Što svi brijete o visini ponude kada Ina ionako ide u propast kao i Pliva.
Evo nitko ni da spomene Plivu i najavu otpuštanja 2000 radnika . Pliva više ne postoji, ostalo
je samo ime, prodali su sve brendove, smanjili proizvodnju a sad su počeli prikazivati i gubitke.
Isti scenario čeka i Inu i nemojte se zanositi sa nekakvim državnim kontrolnim paketima.
Ina se prodaje da se popuni državni proračun i da Sanader ostane na vlasti.
A tek kad krenu otpuštanja, bit će jauka… ima u INI hrpa lijepo uhljebljenih ljudi koji misle da su
nedodirljivi.
Kolega, ne sjecam se da sam od Vas ikad procitao nesto pozitivno. Zasto Vi uopce trgujete kad je ocito, barem prema Vasim postovima, da se nigdje ne moze zaraditi.
[/quote]
nije bas sve niti tako crno niti bijelo
Croatian Financial Market Regulator Hanfa reported that MOL has applied for a permission to launch a public bid for majority control of INA. Hanfa has 14 days to decide on the application. If its bid is approved, MOL gets the green light to make a public offer for all INA shares not in state hands. While the price of MOL’s bid was not disclosed, KBC Securities speculates the bid would be in a HRK 2,800-3,200 range.
Nastavak odozgo:
2008.08.12 12:57
Hungary´s MOL is well-oiled machine in Q2
Moreover, MOL’s Chief Financial Officer József Molnár noted that financial flexibility of the company might even allow the company to finance INA acquisition together with purchasing MOL shares from OMV adding, however, that INA deserves priority, KBC noted.
“This let us believe that MOL will come out with an attractive bid in order to squeeze out sizable amount of shares from the market. Thus, we suspect the bid will likely fall to the HRK 2,800 – HRK 3,200 range," Péter Tordai of KBC said.
The analyst believes a bid around HRK 3,000 is already factored into MOL share price.
[thumbsup]
Pajdo na 2900.
BF cilja 4000.
____________
2900 + 4000 = 6900 : 2 = 3450 kn
ATH (za sad) 3400.
Za MOL: Nađemo se na 3450. To je ujedno i novi ATH.
čovječe, stvarno pišeš idijotarije, ne znam kako moderatori obo puštaju!
Što svi brijete o visini ponude kada Ina ionako ide u propast kao i Pliva.
Evo nitko ni da spomene Plivu i najavu otpuštanja 2000 radnika . Pliva više ne postoji, ostalo
je samo ime, prodali su sve brendove, smanjili proizvodnju a sad su počeli prikazivati i gubitke.
Isti scenario čeka i Inu i nemojte se zanositi sa nekakvim državnim kontrolnim paketima.
Ina se prodaje da se popuni državni proračun i da Sanader ostane na vlasti.
A tek kad krenu otpuštanja, bit će jauka… ima u INI hrpa lijepo uhljebljenih ljudi koji misle da su
nedodirljivi.
Kolega, ne sjecam se da sam od Vas ikad procitao nesto pozitivno. Zasto Vi uopce trgujete kad je ocito, barem prema Vasim postovima, da se nigdje ne moze zaraditi.
[/quote]
Pisao sam pozitivno prije kojih 6 mjeseci. A od onda je promjena na tržištu očita. Ako vi možete
zaraditi na ravnoj crti Crobexa ili na padu onda skidam kapu, ja ne mogu. A promjene na vidiku
baš i ne vidim.
Što se tiče Ine pročitao sam negdje danas (čini mi se na komentarima) da netko tvrdi da je ponuda
2600 – kakti insajd info. Ne znam je su li makli post.
To mi se čini itekako fer ponuda s obzirom na kretanje cijene Ine ali neće zadovoljiti ove drukere na
forumu.
INA na soma ojra!
[lol] [lol]
ovo zvuči puno realnije……… [smiley]
ANALYST VIEW – Hungary MOL seeks nod from Croatian watchdog for public bid on INAMOL logo
Wednesday, August 13, 2008 10:50:00 AM
Croatian Financial Market Regulator Hanfa reported that MOL has applied for a permission to launch a public bid for majority control of INA. Hanfa has 14 days to decide on the application. If its bid is approved, MOL gets the green light to make a public offer for all INA shares not in state hands. While the price of MOL’s bid was not disclosed, KBC Securities speculates the bid would be in a HRK 2,800-3,200 range.
MOL said on Tuesday after the release of its Q2 earnings figures that its improving profitability and very low gearing would enable the company to finance "a bigger-size transaction", like the acquisition of INA.
2008.08.12 12:57
Hungary´s MOL is well-oiled machine in Q2
Moreover, MOL’s Chief Financial Officer József Molnár noted that financial flexibility of the company might even allow the company to finance INA acquisition together with purchasing MOL shares from OMV adding, however, that INA deserves priority, KBC noted.
“This let us believe that MOL will come out with an attractive bid in order to squeeze out sizable amount of shares from the market. Thus, we suspect the bid will likely fall to the HRK 2,800 – HRK 3,200 range," Péter Tordai of KBC said.
The analyst believes a bid around HRK 3,000 is already factored into MOL share price.
2008.08.13 09:53
Hungary MOL seeks approval to make public bid on Croatia´s INA
2900 + 4000 = 6900 : 2 = 3450 kn
Formula za uspjeh! Da čovjek ne povjeruje kakvih sve investitora ima!? Uh, kad se sjetim kako smo na vama zarađivali u 2007.g.
Stevo, drž se ti krampa i motike, bolje ti je.
Vaš link
Croatian Financial Market Regulator Hanfa reported that MOL has applied for a permission to launch a public bid for majority control of INA. Hanfa has 14 days to decide on the application. If its bid is approved, MOL gets the green light to make a public offer for all INA shares not in state hands. While the price of MOL’s bid was not disclosed, KBC Securities speculates the bid would be in a HRK 2,800-3,200 range.
Ako Tordai, koji stalno druka cijenu dolje, predviđa 2800-3000 onda je to vrlo ohrabrujuće. Prije dva mjeseca je govorio da je 2400 maksimum. Čak je skrušeno dodao na kraju da je 3000 već uračunato u cijenu MOL-a.
čovječe, stvarno pišeš idijotarije, ne znam kako moderatori obo puštaju!
Nisi shvatio sarkazam. Obzirom što se sve piše – u tom kontekstu sam napisao ovu glupost. Naravno da je idiotarija.
Što svi brijete o visini ponude kada Ina ionako ide u propast kao i Pliva.
Evo nitko ni da spomene Plivu i najavu otpuštanja 2000 radnika . Pliva više ne postoji, ostalo
je samo ime, prodali su sve brendove, smanjili proizvodnju a sad su počeli prikazivati i gubitke.
Isti scenario čeka i Inu i nemojte se zanositi sa nekakvim državnim kontrolnim paketima.
Ina se prodaje da se popuni državni proračun i da Sanader ostane na vlasti.
A tek kad krenu otpuštanja, bit će jauka… ima u INI hrpa lijepo uhljebljenih ljudi koji misle da su
nedodirljivi.
ne bih se bas složio da INU čekaju gubitci…nego posve suprotno, veliki dobitci…i to iz više rzloga..
jedan je taj što će doći do povećanja učinkovitosti poslovanja…raditi će manje ljudi za više posla, neće biti šlamperaja kao do sada (kako od samoga vrha tako i do nižih razina)
drugi je razlog taj što će doći do povećanja cijena plina iz rezervi koje ina ima, fiksni su im poprilično troškovi za vađenje a cijena će daljnom liberalizacijom tržišta plina ići samo prema gore…
prodajom INE, pada cijena MOL-u (kao preuzimača u slučaju da je malo i pretplati), pa kad prodamo ovo treba kupiti MOL..šteta što je baš sada forinta jaka…:)
a što se drugoga dijela posta tiče…da biti će jauka neradnicima i nesposobnima, i da doći će do otpuštanja..
svatko tko proda ispod 3.000 kn griješi [tongue]
Polančec: Moj glas je zadnji što se tiče cijene goriva
Business.hr
13.08.2008 11:23
„Formula za izračunavanje maksimalne cijene derivata neće se promjeniti, bez obzira promjenila se vlasnička struktura Ine ili ne, a ministar će uvijek biti u mogućnosti limitirati maksimalnu cijenu“, rekao je u intervjuu za Globus ministar gospodarstva Damir Polančec.
Više o dogovoru s Molom ministar nije želio komentirati zbog, kako kaže, svog specifičnog položaja, no istaknuo je kako je dosadašnja suradnja sa strateškim partnerom donijela dosta dobroga Ini pa smatra da će tako biti i u buduće.
Na pitanje hoće li hrvatske rafinerije biti modernizirane Polančec je najavio kako bi modernizacija u Sisku trebala završiti do kraja rujna ove godine, a u riječkoj rafineriji do konca 2009. „Tada ćemo konačno biti u situaciji da u Hrvatskoj proizvodimo benzinsko i dizelsko gorivo eurokvalitete“, rekao je.
Ministar se osvrnuo i na odluku vijeća za zaštitu tržišnog natjecanja o ukidanju potpora brodogradnji. „Agencija više neće odobravati državne potpore, iz razloga što te potpore smatraju troškovima rekonstruiranja i Vlada će ih redovito odobravati. Dakle, ništa iznenađujuće i ništa loše za hrvatsku brodogradnju“, rekao je Polančec.
Na pitanje je li istina da su ponuđeni planovi restrukturiranja brodogradilišta odbijeni od dužnosnika EK ministar je odgovorio kako individualni planovi stručnjaka nisu detaljno analizirani nego samo usmjereni prema privatizaciji. „Dakle, ne možemo govoriti o odbijanju planova“, zaključio je Polančec.