opet napadi na ingru.
hoće li ovo "igrati" u ponedjeljak?
gdje samo to iskopaju?
http://www.net.hr/vijesti/hrvatska/page/2009/10/16/0485006.html
Evo priloga iz jučerašnjeg Vjesnika.
Hrvatska gradi od Rusije i Njemačke do Alžira i Katara
mislim da je ingrina sreća što većinu svojih radova trenutno obavlja van RH.čini mi se da kod nas za građevinare nema sreće bar iduće 2 god.
kako će svi oni proći nakon ovih najavljenih velikih rezova u građevinarstvu će da vidimo.
najbolje će vjerojatno proći oni koji imaju većinu posla vani.uz ingru tu je i igh i dlkv.
ako netko zna kako stoje vdkt,hdel i thnk sa poslovima van RH neka napiše.
čini mi se da od njih jedino je vdkt na ovoj autocesti u CG.(ako ne ispravite me)
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/krah-cestogradnje-hac-raskida-ugovore-teske-7-milijardi-kuna!,58852.html
mislim da je ingrina sreća što većinu svojih radova trenutno obavlja van RH.čini mi se da kod nas za građevinare nema sreće bar iduće 2 god.
kako će svi oni proći nakon ovih najavljenih velikih rezova u građevinarstvu će da vidimo.
najbolje će vjerojatno proći oni koji imaju većinu posla vani.uz ingru tu je i igh i dlkv.
ako netko zna kako stoje vdkt,hdel i thnk sa poslovima van RH neka napiše.
čini mi se da od njih jedino je vdkt na ovoj autocesti u CG.(ako ne ispravite me)
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/krah-cestogradnje-hac-raskida-ugovore-teske-7-milijardi-kuna!,58852.html
Kolega, dajte se barem malo informirajte prije nogo iznosite neke svoje analize i zaključke na forumu.
Konzorcij koji je ugovorio posao u CG čine Konstruktor 60%, IGH 25% i Tehnika 15%.
Kakav crni Viadukt. Oni mogu biti podizvođači ovoj nabrojanoj trojki. Vjerujem da će i biti angažirani, kao i neki drugi HR izvođači, ali pod uvjetima koje bude diktirala gore navedena trojka.
kolega najte se srditi.zato sam i napisao ako nije točno da me netko ispravi.i sam sm se dvoumio između thnk i vdkt,ali eto nešto me vuklo na vdkt.
sve 5.zato smo tu.pozdrav!
država zatvara pipu za građevinsku industriju, a ingra također sudjeluje u gradnji autocesta pa će ovo imati i za njih negativne posljedice, makar ne tako jake kao za građevinske firme (viadukt, hidroelektra, tehnika) jer su oni ipak samo "developeri" [tongue]
tržište je zasićeno, sve je manje kapitala, banke nisu voljne davati potporu građevincima i mislim da investitori s pravom napuštaju ingru, sad treba malo bolje razmisliti kamo uložit lovu jer u ovom sektoru neće više biti profita… [undecid]
Ipak je Ingra najbolji građevinar jer najmanje radi za državu i HAC te je više orijentirana na inozemstvo, a kako čujem poništavaju se poslovi našim drugim građevinarima na dionicama autoceste. [thumbsup]
Ipak je Ingra najbolji građevinar jer najmanje radi za državu i HAC te je više orijentirana na inozemstvo, a kako čujem poništavaju se poslovi našim drugim građevinarima na dionicama autoceste. [thumbsup]
Ne znam čemu likovanje kad je to ista branša, ovdje kad jednom smrkne, smrkne i ostalima [bye]
Evo što je podatak, većina građevinara u SAD-u došla je na svoje maximalne vrijednosti u zadnjih godinu dana, uzrok tome je oporavak gospodarstva u globalu.
U vezi drugih građevinara:
Kod nas ako država otkaže za građenje autocesta, imati će visoke penale za ugovorene poslove, jedino što država može napraviti kako bi izbjegla to da prolongira na duži rok ugovorene poslove, pa tako i za druge građevinare nema problema.
Kao što sam i prije napisao likvidnost se vratila u Hrvatsku, pa tako i država može ispoštovati ono što je i sama potpisala, a to je da plaća ingri za posao koji je napravila.
država zatvara pipu za građevinsku industriju, a ingra također sudjeluje u gradnji autocesta pa će ovo imati i za njih negativne posljedice, makar ne tako jake kao za građevinske firme (viadukt, hidroelektra, tehnika) jer su oni ipak samo "developeri" [tongue]
tržište je zasićeno, sve je manje kapitala, banke nisu voljne davati potporu građevincima i mislim da investitori s pravom napuštaju ingru, sad treba malo bolje razmisliti kamo uložit lovu jer u ovom sektoru neće više biti profita… [undecid]
Pošto će Ingra imat posla u inozemstvu ,neće je baš puno pogodit zbivanja na našem tržištu.A investitori se povlače i iskapaju negativne vijesti da bi srušili dionicu ,da je što jeftinije kupe jer znaju da će uskoro dobro zaradit,čim se objave dobre vijesti.Čini mi se da si ti jedan od njih.
država zatvara pipu za građevinsku industriju, a ingra također sudjeluje u gradnji autocesta pa će ovo imati i za njih negativne posljedice, makar ne tako jake kao za građevinske firme (viadukt, hidroelektra, tehnika) jer su oni ipak samo "developeri" [tongue]
tržište je zasićeno, sve je manje kapitala, banke nisu voljne davati potporu građevincima i mislim da investitori s pravom napuštaju ingru, sad treba malo bolje razmisliti kamo uložit lovu jer u ovom sektoru neće više biti profita… [undecid]
…ili si slijep ili si stvarno ono…, pa zar ne čitaš da su INGRINE investicije vezane za strana tržišta???