INGR (Ingra d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska INGR (Ingra d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

http://www.poslovni.hr/vijesti/ne-bi-li-ingra-vec-trebala-biti-u-stecaju-evo-liniceva-odgovora-217029.aspx

Sve što pišem moje je osobno mišljenje i ne predstavlja nagovor na kupnju ili prodaju!!

[/quote]

Taj trosak B.G. i firme koju su angazirali da im naprave due dilligence je zanemariv u odnosu koliko bi izgubili da su krenuli u kupovinu Ingre i cime bi i sebi potpisali kapitulaciju.
Ne znam koji je to ostali mukotrpni "posao" koji su oni "napravili"..

[/quote]
Napeti od jučer si sa nama al prije pod drugim nikom, nema veze, stil ti je prepoznatljiv. Zamisli koliko su potrošili samo za slanje ponuda, a drugo je i skuplje. No neka nema veze neka se novac obrće. A tko će to platiti? INGRA će im vratiti uključivanjem u poslove na bliskom istoku. Kontaš? Pozz
[/quote]

Vjeruj mi da nikad nisam imao niti jedan drugi nick niti sam taj za kojeg mislis da jesam..
Molim te reci mi kojim to tocno poslovima na bliskom istoku? Bolnica u Kurdistanu? Oil Complex? Nemoj bit smijesan, tj. nemoj biti naivan..


BORBA ZA INGU

"Pa kad govorimo o Đuri Đakoviću gdje ipak država ima udjel, onda govorimo o spašavanju radnih mjesta i nema dvojbe da i bez ovog zakona Ministarstvo financija ima neprekidno razgovore oko Dalekovoda, Ingre, Konstruktora. Mi svaki dan razgovaramo s ostalim vjerovnicima, bankama, i gdje postoji volja banaka i ostalih oko, ja bih rekao Diokija, samo smo razgovarali jer je šteta zatvoriti jednu proizvodnju, ako postoji volja dužnika i vjerovnika, bankarskog sektora, da nešto nađemo. To se radi uz vrlo teške uvjete, jer nije reguliran način odnosa prema ostalim vjerovnicima koji su van dogovora jer su mali. I bitka za građevinski sektor je ono što je okarakteriziralo rad dobrog dijela ministarstava, od prvog potpredsjednika Vlade i njegovog ministarstva, preko Mminisatrstva prometa, financija… Mi smo nažalost svaki dan u tim problemima i svaki dan razgovaramo o tim stvarima, jedostavno se borimo za svaku tvrtku i svako radno mjesto ", kazao je Linić.


Ako vam ovo što je rekao Linić i to što IGOR neda svoje dionice, ne govori da nema stečaja INGRE, onda vam ništa ne pomaže. Idite na Dioki i ulažite novac.

neće uvijek biti ovako.

u kratkim crtama
Oni razgovaraju i razgovaraju i više ne znaju sa kime razgovaraju ali i dalje razgovaraju
ima hrpa firmi u slićnim problemima….

i oni na kraju svaki dan razgovaraju….

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

Ako vam ovo što je rekao Linić i to što IGOR neda svoje dionice, ne govori da nema stečaja INGRE, onda vam ništa ne pomaže. Idite na Dioki i ulažite novac.


I ja sam kolega prošle godine vjerovao Kosorci,pa vidiš gdje me dovela.

Nikom više nevjerujem!!!

[i]Sve što pišem to je samo moje osobno mišljenje i nije nagovor na k/p.[/i]


u kratkim crtama
Oni razgovaraju i razgovaraju i više ne znaju sa kime razgovaraju ali i dalje razgovaraju
ima hrpa firmi u slićnim problemima….

i oni na kraju svaki dan razgovaraju….

Bravo kolega!

[i]Sve što pišem to je samo moje osobno mišljenje i nije nagovor na k/p.[/i]



BORBA ZA INGU

"Pa kad govorimo o Đuri Đakoviću gdje ipak država ima udjel, onda govorimo o spašavanju radnih mjesta i nema dvojbe da i bez ovog zakona Ministarstvo financija ima neprekidno razgovore oko Dalekovoda, Ingre, Konstruktora. Mi svaki dan razgovaramo s ostalim vjerovnicima, bankama, i gdje postoji volja banaka i ostalih oko, ja bih rekao Diokija, samo smo razgovarali jer je šteta zatvoriti jednu proizvodnju, ako postoji volja dužnika i vjerovnika, bankarskog sektora, da nešto nađemo. To se radi uz vrlo teške uvjete, jer nije reguliran način odnosa prema ostalim vjerovnicima koji su van dogovora jer su mali. I bitka za građevinski sektor je ono što je okarakteriziralo rad dobrog dijela ministarstava, od prvog potpredsjednika Vlade i njegovog ministarstva, preko Mminisatrstva prometa, financija… Mi smo nažalost svaki dan u tim problemima i svaki dan razgovaramo o tim stvarima, jedostavno se borimo za svaku tvrtku i svako radno mjesto ", kazao je Linić.


Ako vam ovo što je rekao Linić i to što IGOR neda svoje dionice, ne govori da nema stečaja INGRE, onda vam ništa ne pomaže. Idite na Dioki i ulažite novac.
[/quote]

Burzovni mešetar treba imati razvijenu sociološku imaginaciju, mnogi su ulagači kruti, ako matematika ne potvrđuje, on odbija uložiti.



BORBA ZA INGU

"Pa kad govorimo o Đuri Đakoviću gdje ipak država ima udjel, onda govorimo o spašavanju radnih mjesta i nema dvojbe da i bez ovog zakona Ministarstvo financija ima neprekidno razgovore oko Dalekovoda, Ingre, Konstruktora. Mi svaki dan razgovaramo s ostalim vjerovnicima, bankama, i gdje postoji volja banaka i ostalih oko, ja bih rekao Diokija, samo smo razgovarali jer je šteta zatvoriti jednu proizvodnju, ako postoji volja dužnika i vjerovnika, bankarskog sektora, da nešto nađemo. To se radi uz vrlo teške uvjete, jer nije reguliran način odnosa prema ostalim vjerovnicima koji su van dogovora jer su mali. I bitka za građevinski sektor je ono što je okarakteriziralo rad dobrog dijela ministarstava, od prvog potpredsjednika Vlade i njegovog ministarstva, preko Mminisatrstva prometa, financija… Mi smo nažalost svaki dan u tim problemima i svaki dan razgovaramo o tim stvarima, jedostavno se borimo za svaku tvrtku i svako radno mjesto ", kazao je Linić.


Ako vam ovo što je rekao Linić i to što IGOR neda svoje dionice, ne govori da nema stečaja INGRE, onda vam ništa ne pomaže. Idite na Dioki i ulažite novac.
[/quote]

Pa kako da ih proda kad su založene???

haha, koliko cviljenja jer se Ingra odbija prema gore [lol]

Moje pisanje je isključivo odraz mojeg razmišljanja u određenom trenutku, a ne savjet za kupnju/prodaju dionica.


Ako vam ovo što je rekao Linić i to što IGOR neda svoje dionice, ne govori da nema stečaja INGRE, onda vam ništa ne pomaže. Idite na Dioki i ulažite novac.


I ja sam kolega prošle godine vjerovao Kosorci,pa vidiš gdje me dovela.

Nikom više nevjerujem!!!
[/quote]
Svima je rješenje jednostavno: PRODAJ INGRU-kupi drugu dionicu i piši na njenom forumu ili oroči u banku i računaj kamatu. A što bi vi? Danas kupiti po 4 a sutra prodati po 6 i onda prekosutra kupiti ponovo ali po 3. Eeee ovo je burza a još i kriza a u građevini još veća. Sada treba spašavati i pomagati a to može samo razgovorima i dogovorima zar ne? Pozz

neće uvijek biti ovako.

Goldman Sachs i drugi bankari jako su zainteresirani za koncesije na autocestama. Zašto ?

RH je po mnogo mjerila najljepši komad nekretnine na planeti i budite sugurni da ima puno zainteresiranih da se upravo ovdje utabore. Ovdje nema vulkana, tsunamija, tornada ni potresa od 9 stupnjeva kao na drugim sličnim lokacijama, a klima je idealna, štoviše u radijusu od 200 km možete proći čitav spektar različitih ugođaja i okruženja od ravnice do planine i mora, što doslovno ne postoji nigdje drugdje na planetu. Idealno i za život i za rad. Naravno uz uvjet da maknete lokalne šerife. A to je najmanji problem.

Ako tako promatrate – ima smisla što su nam strane banke prvo financirale autoceste i uvaljale kredite i trgovačke centre da nam prodaju sve od igle do lokokotive i stvore od nas neradnike i ovisnike, a sada žele uzeti koncesije na autoceste. Jer u budućnosti ovdje će vjerojatno živjeti daleko veći broj ljudi nego sada i to onih kojima neće biti problem plaćati cestarine dok uživaju u vrhunskoj hrani istovremeno kupujući svjetske brandove. No "domoroci" koji koji to ne kuže (ne zato što su glupi nego zato što ih se tako kondicionira već decenijama) neće imati od toga koristi osim da eto budu gastrabajteri u vlastitoj državi. Osim ako se na vrijeme ne probude i ne shvate što se događa jer još uvijek nije kasno za to da ne izgubimo i ovo malo što nam je ostalo.

U tom smislu će građevinci itekako imati posla jer treba izgraditi sve za nekoliko milijuna ljudi koji se ovdje mogu bez problema smjestiti i kojima neće biti problem platiti kvalitetne usluge. Stoga iako nema logike da se ceste daju u koncesiju itekako ima logike spašavanje građevinskog sektora i moguće da se zbog toga toliko trude da rade sve čemu svjedočimo. Građevina još nije ovdje pokazala ni djelić od onoga što će se ovdje tek događati. Pa pogledajte samo Zagreb – u usporedbi sa bilo kojom sličnom metropolom je zapravo malo veće selo s katedralom. Stoga ne treba čuditi zašto se i Ingru spašava – iako naizgled vrlo trapavo. U malo drugačijim okolnostima – ne bi je ni trebalo spašavati, ali ni ovo što sada ima nije tako teško da se zapravo ne može vrlo brzo i jednostavno riješiti.

Dakle biti će tu još itekako veselo u skoroj budućnosti. Živi bili pa vidjeli.

@MEGIDO1
Prestigao si me ali.. plasiram !!
Kratko i jasno,, zašto sam napisao jučer da je ono bilo dno na Ingri. Sve je ovo igra, igra bez granica, plasirana malim ljudima,, kupnja Ingre od strane ĐĐ. Nelegalna objava, od strane koga i zašto. Dionica skočila u vrijeme objave. Plaćena kazna za nelegalnu objavu Hanfi,,, mizerna. Uvjet ĐĐ o kupnji(95%) koji se nemogu ispoštovati (znalo se za to odmah). Slanje papira kako bi bilo sve vjerodostojno i legalno. I na kraju rast dionice,,,, e tu je pitanje zašto. Ajmo forumaši, uključite se u analizu nabrojanog. Ingra i dalje u blokadi, do kada i zašto. Ovo je ENIGMA koju treba odgonetnuti. Neki su sa svojim izjavama jako blizu rezultata, neki namjerno idu u drugom smjeru, drugi s neznanjem, nenamjerno !!
LP [embarass]

I very much love INGRA !!

New Report

Close