apotekar-Pongy
Pobrkali ste lončiće. O Diokiju pišu oni koji nemaju INGRU i htjeli bi je opet i još po 3 i niže. Pisao sam o strukturi dioničara a ne o TOP 10. Banke znaju da nemogu od hipoteka dobiti onoliko koliko od nastavka poslovanja. To je uostalom već dogovoreno, inače nebi OPI ni ulazio u PSN. Pročitajte njegovu izjavu glede toga. Pozz
Upravo tako, ali dobro im polazi za rukom i uzimaju Ingru baš tako oko 3kn!
Zemljišta u Obodu i Mokošici
Za 21.10.2013. godine zakazana je 2. javna dražba za prodaju zemljišta koja se nalaze kraj Dubrovnika, katastarska općina Obod i Mokošica.
Zemljišta se ne mogu prodati na 2. javnoj dražbi ispod 1/3 od procijenjene vrijednosti tj. ispod 6,930.466,00 kuna zemljišta u Obodu, odnosno 5,131.262,00 kuna zemljišta u Mokošici.
Javna dražba počinje za:
6dana13sati.
Lokacija: Obod i Mokošica
Vrijednost: 6,930.466,00 kuna 5,131.262,00 kuna
Detaljnije informacije
http://izlog.limun.hr/default.aspx?id=57
zz, kad si tako revan i moliš boga da mi ne izgubimo novce na ingri jer evo niti jednu drugu dionicu ne opsjedaš ka i INGR u , inače nek prodavaju bar imaju šta za razliku od drugih
Ima li živih odvje? Druk gore-dole-ništa? I Dioki pomalo postaje neinteresantan. Što dalje? Hoćemo l ovu našu jadnicu pogurati pa da malo zatrejdamo. Burek,dva…
Porezno-računovodstveni učinak PSN-a (provedene kroz TS) je slijedeći:
otpis obveza za kamate prema MSFI će se proknjižiti na prihode cto. 780.
100.000 mil./broj dionica = 7,5 kn/dionici.
Formirati će se kapitalne pričuve ili možebitno i povećanje kapitala (ali je svakako pozitivna stvar u kojem god manevru računovodstvene struke se provede)
Ovl.rač.
U drugoj polovini studenoga ove godine, autocesta dolazi do Ploča pa će Dalmatina konačno spojiti najjužniju hrvatsku županiju s ostatkom zemlje.
Zbog toga proteklih mjeseci više od 700 radnika iz nekoliko renomiranih tvrtki i deseci bagera, dampera, kamiona, gredera, finišera, dizalica svih kapaciteta, od stacionarnih do mobilnih, bez prestanka obavljaju radove na 11,5 kilometara dugačkoj dionici autoceste od Vrgorca do čvora Ploče te od čvora Ploče do naplate Karamatići, pet kilometara dugačkoj dionici brze ceste, nakon koje se, kroz već odavno izgrađene tunele Zmijarevići, Petrovac i Međak, stiže do Ploča.
O dinamici radova najbolje govori činjenica da se na terenu nalazi pet betonara i tri asfaltne baze. Trenutačno je kompletan projekt u završnoj fazi, postavlja se završni sloj asfalta, osim manjeg dijela kod tunela Šubir, i odbojne ograde, opremaju se tuneli (rasvjeta, ventilacija) i postavlja horizontalna i vertikalna signalizacija.
Građevinski radovi trebaju biti završeni do kraja listopada, a početkom studenoga planiran je tehnički pregled Povjerenstva Ministarstva graditeljstva. Na trima dionicama, Vrgorac – čvor Ploče, čvor Ploče – Karamatići, te čvor Ploče – granica s BiH na Novim Selima, nalazi se niz zasebnih objekata, poput obilaznice Dusina, vodoopskrbe, elektroinstalacija itd., pa za čak 15 građevinskih dozvola treba ishoditi uporabnu dozvolu. Ako ne bude nepredviđenih okolnosti, taj proces trebao bi biti završen za 15-ak dana, nakon čega se očekuje puštanje autoceste u promet.
Udruga izvođača radova
Vrijednost radova na dionici Ravča – Ploče, sa svim sporednim cestama i obilaznicama, iznosi 2,4 milijarde kuna. Gotovo deset kilometara dugačka dionica Ravča – Vrgorac u prometu je od prosinca 2008. godine.
Posao na dionici od Vrgorca do čvora Ploče i na spojnoj cesti obavlja Poslovna udruga izvođača radova koju čine: “Hidroelektra-niskogradnja”, kao vodeći partner, te “Konstruktor-inženjering”, “Viadukt”, “Strabag”, “Cesta Varaždin”, “Zagorje Tehnobeton” i “Ingra”. Dionicu dugačku 7,5 kilometara, od čvora Ploče do granice s BiH, radi tvrtka “Switelsky”. Za nadzor je zadužen IGH.
Da li se zna kada je sljedece rociste?
Dobit cu unuke prije nego ova dionica poraste, a jos nemam ni djecu [emo_smijeh]
Da li se zna kada je sljedece rociste?
Dobit cu unuke prije nego ova dionica poraste, a jos nemam ni djecu [emo_smijeh]