INGR (Ingra d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska INGR (Ingra d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Evo još malo kruha za dionicu budućnosti!

Građevinski sektor od 2001. godine bilježi stalni rast, i to prema svim parametrima: vrijednost radova, broj zaposlenih i produktivnost po zaposlenom. Vrijednost građevinskih radova raste iz mjeseca u mjesec te je tako prema dozvolama izdanima u ožujku dostigla 3,95 milijardi kuna, što je za 128,3 posto više u usporedbi s prošlogodišnjim ožujkom. Trend rasta nastavit će se i dalje s obzirom na planove i dogovorene poslove kompanija. Stanogradnja je i dalje vrlo aktivna zbog velike potražnje. “Narudžbe u građevinskom sektoru i ove će godine biti dosta snažne. Građevinska aktivnost nastavit će rasti 10 do 12 posto u ovoj godini”, procjenjuje Hrvoje Stojić, analitičar Hypo Alpe-Adria banke. “Bit će još ulaganja u infrastrukturu, kad ceste budu sagrađene krenut će se u gradnju željeznica, a vrijednost tih projekata bit će velika. Nastavit će se i ekspanzija trgovačkih lanaca, a i tvrtke će dalje ulagati u komercijalnu gradnju”, dodaje Stojić. Na temelju tih očekivanja o rastu i dionice građevinara krenule su ubrzano uzlaznom putanjom. Očekivanja investitora su velika iako ne uvijek i opravdana. Srednja vrijednost (median) koeficijenata koji pokazuju odnos cijene-zarade (P/E), cijene-knjigovodstvene vrijednosti (P/Bv) i cijene-prodaje (P/S) kod nas je viša nego u drugim zemljama. Tako median P/E u Europi iznosi 37,05, dok je u Hrvatskoj 38,84. Omjer P/BV je 3,8 u Europi, a u Hrvatskoj 5,54, dok je omjer P/S u Europi 1,6, a u Hrvatskoj 1,92. Najpovoljniji odnos P/E ima Ingra s koeficijentom 35,89, dok je daleko najprecjenjenija dionica Viadukta čiji je koeficijent 360,07. Odnos P/S također je najpovoljniji kod Ingre sa 4,27, dok je najnepovoljniji kod Hidroelektre niskogradnje. Koeficijent P/BV je najpovoljniji za Lavčević (1,70), dok najlošije stoji Ingra (8,04). “Teško je uspoređivati odnos cijene i knjigovotsvene vrijednosti kod naših kompanija jer su vrlo specifične. Neki poput IGH i Ingre, koji su projektni biroi u svojoj knjigovodstvenoj vrijednosti, nemaju strojeve ili drugu imovinu”, procjena je analitičara koji su željeli ostati anonimni.

Transparentno, nema što!

Ingra obnavlja stari terminal zračne luke Pleso
Vaš link

nightrider:

Ja da sam na mjestu Bandića dao bi ( malo za promjenu ) ultimatum Ingri i Oppenheimu da moraju pristati na moje uvjete inače ništa ni od dvorane ni od prvenstva, pa neka Igor Oppenheim i Zoran Gobac objašnjavaju zakaj su toliko srali i otezali stvar.
Ak ne bi pristali na moje uvjete onda bi ih optužil za reket i dal državnom odvjetništvu da ih procesuiraju.
I naravno da bu Igor Oppenheim na sve pristal jer bez pristanka Bandića ne bu zaradil ni Oppenheim ni Štern, ni Gobac a ni Mesić ( jer bez Bandića NEMA TRGOVAČKOG CENTRA – dvorana nije upitna, kaj ne? )
NR

Lijepe sam vam rekel da nas zagrepčance ne bu nigdo .ebal ( pogotovo neki tam dotepenci ), da je naš Milan tražil od Oppenheima da si da ugradit ciferšlus odozada, i na to bi Oppenheim pristal. A tam se je pravil važan, he,he
A di je sad?

Neznam majstore dali ti i ja pratimo iste vijesti i događanja!!! Ovaj tvoj post mi liči kao da ga je pisala osoba koja ne poznaje Bandića, Oppenheima, kao ni situaciju u Hrvatskoj!!! U lijepoj našoj sve je dogovoreno unaprijed, a mi se, kao i svekoliko pučanstvo zabavljamo kostima koje nam bacaju kroz medije. Ovo nije pobjeda niti Oppenheima niti Bandića već njihova zajednička, a na gubitku su, kao i uvijek, građani…[smiley5]

Dođite i hurdite....

Takvi smo mi dioničari Ingre, odriješiti i jasni.
Danas smo fino potegnuli preko 40 000, trebalo bi polako zazidati tu cifru , pa da možemo polako dalje.
Čestitam kolegi koji je danas kupio po 40 500 , nakon što je neki dan prodao po 37 000.
On zna o kome govorim, i nije to uopće sramota, dapaće.
Svi smo griješili i griješimo.Neki više neki manje.
Ja ,priznajem, manje.
Najveća greška mi je bila što nisam pokupio u vrijeme korekciju Ingru na 18 000. A lijepo se nudilo.
No dobro , bilo kako bilo danas smo dobili još jedan novi poslić ( uređenje terminala na Plesu ), a investicijska javnost je vjerovatno još u šoku ( poradi onih ugovorenih poslova koji su objavljeni na http://www.ingra.hr ). Uglavnom i to je priprema za prvu kotaciju.
Naprijed prema cilju , dionica godine, sa najvećim prinosom na tržištu kapitala, svi preduvjeti za to postoje.

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]


ne zelim biti zlocest niti recu da ingra nije dobra dionica, al ipak raditi toliku halabuku oko izgradnje sportske dvorane i nekih popratnih sadrzaja i ocekivati da ce dionica skociti 2-3 puta radi toga je po meni malo neozbiljno, samo bi zelio reci da je potrebno malo smiriti strasti… znam da je vec skocila 100%, al mislim da je to dovoljno za sada

Pogrešno kolega, Vi izgleda ne volite kupovati na All time High ( ATH ), pa Vam je tako vjerovatno Končar odradio svoje dok je bio na 400, pa na 600, pa na 800, vjerovatno i sada na 1250 kuna.
Tako i Ingra vjerovatno je za Vas odradila svoje i dok je bila na 8000 , pa na 13 000, pa na 19 000, pa i danas na 40 000.Dokle god ima razloga da dionica poraste ona će rasti tako je uvijek bilo i biti će.A Inga, po mom skromnom mišljenju, od svih dionica na našem tržištu ima najviše potencijala za rast. Ovdje je sve transparentno i sve se zna.
Evo još jedan primjer razgranatosti koju ova tvrtka ima, radimo sve živo , evo malo i ( posredno ) za srbe izgleda:

INA, Lipik Glas i Munja proizvodit će za Zastavu

Business.hr

INA, Lipik Glas i Munja uskoro bi trebali potpisati ugovore kojima bi se definiralo koje će njihove komponente Zastava Auto ugrađivati u Zastavu 10, automobil koji bi se, po Fiatovoj licenciji, uskoro trebao početi proizvoditi u Kragujevcu, piše Jutarnji list.
Hrvatske su tvrtke u pregovorima sa srpskom tvornicom u sklopu projekta lokalizacije proizvodnje navedenog vozila.

“Osim Ine, Lipik Glasa i Munje, Zastava Auto u pregovorima je najdalje odmakla s AD Plastikom iz Solina i Elconom iz Zlatar Bistrice”, rekao je Hrvoje Dujnić, direktor HD Auta, tvrtke koja je zastupnik Zastave u Hrvatskoj.

20 % Lipik Glasa d.o.o. je od Ingre:

http://www.vjesnik.hr/html/2005/07/04/Clanak.asp?r=gos&c=1 :

iz teksta ( 2005. godina ):

Zajedno s talijanskom Isoclimom vlasnik je (20 posto) Lipik glas d.o.o. za proizvodnju stakla, gdje su se najavljivale velike investicije u proizvodnju flot stakla

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]


Evo još malo kruha za dionicu budućnosti! Građevinski sektor od 2001. godine bilježi stalni rast, i to prema svim parametrima: vrijednost radova, broj zaposlenih i produktivnost po zaposlenom. Vrijednost građevinskih radova raste iz mjeseca u mjesec te je tako prema dozvolama izdanima u ožujku dostigla 3,95 milijardi kuna, što je za 128,3 posto više u usporedbi s prošlogodišnjim ožujkom. Najpovoljniji odnos P/E ima Ingra s koeficijentom 35,89, dok je daleko najprecjenjenija dionica Viadukta čiji je koeficijent 360,07. Odnos P/S također je najpovoljniji kod Ingre sa 4,27, dok je najnepovoljniji kod Hidroelektre niskogradnje. Koeficijent P/BV je najpovoljniji za Lavčević (1,70), dok najlošije stoji Ingra (8,04). “Teško je uspoređivati odnos cijene i knjigovotsvene vrijednosti kod naših kompanija jer su vrlo specifične. Neki poput IGH i Ingre, koji su projektni biroi u svojoj knjigovodstvenoj vrijednosti, nemaju strojeve ili drugu imovinu”, procjena je analitičara koji su željeli ostati anonimni.[/u] Transparentno, nema što!

Evo boldanih djelova, po meni bitno , a tiće se Ingre, uglavnom već sada najbolja prilika za ulaganja , a što se tiće fundamenata , što će tek biti po obavljenoj dokapitalizaciji…?
[smiley2]

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

U lijepoj našoj sve je dogovoreno unaprijed, a mi se, kao i svekoliko pučanstvo zabavljamo kostima koje nam bacaju kroz medije. Ovo nije pobjeda niti Oppenheima niti Bandića već njihova zajednička, a na gubitku su, kao i uvijek, građani…[smiley5]

Osim dionicara onih poduzeca koja rade s drzavom, u ovom slucaju nas, dionicara Ingre… [smiley1]

oluja:

Evo još malo kruha za dionicu budućnosti! Građevinski sektor od 2001. godine bilježi stalni rast, i to prema svim parametrima: vrijednost radova, broj zaposlenih i produktivnost po zaposlenom. Vrijednost građevinskih radova raste iz mjeseca u mjesec te je tako prema dozvolama izdanima u ožujku dostigla 3,95 milijardi kuna, što je za 128,3 posto više u usporedbi s prošlogodišnjim ožujkom. Najpovoljniji odnos P/E ima Ingra s koeficijentom 35,89, dok je daleko najprecjenjenija dionica Viadukta čiji je koeficijent 360,07. Odnos P/S također je najpovoljniji kod Ingre sa 4,27, dok je najnepovoljniji kod Hidroelektre niskogradnje. Koeficijent P/BV je najpovoljniji za Lavčević (1,70), dok najlošije stoji Ingra (8,04). “Teško je uspoređivati odnos cijene i knjigovotsvene vrijednosti kod naših kompanija jer su vrlo specifične. Neki poput IGH i Ingre, koji su projektni biroi u svojoj knjigovodstvenoj vrijednosti, nemaju strojeve ili drugu imovinu”, procjena je analitičara koji su željeli ostati anonimni.[/u] Transparentno, nema što!

Evo boldanih djelova, po meni bitno , a tiće se Ingre, uglavnom već sada najbolja prilika za ulaganja , a što se tiće fundamenata , što će tek biti po obavljenoj dokapitalizaciji…?
[smiley2]

Po dokapitalizaciji ce se popraviti P/BV, sto nije presudno, ali ne skodi… Profitabilnost (EPS) ce kratkorocno vjerojatno pasti jer ce se broj dionica povecati, a povecanje kapitala nece bas odmah stvoriti vecu dobit, osim ako neki projekti koji su davno pokrenuti i u fazi su realizacije znacajno ne povecaju profit (npr. Ilica?)…


Evo još malo kruha za dionicu budućnosti!

Tako median P/E u Europi iznosi 37,05, dok je u Hrvatskoj 38,84. Omjer P/BV je 3,8 u Europi, a u Hrvatskoj 5,54, dok je omjer P/S u Europi 1,6, a u Hrvatskoj 1,92. Najpovoljniji odnos P/E ima Ingra s koeficijentom 35,89, dok je daleko najprecjenjenija dionica Viadukta čiji je koeficijent 360,07. Odnos P/S također je najpovoljniji kod Ingre sa 4,27, dok je najnepovoljniji kod Hidroelektre niskogradnje. Koeficijent P/BV je najpovoljniji za Lavčević (1,70), dok najlošije stoji Ingra (8,04). “Teško je uspoređivati odnos cijene i knjigovotsvene vrijednosti kod naših kompanija jer su vrlo specifične. Neki poput IGH i Ingre, koji su projektni biroi u svojoj knjigovodstvenoj vrijednosti, nemaju strojeve ili drugu imovinu”, procjena je analitičara koji su željeli ostati anonimni.

Transparentno, nema što!

Na stranu ostale problematične tvrdnje, meni je čudna ova podebljana. Otkad je kod Ingre odnos P/S najpovoljniji, to prvi put čujem? A sasvim sigurno je da Hidroelektra nema najnepovoljniji odnos P/S.
Možda da netko od forumaša stavi neku ozbiljnu analizu sektora građevinarstva?

Jednog dana sve ce biti dobro, to je nasa nada. Sve je dobro danas, to je iluzija. [b]www.dalekovod.hr[/b]

Članak je po meni dosta tendenciozan. Trebalo bi provjeriti te brojke, i koje je podatke uzeo iz koliko starog izvještaja…
I btw, čemu P/S ako ima P/E…

GRADITELJSTVO
tekuća cijena MkCap P/E P/CF P/S P/Bv EV/EBITDA EV/S YD
05 06 05 06 05 06 05 06 05 06 05 06 05 06
Dalekovod 1.360 3.120 42,6 41,2 30,0 28,4 2,4 2,1 7,3 6,6 26,8 22,9 2,6 2,3 0,9% 0,9%
Tehnika 10.449 1.980 53,1 33,7 37,0 27,0 1,9 1,5 6,9 5,5 49,6 27,3 2,3 1,6 0,8% 0,9%
Viadukt 3.200 982 439,7 380,3 20,3 17,6 0,7 0,7 5,4 5,8 9,8 20,0 0,9 0,9 0,3% 0,3%
IGH 10.650 1.689 43,7 44,7 18,1 17,7 3,6 2,8 6,7 4,5 24,5 23,8 3,9 3,6 0,5% 0,5%

Bez straha, pohlepe i sentimentalnosti.


I btw, čemu P/S ako ima P/E…

[smiley9]

Uglavnom, što se Ingre tiče, dokapitalizacija je fenomenalna stvar, cijena dionice je u manje od godinu dana narasla preko 600% ali ima itekako još prostora. Čestitke svima koji su kupovali krajem prošle godine i držali do sada.

The cure for low price is low price. Demand goes up, supply comes down, the price goes up.

New Report

Close