Porto di Al Faw. Formazione in Italia per i futuri dirigenti dello scalo
Pubblcato il 10 maggio 2012, ore 12:36
http://www.seareporter.it/porti/porto-di-al-faw-formazione-in-italia-per-i-futuri-dirigenti-dello-scalo/
Per il nuovo scalo è previsto un volume di traffico container pari a 7 milioni di teu l’anno, circa 20.000 container al giorno. Il contratto per la realizzazione del progetto è stato siglato nel 2010 con il Ministro dei Trasporti e il Ministro della Pianificazione e della Cooperazione allo Sviluppo iracheni da un consorzio cui fanno parte Impregilo, Fincosit, Todini, Bonatti, Condotte, Technital, Progetti Europa, RSG Progetti. Valore del contratto: 46 milioni di euro
1. Ajd, prevedi ovo: Il contratto per la realizzazione del progetto è stato siglato nel 2010 con il Ministro dei Trasporti e il Ministro della Pianificazione e della Cooperazione allo Sviluppo iracheni da un consorzio cui fanno parte Impregilo, Fincosit, Todini, Bonatti, Condotte, Technital, Progetti Europa, RSG Progetti. Valore del contratto: 46 milioni di euro.[/b]
Te nam kaži kakve to veze ima sa ingrom?
2. Gore sam ti već dao link… da izgradnju luke u Basri nije dobio Bonatti… a kamoli Ingra…
daj sava stavi još kakav link,nema veze gdje , može i u tunguziji… ovaj neće spavat 5 noći dok ne pobije tvoje mišljenje. kakav lik.
@ivedome
evo vam najnoviji link iz Hrvatske…
OBJAVA: 07.01.2013
Godina stečajeva u graditeljstvu?
Tvrtke na rubu propasti: Gdje je novac zarađen prije krize?
“… Zahtjev za pokretanje predstečajnog postupka od velikih građevinara već su podnijeli Konstruktor, Dalekovod i Geotehnika inženjering, zagrebačka Ingra već mjesecima pleše na rubu bankrota, značajne gubitke bilježi i najveća slavonska građevinska kompanija Osijek Koteks, dok problema s isplatom korporativnih obveznica ima i našička Nexe grupa – najveći domaći proizvođač građevinskog materijala…”
http://www.vecernji.hr/biznis/tvrtke-rubu-propasti-gdje-je-novac-zaraden-prije-krize-clanak-494611
Porto di Al Faw. Formazione in Italia per i futuri dirigenti dello scalo
Pubblcato il 10 maggio 2012, ore 12:36
http://www.seareporter.it/porti/porto-di-al-faw-formazione-in-italia-per-i-futuri-dirigenti-dello-scalo/
Per il nuovo scalo è previsto un volume di traffico container pari a 7 milioni di teu l’anno, circa 20.000 container al giorno. Il contratto per la realizzazione del progetto è stato siglato nel 2010 con il Ministro dei Trasporti e il Ministro della Pianificazione e della Cooperazione allo Sviluppo iracheni da un consorzio cui fanno parte Impregilo, Fincosit, Todini, Bonatti, Condotte, Technital, Progetti Europa, RSG Progetti. Valore del contratto: 46 milioni di euro
Te nam kaži kakve to veze ima sa ingrom?
[/quote]
daj sava stavi još kakav link,nema veze gdje , može i u tunguziji… ovaj neće spavat 5 noći dok ne pobije tvoje mišljenje. kakav lik.
Ja se kladim da će Ingra tu uletiti iz jednostavnog razloga što Bonatti sudjeluje u projektiranju i savjetovanju pa bi bilo čudno da s tim referencama ne pomognu partneru da da kvalitetnu ponudu i da prođe.
Svatko zna koliko je neophodna pomoć projektanta kod izrade ponude.
svaka čast tebi na tvojim linkovima… al mene samo zanima što radiš ovdje na ovoj temi svaki dan na firmi koja se sprema propasti, eto samo mi to odgovori, ništa drugo ne moraš.
@ivedom
ovaj forum služi za razmjenu informacija kako pozitivnih tako negativnih… zar ne? kada bude pozitivnih vijesti vezano za Ingru… sigurno ću je proslijediti…
no, ako ti već imaš neku možebitnu pozitvnu vijest u svezi Ingru, proslijedi je … bit ću ti zahvalan… [emo_namigusa]
ovdje su se mnogi kleli u takav uzlet prije 6, 7 mjeseci, pisali svašta od poslova od ovog od onog. jedina činjenica da je ingra već odavno trebala u stečaj i da joj nema spasa ni pomooći
Netko je ovdje pitao za vikend hoće li se moći kupiti u ponedjeljak ispod 4kn ?
Čuvajte se takvih navlakača.
Punih ih je šipak ovdje. [emo_namigusa]
ovdje su se mnogi kleli u takav uzlet prije 6, 7 mjeseci, pisali svašta od poslova od ovog od onog. jedina činjenica da je ingra već odavno trebala u stečaj i da joj nema spasa ni pomooći
s naglaskom trebala je, ali nije [emo_plazi]