što pada ovaj snijeg,opet će nam vlakić sutra proklizavati,ako ga ne zatrpa do proljeća,snijega se očekuje 39,20 cm,tko će to otrpati
kod nas je uvijek naopakao,tko zna ,njemu jedinica, a Dešini FM sve sami odlikaši
Ipak sam bio u pravu , nakon dvodnevne euforije zbog posla za građevinske dionice koje su rasle
20% slijedi hladan tuš i vraćanje na startne pozicuje IGH – cca 2700/800 a THNK 1600/1700..
To nemora biti danas ali u 10 dana definitivno …
E sad mi nismo rasli ništa čak smi i pali , tako da bi extra rezultat bio da ne padnemo ispod 39 kn …
Tko ne vjeruje i misli prodavat INGRu – po meni bolje mu je sačekat malo ili pad komplet tržišta
ili pad pojedinog sektora npr. brodara i onda se prebacit …naravno pod uslovom da mi stagniramo …
Iako sam ranije najavio da ukoliko se drugi građevinci vraćaju na prije opbjave posla startne pozicije
da INGRa ide na cca 36 KN , tj. da INGRa njihov pad od 20% proprati padom od 10% , ipak se nadam da ćemo ostati zacementirani na 39+KN….
al kad krene ljudi moji ,,raketaaaaaa preko 60, u jednom danu [thumbsup]
A zašto???
a zašto ne?
– već su prije spametni ljudi pisali zakaj ne
– zato jer nebreju kupci tolko kupiti kolko prodavači mogu prodati
– zbog Mirjane i zbog njene crne kose
…
eto zakaj ne!
[wink]
Najviše će profitirati konzorcij Konstruktor-IGH (ZSE:IGH-R-A)-Tehnika (ZSE:THNK-R-A), ali i podizvođači Viadukt (ZSE:VDKT-R-A), Dalekovod (ZSE:DLKV-R-A), Ingra (ZSE:INGR-R-A) te još malih podizvođača, pa će se sačuvati brojna radna mjesta.
Dokaz tomu je i nagli skok građevinskih dionica odmah nakon vijesti da je hrvatski konzorcij, nakon dugotrajne neizvjesnosti, uspio dobiti jamstva i sačuvati posao.
Ako je ovo istina onda če i Ingra biti uključena u poslove u Crnoj Gori , u određenom postotku što bi sigurno doprinjelo stabilizaciji građevinskog sektora , a i time pomoglo državi,ovo je po meni onda dobra vijest. [smiley]
…eto fino je iscjeđeno do kraja…jel će se sada počet prodavat juice ili ima još koja naranča?
Šta cijenjeni forumaši kažu?
ingra zamrla…
[
Najviše će profitirati konzorcij Konstruktor-IGH (ZSE:IGH-R-A)-Tehnika (ZSE:THNK-R-A), ali i podizvođači Viadukt (ZSE:VDKT-R-A), Dalekovod (ZSE:DLKV-R-A), Ingra (ZSE:INGR-R-A) te još malih podizvođača, pa će se sačuvati brojna radna mjesta.
Dokaz tomu je i nagli skok građevinskih dionica odmah nakon vijesti da je hrvatski konzorcij, nakon dugotrajne neizvjesnosti, uspio dobiti jamstva i sačuvati posao.
Ako je ovo istina onda če i Ingra biti uključena u poslove u Crnoj Gori , u određenom postotku što bi sigurno doprinjelo stabilizaciji građevinskog sektora , a i time pomoglo državi,ovo je po meni onda dobra vijest. [smiley]
[/quote]
-Po meni, Ingra će možda i profitirati od posla u CG, ali IGH &co. nemaju šanse profitirati.
-Zašto ne?
-Pa potpisali su Ugovor o koncesiji, tj.javno-privatno partnerstvo (najveća muljaža ikad osmišljena)
i mogu početi sa naplatom koncesije tek kad dovrše gradnju ceste, a moš si mislit koliki će biti promet na dionici ceste Srbija-CG.Neće skupiti niti za pokrivanje tekućih troškova održavanja ceste, a kamoli za otplatu kredita.
-Dovoljan dokaz da taj posao i nije baš “posao stoljeća”, je današnja situacija na ZSE, tj, pred negativnom blokadom su sudionici “posla stoljeća”.