Završni pregovori još traju ili su završili. Odluka bi trebala bit donesena do kraja 9 mj. Sudjeluju još na nekim natječajima u turkmenistanu (plinovod), i u bih (HE), ne znam vrijednost tih radova.
Na INGR-R-A se dešava klasična manipulacija malih ulagača, gdje veliki postave velike naloge na prodaji te mali ustrašeni počnu s liparenjem te prodaju svoje dionice koje završavaju u sigurnim rukama. Vidi se to kako se veliki nalozi povuku kad se dovoljno nakupi. Mislim da se ovdje nešto dešava i da bi mogli gori jer mi se čini da se sustavno cijena kontrolira da ne bi eksplodirala.
govorio sam to prije par dana , suska se suska , ali vise ne prodajem jer kao sto je vec netko naveo , ponovo kupujem ali ne vise po tako maloj cijeni, ljudi ne paniciteeeeee !!
Na INGR-R-A se dešava klasična manipulacija malih ulagača, gdje veliki postave velike naloge na prodaji te mali ustrašeni počnu s liparenjem te prodaju svoje dionice koje završavaju u sigurnim rukama. Vidi se to kako se veliki nalozi povuku kad se dovoljno nakupi. Mislim da se ovdje nešto dešava i da bi mogli gori jer mi se čini da se sustavno cijena kontrolira da ne bi eksplodirala.
[lol]
Meni je dovoljno što mirovinci imaju oko 1 mil dionica INGR-R-A koje su kupovali na razinama 300+ kn (ako netko zna prosjeke molim da ih stavi-HVALA) te mislim da neće ići ispod ovih razina (ne mislim na +- 5 kuna) jer nikome to nije u interesu, INGRA će proći ovu krizu , a onda će mnogima biti žao što su prodali.
Bitka za Brajdicu vrijedna 42 milijuna eura
M. GRACIN
RIJEKA – Oko 42 milijuna eura planira se investirati u proširenje kontejnerskog terminala Brajdica, gradnju nove obale duge oko 300 metara s dubinom od 14 metara, te u uređenje šengenske granice na najvećem kontejnerskom terminalu riječke luke.
Shodno iscrpljujućoj, detaljnoj i dugotrajnoj proceduri Svjetske banke od početka godine u tijeku je natječajni proces izbora tvrtke koja će graditi novi terminal te biti zadužena za nadzor ovog projekta. U suženi izbor kandidata za gradnju terminala ušlo je sedam konzorcija ili tvrtki među kojima osim hrvatskih građevinara kandidiraju i Belgijanci, Turci, Talijani, Slovenci, Austrijanci i jedna tvrtka iz Maroka. Riječ je o najvećoj investiciji iduće godine u Rijeci za koju su sredstva već osigurana iz kredita Svjetske banke u sklopu projekta Rijeka Gateway 2, pa je izniman interes građevinara očekivan. Njihove bi zaključne ponude u Lučku upravu Rijeka trebale stići početkom narednog mjeseca i procjenjuje se da će rezultat natječaja biti drastično smanjenje cijena, prvenstveno stoga što je recesija teško pogodila građevinsku djelatnost, pa su rijetki ovako ambiciozni projekti sa sigurnim financiranjem.
Kako neslužbeno doznajemo u uži krug ušla je renomirana belgijska tvrtka Jan de Nool, turska kompanija Dogus in Saad, talijanski So Co & Mar – Grand lavori finvest, slovensko-hrvatski konzorcij kojeg čine Primorje Ajdovščina, Viadukt Zagreb i GP Krk, udruga hrvatske tvrtke INGRA i tvrtke Somagec iz Maroka, te još dvije samostalne ponude, jedna od austrijske tvrtke Strabag te jedina samostalna ponuda neke hrvatske tvrtke, koja je došla iz Konstruktora Niskogradnje.
Svi navedeni prethodno su već predali opsežnu dokumentaciju, niz garancija boniteta, iskustva i kvalitete u ovakvom poslu, te su na temelju toga odabrane u uži izbor. Sada će svaka tvrtka ili konzorcij dati završne ponude, prvu za građenje i drugu financijsku ponudu. Svaku od njih mora kontrolirati i odobriti odbor Svjetske banke, pa je tako izvjesno da bi u najboljem slučaju graditelj nove obale na Brajdici mogao biti poznat krajem ove godine, što bi moglo otvoriti mogućnost da širenje kontejnerskog terminala počne u prvoj polovici iduće godine, kasnije od onoga što se planiralo nakon što je prošle godine i formalno potpisan kredit vrijedan oko 88 milijuna eura za Rijeka Gateway 2. IMA I OVDJE INGRICE [proud] TKO KAZE DA NIS NE RADE….
Kad je zadnji dan za dobit dividendu? Hvala
ja ovu dionicu imam,al dividenda od njih????????????????????????? 0,50 lipa ??????????
Bitka za Brajdicu vrijedna 42 milijuna eura
M. GRACIN
RIJEKA – Oko 42 milijuna eura planira se investirati u proširenje kontejnerskog terminala Brajdica, gradnju nove obale duge oko 300 metara s dubinom od 14 metara, te u uređenje šengenske granice na najvećem kontejnerskom terminalu riječke luke.
Shodno iscrpljujućoj, detaljnoj i dugotrajnoj proceduri Svjetske banke od početka godine u tijeku je natječajni proces izbora tvrtke koja će graditi novi terminal te biti zadužena za nadzor ovog projekta. U suženi izbor kandidata za gradnju terminala ušlo je sedam konzorcija ili tvrtki među kojima osim hrvatskih građevinara kandidiraju i Belgijanci, Turci, Talijani, Slovenci, Austrijanci i jedna tvrtka iz Maroka. Riječ je o najvećoj investiciji iduće godine u Rijeci za koju su sredstva već osigurana iz kredita Svjetske banke u sklopu projekta Rijeka Gateway 2, pa je izniman interes građevinara očekivan. Njihove bi zaključne ponude u Lučku upravu Rijeka trebale stići početkom narednog mjeseca i procjenjuje se da će rezultat natječaja biti drastično smanjenje cijena, prvenstveno stoga što je recesija teško pogodila građevinsku djelatnost, pa su rijetki ovako ambiciozni projekti sa sigurnim financiranjem.
Kako neslužbeno doznajemo u uži krug ušla je renomirana belgijska tvrtka Jan de Nool, turska kompanija Dogus in Saad, talijanski So Co & Mar – Grand lavori finvest, slovensko-hrvatski konzorcij kojeg čine Primorje Ajdovščina, Viadukt Zagreb i GP Krk, udruga hrvatske tvrtke INGRA i tvrtke Somagec iz Maroka, te još dvije samostalne ponude, jedna od austrijske tvrtke Strabag te jedina samostalna ponuda neke hrvatske tvrtke, koja je došla iz Konstruktora Niskogradnje.
Svi navedeni prethodno su već predali opsežnu dokumentaciju, niz garancija boniteta, iskustva i kvalitete u ovakvom poslu, te su na temelju toga odabrane u uži izbor. Sada će svaka tvrtka ili konzorcij dati završne ponude, prvu za građenje i drugu financijsku ponudu. Svaku od njih mora kontrolirati i odobriti odbor Svjetske banke, pa je tako izvjesno da bi u najboljem slučaju graditelj nove obale na Brajdici mogao biti poznat krajem ove godine, što bi moglo otvoriti mogućnost da širenje kontejnerskog terminala počne u prvoj polovici iduće godine, kasnije od onoga što se planiralo nakon što je prošle godine i formalno potpisan kredit vrijedan oko 88 milijuna eura za Rijeka Gateway 2. IMA I OVDJE INGRICE [proud] TKO KAZE DA NIS NE RADE….
To ja zovem (barem u mom slučaju) jednim udarcem dve muhe. Imam LKRI i INGRu [wink]