Izgleda da ovaj Somagec ima dasta referenci u izgradnji luka, čak mi se čini što sam uspio vidjeti na stranici da su specijalizirani baš za luke, nije loše.
Ne bojim se ja za Ingru, počeli su se vrtiti aktivnije po tim natječajima, nešto će uletiti.
Vidjet ćemo gdje će cijena sljedećih par dana, moguće je čak da dobitak nekog posla zaštopa rast.
Nemojte očekivati da na objavu nekog posla cijena odleti 100% ili slično.
Bitka za Brajdicu vrijedna 42 milijuna eura
M. GRACIN
RIJEKA – Oko 42 milijuna eura planira se investirati u proširenje kontejnerskog terminala Brajdica, gradnju nove obale duge oko 300 metara s dubinom od 14 metara, te u uređenje šengenske granice na najvećem kontejnerskom terminalu riječke luke.
….. procjenjuje se da će rezultat natječaja biti drastično smanjenje cijena, prvenstveno stoga što je recesija teško pogodila građevinsku djelatnost, pa su rijetki ovako ambiciozni projekti sa sigurnim financiranjem.
Kako neslužbeno doznajemo u uži krug ušla je renomirana belgijska tvrtka Jan de Nool, turska kompanija Dogus in Saad, talijanski So Co & Mar – Grand lavori finvest, slovensko-hrvatski konzorcij kojeg čine Primorje Ajdovščina, Viadukt Zagreb i GP Krk, udruga hrvatske tvrtke INGRA i tvrtke Somagec iz Maroka, te još dvije samostalne ponude, jedna od austrijske tvrtke Strabag te jedina samostalna ponuda neke hrvatske tvrtke, koja je došla iz Konstruktora Niskogradnje.
Svi navedeni prethodno su već predali opsežnu dokumentaciju, niz garancija boniteta, iskustva i kvalitete u ovakvom poslu, te su na temelju toga odabrane u uži izbor. Sada će svaka tvrtka ili konzorcij dati završne ponude, prvu za građenje i drugu financijsku ponudu. Svaku od njih mora kontrolirati i odobriti odbor Svjetske banke, pa je tako izvjesno da bi u najboljem slučaju graditelj nove obale na Brajdici mogao biti poznat krajem ove godine, što bi moglo otvoriti mogućnost da širenje kontejnerskog terminala počne u prvoj polovici iduće godine, kasnije od onoga što se planiralo nakon što je prošle godine i formalno potpisan kredit vrijedan oko 88 milijuna eura za Rijeka Gateway 2. IMA I OVDJE INGRICE [proud] TKO KAZE DA NIS NE RADE….
To ja zovem (barem u mom slučaju) jednim udarcem dve muhe. Imam LKRI i INGRu [wink]
[/quote]
Meni je najniži prosjek kupnje na INGR i LKRI ! Koliko su ih iscipelarili (drastično smanjenje cijena)bilo bi fer da i to skupa prodju tj. da INGRICA izgradi terminal na Brajdici za LKRI.
[wink] Pa tko može biti povoljniji u tom uskom krugu ? [smiley]
znači u najboljem slučaju tek za 2-3 mjeseca čemo saznati tko je dobio posao,ako se šta u međuvremenu još nepredviđeno ne dogodi.
Ljudi moji, pratite sada ovu priču sa Konstruktorom, ovo je moguće samo početak udara na građevinski lobi.
Istražuje se i privatizacija Konstruktora, još ako krenu istraživati one dogovore zadnjih godina oko podjele svih većih poslova, uzdrmat će se cijeli građevinski sektor.A što se građevinskog sektora tiče, čujte, projekcije kakve sam danas čuo oko BDP-a do 2012. nikako nejdu na ruku ovom sektoru. Druge godine nula a nakon toga 2-3 %. Premalo za građevinski sektor, eh gdje su dobre stare 2006. i 2007. Građevina se kupuje kada je BDP u uzlaznoj putanji tada je rast iznad prosječan, ali u svim drugim situacijama je veliki rizik.
I Dalekovod je načet aferom, još samo Ingra nedostaje.
Ja bih se vratio i čekam trenutak za povratak, ali bojim se da isti nije niti blizu.
I ono što ćujem da se događa u tvrtki ne zvući dobro.
Ljudi moji, pratite sada ovu priču sa Konstruktorom, ovo je moguće samo početak udara na građevinski lobi.
Istražuje se i privatizacija Konstruktora, još ako krenu istraživati one dogovore zadnjih godina oko podjele svih većih poslova, uzdrmat će se cijeli građevinski sektor.A što se građevinskog sektora tiče, čujte, projekcije kakve sam danas čuo oko BDP-a do 2012. nikako nejdu na ruku ovom sektoru. Druge godine nula a nakon toga 2-3 %. Premalo za građevinski sektor, eh gdje su dobre stare 2006. i 2007. Građevina se kupuje kada je BDP u uzlaznoj putanji tada je rast iznad prosječan, ali u svim drugim situacijama je veliki rizik.
I Dalekovod je načet aferom, još samo Ingra nedostaje.
Ja bih se vratio i čekam trenutak za povratak, ali bojim se da isti nije niti blizu.
I ono što ćujem da se događa u tvrtki ne zvući dobro.
Hm, pa zar nije konstruktor IGH-ov? Mislim da se ovdje radi o vraćanju milo za drago (za prijašnje natpise o Ingri), jer koliko shvaćam nije baš da u IGH "vole" Ingru (a sada je obrnuto) [wink]
ja ovu dionicu imam,al dividenda od njih????????????????????????? 0,50 lipa ??????????
[/quote]
Tko je skupio 10000 komada ima ok dividendicu [thumbsup]
[/quote]
Tko ima 10000 komada, taj će pohlepnoj jaci i debelom šukiju na to platiti harač prije isplate! [bye]
Ako vi necete dividendu ima tko ce neboj se. Evo možete je meni dati :))
Da, da vidljiva je nervoza,nije jos puno dana ostalo do dividende,a hebiga, decki zabrljavili predugim cekanjem kod razina 36-40.
Zašto je INGR-R-A odjednom ispala iz fokusa?
E da, dividenda je bitna i zbog još jednog ne manje bitnog razloga, a to je da se na kraju isplačuje na ime stvarnog vlasnika, što znači da u tom trenutku dionice koje ste kupili moraju biti evidentirane u sustavu dodijele dividende i stvarno kao vaše. Nema onoga nisam znao :)).