matrix90:
”
Von Braun:
, jer je potražnja prevelika na tržištu. A navodno će armaturu dobavljati iz austrije….. Pa te ja pitam šta će biti ako ne stignu u granicama dogovorenih rokova….????[/b]”
Kolega to su besmislice što pričate, ukratko kriva informacija.
”
Ne bi rekao da je kriva informacija. Ja sam bar naveo svoj izvor, a vi????
I ja bih rekao da je ovo besmislica…ako armatura onda Češka, a nikako Austrija, a osim toga kad proradi punom parom Splitska željezara (koja iz interesa nekih lobija nije dobrodošla na našem tržištu) neće biti nestašice građevinskog željeza…nikad je nije ni bilo.[smiley2][smiley2]
Ma čini mi se da je problem nastao između onih koji nemaju casha za dokup i onih koji imaju…[smiley2][smiley2][smiley2]
hahah pa ovo postaje stvarno zanimljivo, mora da su neki i za večeru uzeli pal pa pišu poruke. Toliko o tome ko je siguran u svoje odluke a ko ne!
Hrvatska otvara tri nova pogona za proizvodnju biodizela
Kao buduća članica EU, Hrvatska treba do 2010. trošiti 157.000 tona biodizela u ukupnoj potrošnji goriva
Ove godine povećani su poticaji za proizvodnju uljane repiceZbog dosezanja praga definiranog europskom direktivom o 5,75-postotnom udjelu biogoriva u ukupnoj potrošnji do 2010. godine u Hrvatskoj je u planu otvaranje još tri nova pogona za proizvodnju biodizela ukupnog kapaciteta 245.000 tona, doznaje se u Ministarstvu poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva (MPŠVG). Uz postojeće pogone Modibit iz Ozlja te Vitrex iz Virovitice, koji ukupno godišnje proizvode 28.000 tona biodizela, planiraju se još otvoriti pogoni u Vukovaru tvrtke Europa Mill kapaciteta 35.000 tona godišnje, IPK Uljare Čepin kapaciteta 60.000 tona, te Ingre Slavonski Brod sa 150.000 tona na godinu. No osim povećanja proizvodnje trebat će povećati i potrošnju biogoriva, koja je zasad još niska. I dok neki stručnjaci smatraju da je nemoguće dostići europski prag udjela potrošnje biogoriva u ukupnoj potrošnji do ulaska zemlje u EU, drugi govore da bi Hrvatska mogla udovoljiti tim zahtjevima. Naime, Hrvatska će kao buduća članica EU trebati do 2010. trošiti 157.000 tona biodizela u ukupnoj potrošnji goriva. Ove godine, prema odluci hrvatske Vlade, udjel biogoriva u ukupnoj potrošnji motornih goriva treba iznositi 22.000 tona što čini tek oko 0,8 posto ukupne potrošnje. Treba još riješiti brojne probleme da bi se biogorivo u većem obujmu prodavalo na tržištu te tako povećala njegova potrošnja, ističu u MPŠVG-u. Primjerice, biodizel se ne može kupiti na benzinskim crpkama, nego se prodaje u sklopu proizvodnih pogona, i to isključivo za radne strojeve. Vrlo malo rabe ga autobusi zagrebačkog poduzeća za javni prijevoz ZET. U Ministarstvu napominju da postoje problemi i kod uzgoja uljane repice iz koje se proizvodi biodizel. Početkom godine stoga su povećani poticaji za proizvodnju uljane repice za proizvodnju biodizela sa 2250 na 2550 kuna po hektaru. “U skladu sa zahtjevom EU o udjelu potrošnje biogoriva od 5,75 posto do 2010. u ukupnoj potrošnji goriva, odnosno 20 posto udjela do 2020., provedene su brojne aktivnosti unutar državnih institucija”, navode u Ministarstvu. Tako ističu da je u izradi prijedlog zakona o biogorivima čije se usvajanje očekuje u 2008. godini. Njegovi ciljevi bit će poticanje daljnjeg razvoja tržišta biogoriva u Hrvatskoj, stvaranje preduvjeta za razvitak sirovinske osnove te prakse stavljanja biogoriva na tržište od dobavljača goriva, kao i promoviranje potrošnje biogoriva.
http://www.poslovni.hr/52150.aspx
Ima li nešto što neće INGRA raditi u budućnosti, ili kraće, što bi Plavi rekao, može li bolje[smiley2]
http://www.radioslavonija.hr/vijesti/?idx=705
Makar je i to stara vijest da će vjerojatno graditi, samo su malo količine pobrkali.[smiley1]
INGRA d.d. – stjecanje vlastitih dionica
(2007-08-28)
INGRA d.d. obavještava da je 27. kolovoza 2007. godine stekla 230 vlastitih dionica.
Nakon stjecanja navedenih dionica društvo posjeduje ukupno 1279 vlastitih dionica koje čine 3,2% temeljnog kapitala.
http://www.zse.hr/novosti/994-07-INGR_stjecanje_vlastitih.doc
[color=blue]Ingrini poslovni ( sadašnji, ali i budući visokokvaltetni projekti)[/color]
S obzirom na dugogodišnju tradiciju i uspješno poslovanje na mnogim svjetskim tržištima INGRA teži transparentnom i vjerodostojnom prikazivanju svojih poslovnih rezultatra. Iz godine u godinu ostvarujemo kontinuirani rast, a uvođenje novih znanja i tehnologija te širenje tržišta osigurat će isto i u budućnosti.
INGRA je trenutno angažirana u realizaciji poslova ukupne vrijednosti gotovo 300 milijuna.
U Alžiru je realiziran aneks ugovora o gradnji objekata za zaštitu ribarske luke Marsa Ben M’Hidi. Ova investicija ukupne vrijednosti 13 milijuna eura u trajanju od 18 mjeseci uspješno se bliži kraju, dok su novim ugovorom predviđeni dodatni radovi u vrijednosti 7,7 milijuna eura. Od ukupne vrijednosti ugovorenih radova (6,5 mln eura) na brani GHRIB, također u Alžiru, u 2006. godini izvršeno je više od 2/3 ugovornih radova. Sveukupno u 2006. ugovoreno je 40 milijuna eura novih poslova. U 2007. predviđa se izvršenje ugovorenih radova u iznosu od 26,7 milijuna eura, a planira i novo ugovaranje poslova u vrijednosti 55,5 milijuna eura što pokazuje povjerenja koje je INGRA stekla na tom tržištu.
Investicijski radovi na tržištima Srednjeg Istoka nastavljaju se na poslovima rehabilitacije parnih turbina i generatora, kao i industrijske opreme ukupne vrijednosti 4 milijuna eura za koje se predviđa da će se izvršiti u 2007. godini. INGRA priprema i nove projekte na ostalim inozemnim tržištima ukupne vrijednosti preko 20 milijuna eura.
Od projekata u Hrvatskoj bitno je razdvojiti projekte u kojima INGRA sudjeluje kao izvođač radova i projekte u kojima sudjeluje kao investitor.
Kao izvođač radova Ingra sudjeluje u projektima izgradnje HE Lešće, ukupne vrijednosti 444 mln kuna (udio INGRE iznosi oko 114 mln kuna); na izgradnji autocesta, i to na dionicama Dugopolje – Ploče i Jakuševac – Velika Gorica jug, ukupne vrijednosti 40,3 mln EUR; te na izgradnji Hotela Bretanide vrijednosti 6,7 milijuna eura kao i dogradnji Instituta za tumore u vrijednosti 8,3 milijuna eura.
U ulozi investitora ističu se slijedeći Ingrini projekti: stambeno poslovni kompleks ILICA, koji je završen početkom 2007. godine i čiji su se novi stanari već udobno smjestili u svoje nove domove, a čija je ukupna vrijednost 19,8 milijuna eura; drugom polovicom 2006. godine započelo se s radovima i na projektu Srebrnjak, ukupne vrijednosti 18 milijuna eura; dok se na području Dubrovnika planira niz investicija od kojih se izdvajaju poslovno-stambeni objekt u uvali Lapad u vrijednosti 35 mln EUR kao i izgradnja poslovne zgrade Atlantske Plovidbe ukupne vrijednosti 25 milijuna eura. Putem povezanih društava INGRA će biti uključena i u projekte Posedarje Riviera ukupne vrijednosti preko 92 milijuna eura, izgradnje marina na području dubrovačko-neretvanske županije (33 milijuna eura), kao i projekt izgradnje biodiesel postrojenja ukupne vrijednosti 31 milijuna eura. [/b]
Jel netko ovo odbranio cijenu ili ………………..Nema zime za ovu ljepoticu ona ce nam uljepsat novu godinu 55-57 kn molim kolegu matrix90 za komentar[smiley2]
To te ja pitam..
20 komada na 45,000 na kupnji.
Osvjetlilo mi gubitak na VART