Ticker MOL
ISIN HU0000068952
Date of listing 28 Nov 1995
Face value 1,000 HUF
Number of securities listed 109,674,923
Market capitalisation (HUF million) 2,215,433
INA-R-A
ISIN oznaka HRINA0RA0007
CFI oznaka ESVUFR
Datum uključenja u dep. 09.10.2003
U prijeboju i namiri Da
Uključen u PiN 09.10.2003
Isključen iz PiN —
Naziv izdavatelja INA D.D.
Naziv V.P. INA D.D./REDOVNA DIONICA INA-R-A
Izdana količina 10.000.000
Nominalna vrijednost 900,00
Valuta nominalne vr. HRK
Ja sam racunao na 24 0000 forinti po dionici MOLa i uz zamjenu 7,6% MOLa za nasih 19% INE dobio nesto ispod 3300kn/dionici INE
Tesko je reci koji ce prosjek uzeti
Pitanje je samo po kojoj će se cijene priznavati kod provođenja swap-a?
Ma nek si zene swapaju! Ovo je katastrofa. Idem pit.
Tržišni udjeli:
1. INA 54
2. OMW 12%
3. Tifon 7%
Mol bi preuzimanje INE i Tifona držao preko 60% HR tržišta + nekoliko svojih crpki što imaju.
Gdje tu ima prostora za većinskim preuzimanjem INE?
To znači da će uskoro Tifon imati 58 benzinskih postaja i konačno prestići drugog igrača na domaćem maloprodajnom tržištu naftnih derivata, austrijski OMV. Što se poslovnih rezultata tiče, Tifon je 2005. okončao s milijardu i sto tisuća kuna prihoda, 2006. prihod su podigli za 26 posto, pa za prošlu godinu iznosi gotovo 1,4 milijarde kuna. Budući da Ina u Hrvatskoj ima 415 postaja i drži 45 posto domaćeg maloprodajnog tržišta naftnim derivatima, Molov će se udio na hrvatskom tržištu znatno povećati. Ne treba zaboraviti ni pet Ininih postaja u Sloveniji i jednu u Crnoj Gori, te 56 crpki sarajevskog Energopetrola koje Mol dijeli po pola s Inom. OMV u Hrvatskoj ima 52 benzinske postaje i još pet u gradnji, 19 u BiH, 103 u Sloveniji, 53 u Srbiji, 168 u Mađarskoj, 75 u Bugarskoj, 72 u Rumunjskoj i 562 u matičnoj Austriji.
Ja sam racunao na 24 0000 forinti po dionici MOLa i uz zamjenu 7,6% MOLa za nasih 19% INE dobio nesto ispod 3300kn/dionici INE
Tesko je reci koji ce prosjek uzeti
Ne će se to tako računati.
Ina ima veće dokazane rezerve nafte i plina, ima pristup svim dobavnim pravcima preko Omišlja, ima udio u LNG terminalu…..
Ja sam racunao na 24 0000 forinti po dionici MOLa i uz zamjenu 7,6% MOLa za nasih 19% INE dobio nesto ispod 3300kn/dionici INE
Tesko je reci koji ce prosjek uzeti
Vrijedno je sjetiti se i da je OMV-ova zadnja ponuda bila 32 000 HUF po dionici MOL-a.
Ma super bi bilo 32000 i vjerojatno realnije ali uzeo sam ovu pesimisticniju varijantu da vidimo gdje smo.
Realno gledajuci mislim da se INA vec u ponedjeljak ne bi trebala trziti ispod 2900
Pozdrav
Gyurscany je apsolutno u pravu kada tvrdi da je ovo "intersantno i fascinantno rješenje". Ja mislim da je ovo svjetski presedan.
Koliko je meni poznato čak ni mnogo bogatije zemlje, pa ni članice G7, ne kupuju tvrtke u stranim zemljama. Vlade se trude da razviju ekonomiju svoje zemlje i privuku strane investicije. Postavlja se pitanje: Kako će se netko odlučiti da investira u Hrvatsku, ako vlada RH investira u Mađarsku ?
Ja vidim samo jednu poruku koju investitori, domaći i strani, mogu iščitati iz ove odluke vlade. Ne investirajete u Hrvatsku, idite u Mađarsku.
Prekrasno opremljen članak ali kada počeneš čitati: "Na marginama skupa", "ne iznoseći pojedinosti odgovora", "ideja o zamjeni", "nisu željela otkriti", "u kuloarima se spekulira", "za sada nije poznato", "prema nekim neslužbenim informacijama", "otvoreno je pitanje", "prema neslužbenim informacijama", "navodno, nisu skloni", "po mišljenju", "navodno, nije slučajna", "prema nekim neslužbenim informacijama". Sve cut & paste iz članka.
Dragi kolege dioničari, ja ostajem pri svojem mišljenju da se ništa još ne zna i da treba čekati jesen da se ova trakavica raspetlja. Nek svako sudi po svom nahođenju.
Ja se idem podsjetiti prospekta i proučiti naftne rezerve i način njihove valuacije, to sam davno trebao učiniti. 🙂