Srbijanska je Vlada ponovno odgodila ratifikaciju energetskog sporazuma s Rusijom. Poznavatelji naftaških krugova u Rusiji navode da jedna struja mišljenja u Gazpromu traži zaobilaženje Srbije i Hrvatske i spuštanje cjevovoda sa sjevera kroz Sloveniju do Jadrana, a druga, navodno jača, zalaže se da se tok nafte kod Kečkemeta spusti iz Mađarske u Hrvatsku. Srpsko-ruski zastoj mogao bi, reagiraju li hrvatski naftaši brzo, ubrzati oživljavanje projekta spajanja puta ruske nafte preko Mađarske kroz Hrvatsku do Jadrana. To bi osiguralo budućnost rafinerije u Sisku i dodatno zaposlilo kapacitete riječke luke i rafinerije.
Izvor: Jutarnji list
OMV je zainteresiran (Erste-Austrijanci) za kupiti svu iNA-u iz BF i tu nema zime, ponavljam , obzirom da su Rusi isto već duže u igri i snimaju situaciju, OMV se mora požuriti, ne smije čekat da se MOL-ovci saberu od dosadašnjih napora. Više je OMV-u stalo do INA-e nego MOL-u.
Po meni nevjerojatno dobar položaj za pregovaranje (čak i bolji nego kad je Pliva bila u pitanju), ako je Sanader i vlada i malo pametni tu se stvarno mogu iskazat i dobit lovu za sagradit potpuno nove rafinerije i mrežu benz. pumpi , a da ne govorim o sitnim investitorima.
E da je pameti.
Bitno je da se OMV-u žzri da ga ne prestignu Rusi, jer zna da onda nema šanse, bilo bi to izuvanje do neba, a ni OMV tolko nema.
Uopće ne sumnjam da bi Štern rado u Rusko ime zasjeo na čelo INA-e
Ako OMV kupi ne cjelu INU već samo 2,3 inine dionice ja ću za uvjek prestati pisati na ovoj temi!
A ja ču ovako, ako OMV kupi dionice INE lijepo po drugi put otič u mirovinu i neču više ni slova napisat na forumu, samo ču ponekad navratit da vidim kako ste kolege
[thumbsup]
A ja ču ovako, ako OMV kupi dionice INE lijepo po drugi put otič u mirovinu i neču više ni slova napisat na forumu, samo ču ponekad navratit da vidim kako ste kolege
[thumbsup]
Kolega meni bi isto sjekira pala u med da se to kojim slučajem desi ali na žalost to nije moguće. Treba biti realista i prihvatiti situaciju objektivno onako kakva je. Znači bez SF scenarija, bez obzira koliko bi mi to željeli, što u konačnici ne mora značiti da će to loše završiti za male dioničare koji će imati vremena čekati bez obzira ko će to preuzeti. No kako sada stvari stoje i INA i MOL iIi OMV su Ruski plijen htjeli mi to ili ne. Pogledaj si odnose vrijednosti kompanija i shvatiti ćeš što Vam želim reći. U svjetskim razmjerima OMV I MOL su deseto razredne kimpanije, a za INU niko nije ni čuo (pežorativno). To što Vi svaki drugi dan tankate na INI vjerojatno Vam izgleda impozantno ali u svjetskom biznisu je to apsolutno ništa. A nafta je od uvijek svjetski biznis!
Kada je MOL kupio četvrtinu INA, onda je i OMV bio jedan od ponuđača za kupnju. Bilo je i jako političko lobiranje iz Austrije. Ma nije to “ništa”. Otiđite na stranice OMV.at pa će te vidjeti o kojoj se lovi /zaradi/ radi. INA ima problem što je to politička ustanova i socijalni ventil za potrebe politike. Zato su i njeni rezultati puno slabiji. Dvije rafinerije, a ni jedna po “evropskomm” standardu. Pumpne stanice. Svaki put poludim kada vidim one dvije iznad Krapine.
Posjedujem dionice INA i tankam na INA pumpnim stanicama.
Poštovane kolege sve što ste Vi gore napisali je apsolutno točno. Ali ne zanemarite činjenicu da je netko pri potpisivanju prodaje 25% Ine Molu uzeo i proviziju, a sa provizijom preuzeo i nekakve obaveze. Koliko god mi gombali protiv toga to je na žalost u poslovnom svjetu normalno. Taj netko je još uvijek u posjedu moći i svoj naum će privesti kraju.Slažem se da je OMV jedna prekrasna kompanija ali je sitna u odnosu na velike predatore koji plivaju u tim vodama. Jesenas Vam je bio podatak u Poslovnum da tamo neki Kina petrol vrijedi 1000 milijardi$ i da se puno veće Evropske kompanije ne će moći odbraniti od preuzimanja jer je okrupnjivanje u tom sektoru neminovnost. Svi sadašnji potezi malih kompanija nisu ništa drugo nego zauzimanje boljih pozicija kada dođe do te neminovnosti. Sve što se je dešavalo u auto industriji može se preslikati na naftnu. Da vam je netko prije 20godina rekao da će tamo neki Indijci kupiti Jaguar šta bi mu rekli? Naravno da je lud. Ali desilo se je i svi smo dalje živi i zdravi. Onaj tko ima rezerve nafte taj će imati i pumpe koliko koštalo da košta!
Autor ovog posta posjeduje paket Ine ali se vozi na plin po 3.35kn. Preporučam svima jer sam se od tada preporodio!
[cry][bye] Zato što će djelatnici INE dobiti po 1.200 kuna i rasprodati jeftino.[bye][bye][bye]
a sta je sa nama koji imamo paketice ine a cak smo dobili i jos dvije dionice[sealed]
Draga špekulantice, Vi ste novi na tržištu kapitala?
Koga briga što je danas/sutra/slijedeći tjedan/mjesec. Vas bi trebalo interesirati što će biti za 5 ili 10 godina, ako ste odlučili investirati. [wink]
I ja imam INU u svom portfelju. Gledajući apsolutno – od najviše cijene koju je INA imala od kada je u mom vlasništvu, izgubio sam oko 50% vrijednosti. Ali ja se smijem i sam sebi čestitam, jer sam i dalje preko 30% u plusu (a takva je vjerujem i vaša situacija).
Ovu dionicu (kao i ostale) planiram prodavati tek kada budem u mirovini. Tada mislim živjeti isključivo od svojih investicija. Dakle, ako ste mislili investirati – to je nešto što traje jaaaako duuugo. [smiley]
ININO revidirano i konsolidirano financijsko izvješće za poslovnu godinu 2007 trebalo je sadržavati i izvješća tj. izjave nezavisnih revizora tj. auditora i neznam zašto ih nema. Osim toga od travnja su započele maglovite smjene visokog managmenta u Ini o kijima mediji šute a da se sama kompanija pritom nije oglasila službenim pripoćenjem za burzu i sve to otvara prostor za glasine i špekulacije što se iza toga krije.