Najviše će profitirati konzorcij Konstruktor-IGH (ZSE:IGH-R-A)-Tehnika (ZSE:THNK-R-A), ali i podizvođači Viadukt (ZSE:VDKT-R-A), Dalekovod (ZSE:DLKV-R-A), Ingra (ZSE:INGR-R-A) te još malih podizvođača, pa će se sačuvati brojna radna mjesta.
Dokaz tomu je i nagli skok građevinskih dionica odmah nakon vijesti da je hrvatski konzorcij, nakon dugotrajne neizvjesnosti, uspio dobiti jamstva i sačuvati posao.
Ako je ovo istina onda če i Ingra biti uključena u poslove u Crnoj Gori , u određenom postotku što bi sigurno doprinjelo stabilizaciji građevinskog sektora , a i time pomoglo državi,ovo je po meni onda dobra vijest. [smiley]
[/quote]
-Po meni, Ingra će možda i profitirati od posla u CG, ali IGH &co. nemaju šanse profitirati.
-Zašto ne?
-Pa potpisali su Ugovor o koncesiji, tj.javno-privatno partnerstvo (najveća muljaža ikad osmišljena)
i mogu početi sa naplatom koncesije tek kad dovrše gradnju ceste, a moš si mislit koliki će biti promet na dionici ceste Srbija-CG.Neće skupiti niti za pokrivanje tekućih troškova održavanja ceste, a kamoli za otplatu kredita.
-Dovoljan dokaz da taj posao i nije baš "posao stoljeća", je današnja situacija na ZSE, tj, pred negativnom blokadom su sudionici "posla stoljeća".
[/quote]
znaš li ti uopće zašto su oni pred negativnom blokadom?
zbog toga što živimo u uvoj usranoj zemlji gdje svakakvi portali pišu svakakve gluposti, i onda se ruši cijena jer investitori što je najgore vjeruju takvim glupostima….neki kvazi novinari koji nemaju pojma niti šta je tržište kapitala seru na sve strane….
i onda se pojavi službena vijest: Vaš link
daj se malo informiraj prije negoli počneš i ti se uklapati u te kvazi novinare…
Cesta sigurno nije isplativa. Pa ako ingri nije isplativa arena, kako će onda biti cesta od 3 mlrd eura?
No, to će biti dobro za sve ostale, a do kraja izgradnje, tko zna što će se promijeniti?
http://seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/vijesti-igh-i-konstruktor-dostavili-tek-obecanja%2c-a-ne-garancije,68228.html
A što sada ovo znači???
Inače neki Pokret za pravdu u CG želi potpuno odustati od ceste…
[/quote]
-Po meni, Ingra će možda i profitirati od posla u CG, ali IGH &co. nemaju šanse profitirati.
-Zašto ne?
-Pa potpisali su Ugovor o koncesiji, tj.javno-privatno partnerstvo (najveća muljaža ikad osmišljena)
i mogu početi sa naplatom koncesije tek kad dovrše gradnju ceste, a moš si mislit koliki će biti promet na dionici ceste Srbija-CG.Neće skupiti niti za pokrivanje tekućih troškova održavanja ceste, a kamoli za otplatu kredita.
-Dovoljan dokaz da taj posao i nije baš "posao stoljeća", je današnja situacija na ZSE, tj, pred negativnom blokadom su sudionici "posla stoljeća".
[/quote]
Pa nije to baš tako, ne može ni Juru baš svaki put nasanjkat svaki Mujo (kao za Zagrepčanku).
Jure je kod Togonala govorio o klauzuli prema kojoj koncesionar ne ovisi isključivo o prometu na autocesti, nego će crnogorski proračun namirivati eventualni minus od unaprijed ugovorenih godišnjih iznosa.
Nije bleso blesav, samo ga selo prozvalo…
znaš li ti uopće zašto su oni pred negativnom blokadom?
zbog toga što živimo u uvoj usranoj zemlji gdje svakakvi portali pišu svakakve gluposti, i onda se ruši cijena jer investitori što je najgore vjeruju takvim glupostima….neki kvazi novinari koji nemaju pojma niti šta je tržište kapitala seru na sve strane….
i onda se pojavi službena vijest: Vaš link
daj se malo informiraj prije negoli počneš i ti se uklapati u te kvazi novinare…
-Ma dragi moj kolega, sve informacije koje dobivamo od novinara su subjektivne,i ne treba ih uzimati zdravo za gotovo.
-Ja sam izrazio svoj pogled na isplativost projekta, i u taj projekt ne bih uložio niti lipe, pa mogu novinari glorificirati taj projekt koliko god hoće, mene nagovoriti neće.
-Sumnjiva mi je ponuda skoro duplo manja nego od konkurentske ponude Grka i Izraelaca. [shocked]
-Draže mi je biti dioničar "male" Ingre, nego "velikog"(i bahatog) IGH.
-BTW, zašto nisu osigurali jamstva preko EBRD ili MMF-a????
Hrvatski konzorcij nije dostavio financijske garancije za gradnju autoceste Bar–Boljare nego samo neku vrstu obećanja da bi do kraja veljače mogli ispuniti uvjete za potpisivanje ugovora, prenosi crnogorska nevladina organizacija PRO NEN, pozivajući se na crnogorske Vijesti.
Sreća da ingra nije sudjelovala,sad bi bila na 22kn, ovako se mozda danas jos odrzi iznad 39.
Bilo bi dobro da ingra izgradi dio autoputa i naplati se iz milijarde eura Radićevog kredita, pa nakon toga ostavi ekipu Konstruktora neka grca u svojim dugovima.
Koja je ovo parodija…prezaduženi Radićev IGH bi htio dići milijardu eura kredita, a Crna Gora koja je jedva izbjegla bankrot i totalni kolaps države misli financirati autoput.
1,77 milijardi eura!
Ovo je višestruko bolje od onog našeg fantomskog pelješkog mosta!!!
Ingra je sad u gadnim problemima zbog arene, ima dug/kapital 275,43% .
IGH stoji još gore od ingre, dug/kapital 375,88% a žele se zadužiti za milijardu eura.
To će im donijeti totalni kolaps i dužničko ropstvo.
Problemi ingre su med i mlijeko za te megalomane. [lol]
Ja bi kupio podosta dionica Ingre, jer sjetih se tu i tamo lijepih trenutaka kada sam ju tržio oko 60 kn!?
…
Zaključak; neću kupiti, jer iskreno ne znam što kupujem (osima nade da će ipak sve biti u redu) [undecid]
Čemu ovoliki trud da bi na kraju zaključak bio neću kupiti?
Vjerojatno su ti nalozi već na bidu…
I post ti je stvarno informativan, napisao si sve što niko ovdje nije znao…
A prisjećati se trgovanja na 60 kn sa sjetom može samo neko tko je pao s kruške prije par mjeseci!
Čovječe, pa gdje si ti bio kad se dnevno trgovalo Ingrom na prometima većim nego cijelodnevni prometi na zse zadnjih mjeseci…
[/quote]
U čemu je problem kolega!?
Vrijeme prolazi a oko ovog megalomana ni riječi.
Više moj obiteljski obrt izbaci vijesti u medijima nego Ingra u zadnje vrijeme.[lol]
Jel još mislite da je 39 potpora i da neće niže?
Jel još mislite da je 39 potpora i da neće niže?
Ja navijam da je spucaju na 1 kn pa da netko pita Dinkeca i ekipu gdje su novci od mirovina.
[lol] [lol]
a za sutra se očekuje visina snijega od ……………………
Moram priznati da se na ovoj temi prije i drukalo s stilom. Sve je to imalo neku svoju draž, čovjek bi iz zadovoljstva prelistao desetak strana unatraga da ne propusti štogod. A ne ovi današnji drukeri, registriraju se jučer i spamaju temu nekim člancima iz pouzdanih izvora. Pa bi kao kupovali ali ipak ne bi, te će oni branit cijenu na 39, pa tu iznose svakakve baljezgarije i nebuloze, uspoređuju Ingru i neke spotove i optime. A postovi im prepuni argumenata i bitnih informacija. Pa se s nostalgijom prisjećaju kako su zatrejdali mjesečni džeparac kad je Ingra odradila rast od kunu-dvije u jednom danu…
Stock split je trebao približiti Ingru široj investicijskoj javnosti, a u stvari je isprostituirao dionicu, jer je svaki mulac odjednom mogao bez problema kupovati nešto što je prije bilo rezervirano samo za odlikaše…
Uhvati me neka nostalgija, a nije jugo…