Da li netko zna jel Ingra među 8 potencijalnih izvođača radova, tj. da li je i ona jedna od onih koji su se javili na natječaj za izgradnju mosta “Pelješac”? Jučer je objavljeno da je počeo natječaj, a posao će biti vrijedan oko 257 miliona € !!!
Jel to možda bomba koju ste spominjali, kolega Plavi?[smiley1]
Na drugom forumu se diskutira malo vise o predstojecoj dokapitalizaciji. Uglavnom, teza je da sa samo 1 dionicom ne mozes biti siguran da ces moci upisati jos jednu, jer izdanje novih ne ide u omjeru 1:1, pa nije sigurno da ce biti dovoljno. Sto mislite o tome?
Ja sam pogledao na CROSEC-u u izvjescu pise da je krajem 1. kvartala bilo ukupno 475 dionicara. Ako se to nije puno mijenjalo, onda bi moglo ostati dovoljno, buduci da je tesko vjerovati da ce ovi s jako puno dionica upisati maksimum, a uvijek se nadje i netko tko ne zeli.
Jos se postavlja pitanje cijene po kojoj ce se moci upisati nove dionice. Na koja tri mjeseca se odnosi prosjecna cijena iz poziva na skupstinu? Molim za misljenja. Kolega Plavi, vi ste obicno dobro informirani…
Da li je objavljeno da je konačno potpisan ugovor o gradnji Arene?
Da li je Ingra među 8 potencijalnih izvođača koji su se javili na natječaj za izgradnju mosta “Pelješac”? (Na teletekstu rtl-a jučer objavljeno da ih se 8 javilo)
Da li netko zna tko bi mogao biti u konkurenciji za izgradnju “Zagreb Campus-a 2010.”?
Vezano uz most “Pelješac”:
“Najveći hrvatski most postaje stvarnost
Ponude će se prikupljati do 28. kolovoza, a prema projektantskoj cijeni most bi trebao stajati 1,9 milijardi kuna, odnosno oko 257 milijuna eura
ZAGREB – Nakon višegodišnjih pregovora između vlada Hrvatske i BiH oko izgleda mosta kopno-Pelješac počinje njegova realizacija. U ponedjeljak su u Narodnim novinama Hrvatske ceste raspisale međunarodni javni natječaj za njegovu izgradnju. »Projekt je napravila katedra za mostove na Institutu građevinarstva Hrvatske, a ponude će se prikupljati do 28. kolovoza ove godine. Prema projektantskoj cijeni most bi trebao koštati 1,9 milijardi kuna, odnosno oko 257 milijuna eura«, rekla je za Vjesnik Marina Halužan, glasnogovornica Ministarstva mora, turizma, prometa i razvitka.
Tako će se između Komarne i poluotoka Pelješca graditi ovješeni most simetrične strukture, koja će po veličini biti drugi raspon ovješenog mosta u Europi, odmah iza Normandija mosta u Francuskoj. Po svojim dimenzijama spadat će među deset najvećih takvih mostova u svijetu.
Most će imati slobodni profil visine 55 metara, a najveća širina raspona između stupova iznosi 568 metara. Imat će dva pilona koji su 118 metara iznad kolnika, a iznad mora 177 metara. Dubina pod razinom tla bit će 80 metara. Most će biti ukupne širine 22 metra.
U prvoj fazi bit će namijenjen za dvotračnu cestu, ali omogućavat će promet i četverotračne ceste, koja bi se u budućnosti mogla razvijati prema Dubrovniku.
Ukupna dužina mosta bit će respektabilnih 2380 metara.
Kako doznajemo od Marine Halužan, spomenuti gabariti mosta usuglašeni su između BiH i Hrvatske i to još 7. prosinca prošle godine, a s bosansko-hercegovačkom stranom još samo preostaje realizacija protokola za imenovanje osoba za praćenje radova. Gradnja mosta financirat će se iz cijene goriva, odnosno od 60 lipa po litri koje vozači već plaćaju za gradnju i održavanje Hrvatskih cesta.
Prema planu Ministarstva prometa gradnja bi trebala potrajati oko četiri godine, što znači da će Hrvatska kopnom u cijelosti biti povezana do kraja 2011.
Most za Pelješac, kako je još ranije najavio Jure Radić, direktor IGH-a i glavni projektant mosta, konačno će integrirati cijeli hrvatski državni prostor, kojim će se moći čvrstom vezom kroz Hrvatsku do svih njezinih dijelova. On će povezati dijelove dubrovačkog kraja zajedno sa svima, a da se ne mora ići kroz drugu državu. Također, most će znatno skratiti putovanje, ali i razviti sve hrvatske južne otoke i poloutok Pelješac, te za njih značiti jedan dodatni impuls. Sve u svemu, riječ je o jednom iznimno važnom razvojnom i integracijskom projektu.”
Vezano uz “Zagreb Campus 2010.”:
Najesen u bivšu vojarnu na Borongaju sele Hrvatski studiji, Edukacijsko-rehabilitacijski i Prometni fakultet
Projekt “Zagreb Campus 2010.” koji će metropolu pretvoriti u pravi sveučilišni grad javnosti će biti predstavljen danas. Prema njemu, za tri godine na prostoru bivše borongajske vojarne izgradit će se čak 12 novih fakultetskih zgrada za što je potebno 1,1 milijarda kuna. Kako kaže Slobodan Uzelac, državni tajnik za visoko obrazovanje, do prvog listopada tamo će se preseliti Hrvatski studiji, Edukacijsko-rehabilitacijski te Prometni fakultet. No, Milko Mejovšek, dekan Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta, skeptičan je prema toj najavi jer kaže kako se od preuzimanja vojarne u nju još nije ništa ulagalo. Inače, samo u adaptaciju tri objekta država, odnosno Ministarstvo obrazovanja, uložit će 20 milijuna kuna. Nakon prvog dijela realizacije “Zagreb Campusa”, na Borongaju će se urediti još pet zgrada, i to za Fakultet političkih znanosti, Fakultet kemijskog inženjerstva, Prehrambeno-biotehnički fakultet, Akademiju dramske umjetnosti te Učiteljski fakultet. Međutim, zanimljivo je i to da osim Borongaja, Zagreb dobiva još dvije kampus-zone, Sjevernu na Šalati te drugu na potezu od Trga maršala Tita do Save. Također će se ostvariti sveučilišna ideja koja će se protezati od zgrade Sveučilišta na Trgu maršala Tita do Save (SRCA), zbog čega na Sveučištu smatraju da će taj prostor imati odličnu perspektivu za razvoj. Srednja kampus-zona Sveučilište povezuje sa Savom i kreće se od Pravnog fakulteta, Akademije dramske umjetnosti, Studentskog centra, Kemijsko-inžinjerskog fakulteta, Botaničkog vrta, Fakulteta elektrotehnike i računarstva, Otvorenog učilišta, Filozofskog fakulteta, Fakulteta strojarstva i brodogradnje, sve do SRCA. Sjevernu kampus-zonu činit će prostor Šalate na koji će se prema planovima Ministarstva i Sveučilišta smjestiti Katolički-bogoslovni i Medicinski fakultet, Institut “Ruđer Bošković”, Institut za fiziku, Botanički vrt Farmaceutskog fakulteta te Prirodoslovno-matematički fakultet. Zbog toga još ove godine pedijatrija i otorinolaringologija bolnice Šalata sele u nove prostore KBC-a “Zagreb”, a taj će prostor pripasti Medicinskom fakultetu. Stomatološki fakultet također će se seliti u novu zgradu u okviru KB-a “Sestre milosrdnice”. “Očekujemo da ćemo prodajom te iznimno skupe zgrade u samom središtu grada namaknuti velika sredstva”, tvrdi Uzelac.
Molio bih ako netko zna nešto više da napiše.
Hvala
Osijek-Koteks je prošli tjedan preuzeo dugovanja, koja je imao Kamen Ingrad u stečaju, prema Slavonskoj banci, kao najvećem vjerovniku. U pitanju je, ako se ne varam negdje oko 130-140 milijuna kuna. U Osijek koteksu vjeruju kako će se stečaj riješit do jeseni (inače, Kamen radi, radnici dobivaju normalne plaće) i da će oni postat vlasnici Kamen Ingrada. Sad se pitam: što je sa dioničarima? 75% dionica ima Podravska banka, koja ih je naslijedila sa preuzimanjem one Požeške banke… (KMIN-R-A je od Kamen Ingrada, ako će te gledat SDA). Sorry, na OT, eto spominjao se Osijek koteks, pa u kontekstu. Mislim, nije nezanimljivo. Kamen Ingrad je bila strašna firma, koja je radila po cijeloj državi ceste, autoputeve, kao podizvođač, dva kamenoloma, pogoni za betonsku galanteriju (cijevi, blokovi). Imala je i do 1000 zaposlenih.
Sjećaš li se kada sam pitao koju će građevinsku tvrtku preuzeti jedna austrijska?
Gle, podudaraju nam se tvrke.
Jedino što ne kotira na burzi.
Ingri ne bi pomogla ni tri mosta preko Pelješca da opravda ovu cijenu.
Ingri ne bi pomogla ni tri mosta preko Pelješca da opravda ovu cijenu.
Koliko Ingra ima ugovorenih poslova već sada, moguće da nije niti zainteresirana. A ukoliko se javi na ovaj natječaj i dobije izgradnju, stvarno je pitanje na kojoj visini će se zaustaviti cijena njene dionice i da li će uopće ijedan smrtnik si moć priuštit par dionica Ingre u portfelju.
Ingri ne bi pomogla ni tri mosta preko Pelješca da opravda ovu cijenu.
A dokapitalizacija koja ce je dovesti na 3.7 BV???
Mozda je to bolje??
Upis dionica ići će po prosječnoj cijeni INGRE u posljednjih 90 dana. Ima netko podatak na kojoj smo razini danas? Bojim se da ne bude više od 30 k (npr 33 k)
Ingri ne bi pomogla ni tri mosta preko Pelješca da opravda ovu cijenu.
apoksiomen:
”
Ingri ne bi pomogla ni tri mosta preko Pelješca da opravda ovu cijenu.
”
A dokapitalizacija koja ce je dovesti na 3.7 BV???
Mozda je to bolje??
Bit ce to najjeftiniji građevinar [smiley11]
nema veze tih 90 dana, jer se oni odnose samo na cijenu do poziva na glavnu skupštinu i tako se dobila cijena od minimalno 25k.cijenu dokapitalizacije ce odluciti uprava i nadzorni odbor
Upis dionica ići će po prosječnoj cijeni INGRE u posljednjih 90 dana. Ima netko podatak na kojoj smo razini danas? Bojim se da ne bude više od 30 k (npr 33 k)
Ingri ne bi pomogla ni tri mosta preko Pelješca da opravda ovu cijenu.
Hvala kolegi na konstruktivnom i argumentiranom postu.
Evo mu da si malo pročita :
http://www.ingra.com/index.php?page=bizr
Pa neka malo računa.
Može nadodati na te poslove Arenu Zagreb, Pleso, i po novome izvjesnu gradnju rukometne dvorane u Osijeku.
Međutim treba shvatiti kolegu, čamljenje u Finvestu doveo je do toga da čovjek postane malo ljubomoran na našu Ingru.Uglavnom neće da padne, nažalost. Da nadokupim naravno.
[smiley1]