INA (INA-Industrija nafte d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska INA (INA-Industrija nafte d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Legla i meni..a i ja ću valjda leći nekome..Šala mala,da se moderator probudi…Nego,na dan 1.1.ove godine dočekala sam novu godinu u lijepom društvu,a rezultat je glasio: INA 2756, HT 353, Atlantic 886,Magma 303…itd. Ajmo usporedit s danas…Pad,pad… [huh]

Evo meni , ja se nudim za pomoć, ponude pod P.P.-šala mala.

http://business.hr/Default2.aspx?ref=topread&ArticleID=011a9b62-60c0-4d62-ab00-1897b2043a77

Vrijeme ne stvara mudrace nego starce!

http://www.jutarnji.hr/magazin/clanak/art-2008,6,14,,123142.jl

Nikolaj koji može Inu kupiti malim prstom
Piše: Vlado Vurušić
Foto: Saša Midžor Sučić/CROPIX
——————————————————————————–

Nikolaj Ivčikov pripada Lukoilovom mobilnom kadru i na početku ulaganja u Hrvatsku kupio je osam benzinskih crpki Euro-Mila

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

Najzanimljiviji su dijelovi intervjua:

…ta moćna tvrtka kupila je osam benzinskih crpki Euro-Mila, što bi po njemu trebalo označiti “početak jednog lijepog velikog ulaganja u Hrvatsku”.

Lukoil je prošlu godinu završio sa 9 milijardi američkih dolara čiste dobiti

Što reći nego – ne prodajte dionice INE po ovim smiješnim cijenama jer INA će uskoro biti progutana od naftnih giganata….pa kad već mora biti tako, bar im uzmimo što više love za svaku dionicu!

Ignore: KressoM, delux


Najzanimljiviji su dijelovi intervjua:

…ta moćna tvrtka kupila je osam benzinskih crpki Euro-Mila, što bi po njemu trebalo označiti “početak jednog lijepog velikog ulaganja u Hrvatsku”.

Lukoil je prošlu godinu završio sa 9 milijardi američkih dolara čiste dobiti

Što reći nego – ne prodajte dionice INE po ovim smiješnim cijenama jer INA će uskoro biti progutana od naftnih giganata….pa kad već mora biti tako, bar im uzmimo što više love za svaku dionicu!

Slažem se u potpunosti.
Ovo će biti Pliva broj 2

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

"Ne inzistiram na tome da ININ budući partner bude Lukoil, kaže Ivčikov, ali mi svakako imamo potrebne potencijale, a INI treba svjež novac za modernizaciju da bi mogla biti konkurentna na europskom tržištu. Lukoil može biti takav partner, mi tu mogućnost ne isključujemo, ali nećemo se nametati. No ako nas pozovu, rado ćemo se odazvati, rezimira Ivčikov."

Ovo mi je super

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

Za mene je najinteresantniji upravo ovaj dio :

Taj partner mora biti tvrtka iza koje stoje velike rezerve nafte. Ina je poželjan partner za takve krupne naftne kompanije, jer posjeduje solidne prerađivačke kapacitete, postoji razgranata mreža pumpnih stanica i prodavaonica, pristup morskim putovima i lukama s dubokim gazom.

Jer se direktno odnosi na JANAF,LNG-Terminal [cool].

http://www.jutarnji.hr/magazin/clanak/art-2008,6,14,,123142.jl
A ovo u okviru je mala škola PR-a:
Povećanjem cijena nafte dobro se zarađuje, ali se ne smije pretjerivati jer će vozači manje voziti automobile. Cijene u Hrvatskoj diktira država, ali su niže u Bugarskoj gdje to čini tržište.
Ivčikov

zanimljivo kako nitko ne komentira namjerno spuštanje cijene ine pod kraj trgovanja

pretpostavljam da je razlog ovaj dokup od strane PBZ/CO mirovinca ( +816 kom )

novac na burzi nikad nije izgubljen, promijenio je vlasnika!

Natjecanje za preuzimanje bilo koje kompanije svakako je zanimljivo. Ako ništa drugo, ono zbog ujecaja na podizanje cijene dionice.

Međutim! Nekako mi se čini da smo za kratkoročne i manje koristi skloni zažmiriti nad dugoročnijim i daleko većim koristima.

Naime! Činjenica je da se cijeli svijet nalazi u tzv. bear marketu. A njegova karakteristika je dugoročni pad cijena dionica uz češće kratoročne korekcije na više (rast). Dakle, dionica ne može ostvariti one razine cijene, koje može u bull marketu. Drugačije kazano bear maket nije pravo mjesto i vrijeme za preuzimanje kompanija, s aspekta prodavatelja. Naravno da će svaki kupac nastojati kupiti kompaniju upravo u bear marketu, jer mu to definivno jamči nižu cijenu.

O vremenu trajanja i putu beat marketa, više sam pisao u okviru tehničke analize.

Puno dobre volje za preuzimanje i malo ruskog pritiska na MOL – vrhunska kombinacija koja ne mora biti i dobitna!

Transnefteproduct diesel shipments to Hungary’s MOL may be disrupted
Russian oil product pipeline company OJSC AK Transnefteproduct notified Hungarian fuels group MOL that an ongoing dispute between Russia and Ukraine may disrupt diesel shipments from 1 July.
The Russian company supplies MOL with 0.2% sulfur diesel, which is then used to make the fuel that meets European Union standards.
…In a note released on Friday he added that “the heavy diesel from Russia is a cheep feedstock for the company to produce high quality standard diesel but it has only 10% contribution to the diesel sales."

Hrvatska je napravila veliki pomak u pregovaračkom procesu s Europskom unijom i pred njom je da završi preostali dio, a proširenje Unije je moguće i temeljem važećeg ugovora iz Nice, rekla je u nedjelju u Beču austrijska ministrica vanjskih poslova Ursula Plassnik reagirajući na irsko "ne" Lisabonskom ugovoru.
Naglasila je kako će "za nas Austrijance biti olakšavajuće i dobro ako naši hrvatski prijatelji što je moguće brže pozitivno zaključe pristupne pregovore i na tom putu važno je uložiti napore da završe i preostali dio. Zato pozivam hrvatske prijatelje da se ne obeshrabre i da ne misle da se poslije irskog referenduma prag proširenja povećao. To nije slučaj, ista pravila ispunjenja standarda vrijede i dalje što Hrvatska ali i druge države u regiji trebaju ostvariti".

Vidite kako se naši austrijski prijatelji zalažu za nas.
To je čista ljubav

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

New Report

Close