INDG (Industrogradnja d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska INDG (Industrogradnja d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Da me nebi opet krivo shvatio cijena Vijadukta je visoka po osnovi dostupnih informacija (bilance, novinski natpisi i sl.) Već sam negdje napisao da je preko 500 kuna popriličan hazard iako se situacija za pola godine može drastično promijeniti.

Ma Viadukt je mila majka za INDG. Industrogradnja ima veliku vjerojatnost da ode u stečaj. Zaba i neke druge poslovne banke već se dulje vrijeme dvoume da li da pokrenu ovrhu nad založenim nekretninama. Jedna od njih je i ovaj neboder gdje je smještena redakcija Poslovnog dnevnika.


Da me nebi opet krivo shvatio cijena Vijadukta je visoka po osnovi dostupnih informacija (bilance, novinski natpisi i sl.) Već sam negdje napisao da je preko 500 kuna popriličan hazard iako se situacija za pola godine može drastično promijeniti.

Poštovani kolega,

Bilo bi dobro prije uključivanja u raspravu naučiti nešto o pravopisu i gramatici. Konstantno pišete Vijadukt umjesto Viadukt. Ako imate problema sa gramatikom, kako će te obavljati složenije operacije kao što je investiranje?!

Bilo bi dobro zaviriti u bilancu Viadukta, pa tek onda pričati. Viadukt vrijedi 2.200,00 kn, dok Industrogradnja ne vrijedi ništa – jer se ništa o njoj ne zna. Lijepo bih molio kolega dio, napravite jednu malu analizu Viadukta, pa nam je prezentirajte na ovim stranicama.

Ovo što radite nije ništa drugo nego spuštanje cijene Viadukta kako bi mogli vi kupiti jeftino. To što spočitavate drugima radite upravo vi.

Tvrdim Viadukt vrijedi 2.200,00 kn, a vi me uvjerite u suprotno.

Zbog zadržavanja kvalitete ovog foruma, predlažem da se korisnik dio isključi i da mu se do daljnjega onemogući pristup na forum.

Ma dobro ti sad pretjeruješ, vrijedi koliko je trenutno tržište plaća, i ne mnogo više, ali INDG je disaster. Bit ću začuđen ako se ove godine firma ne ugasi. A i navodni su investitori (Ameri) dali petama vjetra.

**************obrisano od strane moderatora

Poštovani forumaši, na http://www.crosec.hr imate tromjesečna financijska izvješća, pa pogledajte nekoliko posljednjih (najmanje četiri) i ustanovite kolika je dobit po dionici. Zatim taj broj pomnožite sa 10-12 koliko je prosjek branše i dobit ćete ciljanu cijenu dionice.
Nije loše pogledati ni kolika su ukupna zaduženja, a koliki godišnji prihod. Nemojte gledati samo posljednji mjesec jer se u građevinarstvu plaća po isporučenoj situaciji, dakle mogu biti i mjeseci bez ičega, a onda bum. To koriste špekulanti da vas navuku na osnovi rezultata samo jednog kvartala.

Industogradnja po zadnjim izvještajima ulazi u pozitivno poslovanje. Istina je da imaju velike kratkoročne dugove, no dugoročni su manji pa bi se ovi kratkoročni mogli dijelom reprogramirati, dijelom pokriti iz tekućeg poslovanja, a dijelom namiriti iz ovih nekretnina koje su prodali u zadnje vrijeme. Napominjem da nemam nikakve informacije o stvarnim namjerama Uprave, radi se samo o mojim pretpostavkama koje mogu biti pogrešne.

Ali, sigurno je da Industrogradnja ima velike prihode u odnosu na kapitalizaciju, dobre inžinjere i posluje na tržištu koje treba njihove usluge i proizvode.

Uz restrukturaciju dugova i namirbu iz nekretnina koje imaju čini mi se da bi mogli preokrenuti poslovanje.

Prodaja nekretnina završila je na sudu jer se nekretnine nisu mogle slobodno otuđivati. Svi ti poslovi su pravno ništavni. Iz Industrogradnje su svi već odavno pobjegli (oni koji nešto vrijede). Mislim da je situacija vrlo teška i mala je vejrojatnost da će u skoro vrijeme biti bolja.

Vidim da si ti dobar procjenitelj,ono što imaš u svom portfelju vrijedi 2200kn a ono što nemaš ne vrijedi ništa (svaki cigo svoga konja hvali),odlična analiza.Možda ti o INDG ne znaš ništa pa takve ishitrene zaključke donosiš, ja osobno tvrdim da je u ovom trenutku INDG puno bolja investicija od VDKT,a vrijeme i tržište će pokazat.

Tko je tužio koga u vezi prodaje nekretnina? Zar nije postignut dogovor oko nove kadrovske strukture, da Matić ostane kao savjetnik?


Poštovani forumaši, na http://www.crosec.hr imate tromjesečna financijska izvješća, pa pogledajte nekoliko posljednjih (najmanje četiri) i ustanovite kolika je dobit po dionici. Zatim taj broj pomnožite sa 10-12 koliko je prosjek branše i dobit ćete ciljanu cijenu dionice. Nije loše pogledati ni kolika su ukupna zaduženja, a koliki godišnji prihod. Nemojte gledati samo posljednji mjesec jer se u građevinarstvu plaća po isporučenoj situaciji, dakle mogu biti i mjeseci bez ičega, a onda bum. To koriste špekulanti da vas navuku na osnovi rezultata samo jednog kvartala.

Ispričavam se što pišem o Viaduktu na ovoj temi, ali neki drugi su povukli paralelu između ove dvije firme, pa imam potrebu da iznesem par činjenica o Viaduktu:

Dobit po dionici za zadnja četri kvartala iznosi: 492,76 kn

Ako to pomnožimo s 10-12 (kao što sugeriraš) dobijemo da se fer cijenu za Viadukt kreće između 5000 i 6000 kn.

Ako Viadukt u zadnjem kvartalu 2005. godine bude imao upola manju dobit (zbog problema naplate od države) u odnosu na zadnji kvartal 2004 godine, fer cijena će se i dalje krećati između 2500 i 3000 kn

Ukupne obaveze na kraju trećeg kvartala su iznosile cca. 415 mil kn, a ukupni prihodi u zadnja četri kvartala su iznosili 1.401 mil kn

U prva tri kvartala 2005. godine Viadukt je ostvario rast prihoda od čak 50%.

Ovo je samo matematika i ne tvrdim da će investitori, u nekom kraćem periodu, biti spremni plaćati gore nevedene cijene, ali ako Viadukt nastavi ovako pozitivno poslovanje ove cijene bi mogle postati realnost.

Pozdrav.

Pule, evo da ti odgovorim:

Ja sam ljude uputio gdje će naći podatke i najbolje da to i naprave. Vijadukt je u zadnjem kvartalu 2004 ostvario 150 milijuna dobiti, a u prva tri kvartala 1,3 milijuna. Takve dobiti kao u zadnjem kvartalu 2004. nije bilo ni prije ni kasnije (ni približno). Sada svi mogu pogledati na http://www.crosec.hr koliko žele godina unatrag pa provjeriti je li to ipak malo čudno!?
Četiri kvartala treba pogledati najmanje, ali u svakom slučaju to je samo jedan segment analize. Sve do polovine prošle godine cijena dionice je bila oko 200-250 kuna, a svi su znali za taj famozni kvartal. Kako to da nitko nije kupovao već je odjednom u kolovozu počela raditi dizalica.
Osim toga napisao sam da postoji perspektiva, ali onaj tko ulaže treba provjeriti zašto su takvi skokovi bili.

Još da dodam da Vijadukt ima oko 300 000 dionica.

New Report

Close