promašena. Čim se ustanovi da je zagađenje jednako, biodizel gubi smisao. Bolje je saditi nešto korisnije. Priča se da je etanol kao pogon budućnost, ali to je tek u početnim fazama. Da sam dioničar ingre, prije bih se veselio nekim novim korisnim projektima a ne ovom koji zaista nema smisla u današnje vrijeme. Tim prije, što se iduće godine očekuje pad cijena nafte i to znatniji…

Kolega ne bi zaključivao iz media o tome koliko je što štetno i korisno, te kolika će biti cijena nafte za xy period.
Ulažite u znanje, ulažite u Ingru i IGH.

Matrixe, nisam ja to čitao u jutarnjem nego u stručnim časopisima koji se bave upravo tom tematikom, a bilo je nešto i u scientific american pa pogledaj i sam. Sve je to mišljenje stručnjaka, a ja to nisam, niti si to ti. Jedni govore jedno, drugi drugo, ali trenutno je dosta negativan publicitet za biodizel, ma što god mi mislili o tome. Po meni bi se ingra bolje morala orjentirati na druge projekte a ovaj bi trebala zanemariti jer joj može donijeti znatne gubitke ako se pokaže da biodizel nije budućnost. Neka oni idu na sigurne pozicije a ne ovako igrati se novcem ulagača a da nisu sve mogućnosti istražili. Makar bolje još jedna nepotrebna dvorana nego ovaj biodizel…

...povijest se ponavlja...


matrix90: ” delboy: ” Jozo Međed: ” luki007: ” Obzirom da najnovija istraživanja pokazuju da Pa Ingrino je da napravi tvornicu i da joj se to plati, jebe se njima jel budućnost u biodizelu ili etanolu ![thumbsup] ” Ne slažem se,INGRI je biodizel bitan jer je jeftin za tvornicu i budučnost,svi se okreču bidizelu,nije to samo kod nas ” Malo bolje trebaš čitati po medijima. Biodizel jednako, a neki kažu čak i više, zagađuje od običnog dizela i zato je ova investicija pomalo promašena. Čim se ustanovi da je zagađenje jednako, biodizel gubi smisao. Bolje je saditi nešto korisnije. Priča se da je etanol kao pogon budućnost, ali to je tek u početnim fazama. Da sam dioničar ingre, prije bih se veselio nekim novim korisnim projektima a ne ovom koji zaista nema smisla u današnje vrijeme. Tim prije, što se iduće godine očekuje pad cijena nafte i to znatniji… ” Kolega ne bi zaključivao iz media o tome koliko je što štetno i korisno, te kolika će biti cijena nafte za xy period. Ulažite u znanje, ulažite u Ingru i IGH. ” Matrixe, nisam ja to čitao u jutarnjem nego u stručnim časopisima koji se bave upravo tom tematikom, a bilo je nešto i u scientific american pa pogledaj i sam. Sve je to mišljenje stručnjaka, a ja to nisam, niti si to ti. Jedni govore jedno, drugi drugo, ali trenutno je dosta negativan publicitet za biodizel, ma što god mi mislili o tome. Po meni bi se ingra bolje morala orjentirati na druge projekte a ovaj bi trebala zanemariti jer joj može donijeti znatne gubitke ako se pokaže da biodizel nije budućnost. Neka oni idu na sigurne pozicije a ne ovako igrati se novcem ulagača a da nisu sve mogućnosti istražili. Makar bolje još jedna nepotrebna dvorana nego ovaj biodizel…

Puno još trebaš istraživati.
Ulaži u znanje, ulaži u Ingru.


delboy: ”
matrix90: ” delboy: ” Jozo Međed: ” luki007: ” Obzirom da najnovija
istraživanja pokazuju da
Pa Ingrino je da napravi tvornicu i da
joj se to plati, jebe se njima jel budućnost u biodizelu ili etanolu
![thumbsup] ” Ne slažem se,INGRI je biodizel bitan jer je jeftin za
tvornicu i budučnost,svi se okreču bidizelu,nije to samo kod nas ” Malo
bolje trebaš čitati po medijima. Biodizel jednako, a neki kažu čak i
više, zagađuje od običnog dizela i zato je ova investicija pomalo
promašena. Čim se ustanovi da je zagađenje jednako, biodizel gubi
smisao. Bolje je saditi nešto korisnije. Priča se da je etanol kao
pogon budućnost, ali to je tek u početnim fazama. Da sam dioničar
ingre, prije bih se veselio nekim novim korisnim projektima a ne ovom
koji zaista nema smisla u današnje vrijeme. Tim prije, što se iduće
godine očekuje pad cijena nafte i to znatniji… ” Kolega ne bi
zaključivao iz media o tome koliko je što štetno i korisno, te kolika
će biti cijena nafte za xy period. Ulažite u znanje, ulažite u Ingru i
IGH. ” Matrixe, nisam ja to čitao u jutarnjem nego u stručnim
časopisima koji se bave upravo tom tematikom, a bilo je nešto i u
scientific american pa pogledaj i sam. Sve je to mišljenje stručnjaka,
a ja to nisam, niti si to ti. Jedni govore jedno, drugi drugo, ali
trenutno je dosta negativan publicitet za biodizel, ma što god mi
mislili o tome. Po meni bi se ingra bolje morala orjentirati na druge
projekte a ovaj bi trebala zanemariti jer joj može donijeti znatne
gubitke ako se pokaže da biodizel nije budućnost. Neka oni idu na
sigurne pozicije a ne ovako igrati se novcem ulagača a da nisu sve
mogućnosti istražili. Makar bolje još jedna nepotrebna dvorana nego
ovaj biodizel…

Puno još trebaš istraživati.
Ulaži u znanje, ulaži u Ingru.

Kad nemaš argumenata, onda napišeš ulaži u znanje, ulaži u ingru? Sad vidim da su bili u pravu oni na srpskom forumu kad su te popljuvali. Samo mi to repliciraš na onoliki post? Ajde, vidjet ćemo tko je bio u pravu zA 10 godina. Prije nećemo vidjeti…

...povijest se ponavlja...


Ako ovo s biodizelom ne uspije mogla bi ova dionica pasti ispod 32 000kn,nadamo se najboljem ali oči širom otvoriti

*** obrisano ***
Kako to da onda Todorićeve dionice nisu jako pale kad je Toda izgubio posao stoljeća?
Rekao bih da ovo prelazi granice špekulacija. Ovo je ništa.

FALI NAM LIKVIDNOSTI; DAJ ŠTEFEK, NATOČI NAM PO JEDNU


Kad nemaš argumenata, onda napišeš ulaži u znanje, ulaži u ingru? Sad vidim da su bili u pravu oni na srpskom forumu kad su te popljuvali. Samo mi to repliciraš na onoliki post? Ajde, vidjet ćemo tko je bio u pravu zA 10 godina. Prije nećemo vidjeti…

O kakvom forumu pričate?
O čemu uopće pričate?
Nije mi jasno koja je poanta vašega posta, te ne mogu vjerovati kakve stvari ljudi izmišljaju.

——————————————————————————–
Virgin Atlantics izveo pokusni let na biogorivo

Business.hr/Hina
24.02.2008 15:51
Pročitaj komentare(1)

Zrakoplovna tvrtka Virgin Atlantic izvela je u nedjelju pokusni let Boeinga 747 kojemu je cilj pokazati da biogorivo proizvodi manje ugljičnog dioksida od uobičajenog goriva.
“Ovaj pothvat pomoći će da Virgin Atlanticovi zrakoplovi lete na čisto gorivo prije nego što smo očekivali”, rekao je predsjednik tvrtke sir Richard Branson prije nego je jumbo jet s londonske zračne luke Heathrow poletio prema Schipholu u Amsterdamu.

“Ovaj će nam let pokazati da možemo dramatično smanjiti emisiju CO””, dodao je Branson.

Gorivo na pokusnom nedjeljnom letu, koji je uspješno završio u Amsterdamu, sastojalo se od mješavine kokosova i ulja brazilskog lješnjaka babasu.

Glasnogovornik Atlantic Virgina predviđa da će taj tip biogoriva proizvoditi puno manje ugljičnog dioksida od normalnog goriva, no dodao je da su potrebni tjedni za analizu podataka s nedjeljnog leta.

…..Pošto su predhodni postovi bili na temu INGRA će graditi tvornicu …..bio-goriva … isplativost DA,ili NE,učinilo mi se zgodnim da postam ovaj članak ,uz komentar —pametnom dosta ..
[thumbsup]

POKRET OTPORA

@Alfon
trebao si poslusat onda do kraja i komentar na televiziji:
Samo jedan motor od četiri je radio na to gorivo.
Da bi cijela flota Atlantic Virgina letjela na to gorivo trebalo bi u ulje pretvarati urod tih kultura s površine pola Velike Britanije.
Virginu je tu bitnija marketinska akcija, nego stvarni ucinak na smanjenje CO2.

“…Ingra je obavijestila ZSE o stjecanju 10.329 dionica te makedonske tvrtke. Ulagači su s velikim odobravanjem prihvatili plan hrvatske građevinske kompanije o namjeri širenja poslova na regiju, baš kao što su reagirali nakon slične najave IGH…”

Vaš link

New Report

Close