Mol je 2003. godine plaćao dionice Ine po 202 US$. Nisam ja odredio cijenu u dolarima a niti određujem tečaj i cijenu goriva. Tada je dionica Mola vrijedila cca 6.500,00 forinti. U petak je vrijedila oko 17.300,00 forinti. To je oko 2,7 puta više nego u 2003.
Nije to baš tako jednostavno množiti i dijeliti i izvlačiti zaključke…
Ili ako je, ajde da onda ubacimo još neke cifre. OMV je ponudio 32.000 forinti za MOL-ovu dionicu, a ovi su rekli: NE. To je cca 5x veći tečaj nego je dionica MOL-a vrijedila u 2003. Po toj računici, ako MOL ponudi $1000 za dionicu Ine (5x koliko je Ina vrijedila u 2003. – cca 4800kn po dionici), trebali bi ih otkantati jer je to malo i Ina vrijedi više samostalno?
I gdje je premija u cijeloj tvojoj računici?
I gdje je premija u cijeloj tvojoj računici?
A što bi vi Hrvati? Još i premiju?
Budite sretni da uopće želimo kupiti tu vašu INA-u…
Ferenc Gyurcsany
Mol je 2003. godine plaćao dionice Ine po 202 US$. Nisam ja odredio cijenu u dolarima a niti određujem tečaj i cijenu goriva. Tada je dionica Mola vrijedila cca 6.500,00 forinti. U petak je vrijedila oko 17.300,00 forinti. To je oko 2,7 puta više nego u 2003.
Nije to baš tako jednostavno množiti i dijeliti i izvlačiti zaključke…
Ili ako je, ajde da onda ubacimo još neke cifre. OMV je ponudio 32.000 forinti za MOL-ovu dionicu, a ovi su rekli: NE. To je cca 5x veći tečaj nego je dionica MOL-a vrijedila u 2003. Po toj računici, ako MOL ponudi $1000 za dionicu Ine (5x koliko je Ina vrijedila u 2003. – cca 4800kn po dionici), trebali bi ih otkantati jer je to malo i Ina vrijedi više samostalno?
I gdje je premija u cijeloj tvojoj računici?
[/quote]
Nisam uopće govorio o premiji već sam pokušao povući određene paralele između INE i MOL-a 2003. i danas. Jasno da na cijene koje sam ja spomenuo treba ići premija. Te cijene za mene su ishodište na kojima bi se trebala formirati cijena preuzimanja.
Što se tiče OMV-a premija za preuzimanje MOL-a je bila oko 8.000,00 forinti ili 30%.
I u toj premiji je vjerojatno bila uključena i INA.
Vrlo teško ćemo mi doći do procjene INE jer u to treba uključiti i rezerve, dokazane, a o tome se malo ili nimalo ne govori i piše. Pitanje je dali mi uopće imamo stručne osobe koje bi mogle odrediti cijenu ili će to za Vladu odraditi neka strana agencija.
A i ova situacija oko Gruzije i to ima svoj utjecaj jer INA je totalno neovisna tj može se opskrbljivati iz alternativnih pravaca.
TO JE TO! [thumbsup]
slažem se s roosterom!
Samo da procijene rezervi nafte ne bude radila ista ekipa koja je procijenila da treba prodat -Bijele noći-…..jer onda jo ti ga se nama.
Mol je 2003. godine plaćao dionice Ine po 202 US$. Nisam ja odredio cijenu u dolarima a niti određujem tečaj i cijenu goriva. Tada je dionica Mola vrijedila cca 6.500,00 forinti. U petak je vrijedila oko 17.300,00 forinti. To je oko 2,7 puta više nego u 2003.
Dionica MOL-a je bila ( tržila se na burzi ) 32 000 forinti kada je OMV dao ponudu za preuzimanje!!!
A MOL je rekao da je to malo!? [bye]
Samo da procijene rezervi nafte ne bude radila ista ekipa koja je procijenila da treba prodat -Bijele noći-…..jer onda jo ti ga se nama.
I rezerve plina!!!
dolazi neka značajna informacija pa se daje vremena investitorima da procijene situaciju….
" Zagrebačka burza je zaprimila obavijest HANFA-e kojom je obaviještena da će HANFA danas, 01.09.2008. u 11:00 otvoriti obvezujuću ponudu MOL Hungarian Oil and Gas Company za društvo INA – Industrija nafte d.d.
Burza je shodno tome obustavila trgovanje dionicama INA-R-A te će po primitku Rješenja HANFA-e obavijestiti javnost o nastavku trgovanja."
zašto blokada? [undecid]
Izgleda da su nastupile neke važne činjenice koje bi mogle utjecati na cijenu. Ista stvar se dogodila i kod Plive i to u više navrata. Sada nas čeka objava nečeg važnog.