INGR (Ingra d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska INGR (Ingra d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Kud ovo vodi,INGRA,DLKV,INDG sve u kolapsu
to je propast garđevinske industrije u Hrvatskoj,

G R Č I Ć

Zar stanje s državnim investicijama ne govori kako je cijeli ”Kukuriku team” došao nespreman?

-Potpuno je kriva teza da smo mi prije godinu i više dana u statusu opozicije mogli pripremati konkretne projekte koje smo, eto, trebali početi realizirati odmah po dolasku u Vladu. To jednostavno nije moguće a da iza vas ne stoji ukupni državni aparat. Nažalost, taj aparat je loše korišten od strane ranije Vlade i mi smo naslijedili mali broj nedovoljno pripremljenih projekata. Drugi razlog usporenog pokretanja javnih projekata vezan je za probleme velikih kompanija koje su dosada izvodile infrastrukturne projekte. Jedan Konstruktor ili Ingra, pa i niz drugih građevinskih firmi, došli su u ozbiljnu krizu i dubioze te jednostavno nisu spremni uključiti se u provedbu naših projekata.

Vi hoćete reći da se projekti ne provode jer građevinske firme, koje vape za poslovima, ne mogu izveti radove?

-Te tvrtke imaju nekoliko stotina milijuna kuna gubitaka i dobrim dijelom su blokirane od vjerovnika. Imaju nepodmirene dugove prema podizvođačima i dobavljačima materijala, prema bankama… A mi alternativu operative u ovom trenutku nemamo.

Moram reći da mi taj razlog ne zvuči realno. Ako i jesu u financijskim -dubiozama, zar ih novi poslovi ne bi trebali izvući iz problema?

-Da, mogli bi, ali prethodno trebamo dogovor vjerovnika da se ovim tvrtkama dade nova prilika. Sad ću vam dati primjer. Oko 50 posto investicija u HAC-u i HC-u tiču se već ugovorenih i započetih projekata na prostoru od Šibenika do Ploča. Mi imamo spreman novac, no gotovo nijedan projekt nije aktivan jer firme koje su ugovorile poslove nisu u mogućnosti izvoditi radove. Tu su zabilaznica do Trogira, pa spoj do Klisa, zatim dionica autoceste Stobreč-Omiš, pa nastavak gradnje od autoceste do Ploča, zatim tunel Sveti Ilija i spoj s Baškom Vodom… Sve je to iznad milijardu kuna i sve stoji jer firme ne mogu preuzeti radove. Mi se svojski mučimo da se dugovi tih firmi zamrznu, da se nađe model kojim će se njihova operativa pokrenuti.

sljedeća blokada je na 3,13 kn

@ ivedome
“i divim se ovakvim pacjentima,koji se tu po forumu naslađuju,kad neka firma ide u stećaj,sutra bi to mogla bit baš tvoja. ”

Ovo je jedina pametna danas, dečki svi ćete na kazan, još ovo nešto obale šta vrijedi, a i vi kvazi investitori nećete dugo.

Živjela naša vječna INGRA, Hezbollah i Bashar Al-Assad.


Prodaja je na 3,50 kn…sljedeći prodajni nalog poslan ispod te cijene izazvat će blokadu…

p.s. evo upravo je došla prodaja na 3,48 kn…

nevjerojatno da vlada ništa ne poduzima da spasi građ. sektor nego pušta da sve propadne, počevši od Konstruktora, Ingre, sad i Dalekovoda…


a kako da im Vlada/država pomogle… kada nema ni za svoje obaveze …

Proračun 2013.: Reže se novac za kapitalne investicije i subvencije

Ako propadne domaća građevinska operativa kao u Sloveniji, burza dionica je gotova.

zasto bi tzv vlada spasavala te firme
njima je v interesv da ih vnisti i da krene ispocetka
nije ovo vsa

Postanite Eu-robovi

Novi ATL je tu.

Mortadela je konj s maslinama.


Novi ATL je tu.

200 000 kn na razini Hrvatske, je slab promet, toliko košta jedan malo bolje opremljeni Volkswagen Golf s aluminijskim felgama. [emo_kuna]


Novi ATL je tu.

Mislim da nije problem novi ATL… već da će možda biti veći problem… ako se današnji kupci za dan, dva, tri… odluče na/za ovo…:
http://www.profitiraj.hr/financije/poslovne-financije/stop-loss-opcija-u-trgovanju-na-burzi-kako-zasto-kada/



Novi ATL je tu.

200 000 kn na razini Hrvatske, je slab promet, toliko košta jedan malo bolje opremljeni Volkswagen Golf s aluminijskim felgama. [emo_kuna]
[/quote]

Sigurno ste i prije godinu-dvije mislili kako će te za 70 000 dionica Ingre moći kupiti malo bolje opremljenog Golfa.

Mortadela je konj s maslinama.




Novi ATL je tu.

200 000 kn na razini Hrvatske, je slab promet, toliko košta jedan malo bolje opremljeni Volkswagen Golf s aluminijskim felgama. [emo_kuna]
[/quote]

Sigurno ste i prije godinu-dvije mislili kako će te za 70 000 dionica Ingre moći kupiti malo bolje opremljenog Golfa.
[/quote]

Ovdje se radi o burzovnoj špekulaciji, mali krug ljudi je stekao novac na dionicama, zato je bitno što niže ući. Cijena od 1-10 kn po dionici je o.k, ako će firma poslovati u narednim godinama.
Ako ne, morat ćemo prihvatiti poraz, ni prvi ni zadnji u životu. [emo_zacudjen]

Ingra propasti neće, zapamtite to.Za 2 do 3 godine ću se smijati na ove lešinarske komentare kad budem pun ko brod.Dovoljno godina imam da me
komentari i tuđa mišljennja zanimaju kao snijeg od lane.

Ima jedna stara poslovica,tko se zadnji smije najslađe se smije.
A taj ću biti ja i svi oni koji ostanu do kraja u Ingri.
Pozdrav,

New Report

Close