Nije mi bas jhasno zašto fondovi ne kupuju INU?
Pa jeftinija je nego prvi dan trgovanja?
Ko je tu lud[sad]
Kupuju fondovi kupuju, samo su to male količine za njih!
Oni bi htjeli da količine budu barem desetak tisuća kom po TIM CIJENAMA!
ALI TO NEĆE MOĆI ( ove noći ! )[thumbsup][bye]
Hrvatska naftna kompanija Ina od ponoći će, kako se neslužbeno doznaje, povećati maloprodajne cijene većine derivata za 0,6 posto pa će “euro super 95” stajati 8.30 kuna po litri.
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=4f7019fe-c356-4874-81f6-fe4033bf087b
Hrvatska naftna kompanija Ina od ponoći će, kako se neslužbeno doznaje, povećati maloprodajne cijene većine derivata za 0,6 posto pa će “euro super 95” stajati 8.30 kuna po litri.
[angry] [angry]
nije mi baš legla ova vijest
Cijene su još uvijek puno manje nego na ostalim pumpama , OMV, Petrol, itd., koji su ova UPRAVA nesposobnjakoviči, nevjerojatno.
Bok TT, kaj je to gazolin i kaj je to razrada?
Tnx na odgovoru.
[thumbsup][thumbsup][thumbsup]
DERIVATI
Ina najveći uvoznik goriva u BiH
Autor/izvor: SEEbiz / Avaz
SARAJEVO – Odmah iza nje je Hifa-Oil iz Tešnja sa 143.274 tone. Kompanija iz Tešnja je, međutim, prva kada je u pitanju uvoz, tzv. crnih derivata, bitumena i mazuta. Energopetrol tek četvrti.
Prema energetskom bilansu, prošle godine u Federaciju je ukupno uvezeno 747.638 tona naftnih derivata, od čega se više od 90 posto odnosi na tečna goriva. Najviše je uvezla i prodala Holdina iz Sarajeva, firma-kćerka Ine (ZSE:INA-R-A) iz Zagreba, 154.274 tone. Odmah iza nje je Hifa-Oil iz Tešnja sa 143.274 tone. Kompanija iz Tešnja je, međutim, prva kada je u pitanju uvoz, tzv. crnih derivata, bitumena i mazuta. Ove dvije kompanije zajedno su uvezle 297.950 tona, a sa Petrol BH Oil kompanijom iz Sarajeva, firmom-kćerkom slovenskog Petrola (LJSE:PETG), koja je uvezla i plasirala 110.545 tona, obezbijedile su više od 55 posto potreba Federacije.
Tek na četvrtom mjestu je Energopetrol Sarajevo (SASE:ENPSR) sa 63.548 tona, a na petom Interina iz Mostara sa 59.130 tona.
Od većih uvoznika još se mogu nabrojati OMV iz Srebrenika sa 55.583 tone, Zovko Žepče 37.122 tone, Antunović Orašje 28.668 tona, Circle International Međugorje 21.686 tona, Junuzović – Kopex iz Lukavca 20.356 tona, Čavkunović iz Bihaća 14.238, Polo Kalesija 10.177 i El Tarik Oil iz Sarajeva 10.030 tona. Ostali su uvezli zanemarljive količine, tako da se može reći da je lista uvoznika naftnih derivata u Federaciji svedena na dvanaestak kompanija, upravo na koliko se u Federaciji ozbiljno računa da bi gorivo mogli uvoziti željeznicom, kad se stvore uvjeti za tu vrstu prijevoza.
Za sada se željeznicom gorivo u gotovo 100-postotnom iznosu prevozi u kompaniji Holdina, a prodaja vrši preko vlastitog terminala u Podlugovima kod Sarajeva, koji je jedini obnovljen prema EU propisima. Njegov kapacitet iznosi 30.000 tona. Putevi uvoza naftnih derivata, listajući fakture, najviše su vodili iz rafinerije Ine Zagreb u susjednoj Hrvatskoj, iz Siska i Rijeke. Gotovo 65 posto goriva za potrebe Federacije stiglo je odatle.
[thumbsup][thumbsup][thumbsup][thumbsup]
Opljačkana ININA benzinska crpka u Puli, za razbojnicima se traga![thumbsup]
Vrlo pozitivno. Brana od 1300 komada na kupnji na 2200 drži cijelo jutro. Kupnja polako jača. Valjda se prodavač previše istrošio kad je napao 2200. Baš bi bio zanimljiv napad na 2000 samo što se bojim da bi u slučaju neuspjeha cijena mogla u suprotnom smjeru.
Kupuju fondovi kupuju, samo su to male količine za njih! Oni bi htjeli da količine budu barem desetak tisuća kom po TIM CIJENAMA! ALI TO NEĆE MOĆI ( ove noći ! )[thumbsup][bye]
slažem se u potpunosti
fondovi i mirovinci žele itekako ovu dionicu, ali po što manjim cijenama
ako su mogli kupovati po 2800 kn kada su mirovincima dopustili ulaz u JDD kotaciju, i kada su značajnije počeli kupovati, onda ne vidim razloga da kupuju po barem 2500kn
ali oni nas malo zaplaše kosovom , malo zerpom, malo pljačkom inine crpke, malo padom crobexa, malo hipot. kreditima, te svim i svačim , čega se god sjete , samo da se stvori strah i panika, pa da počememo bagatele prodavati po njihovim želejnim ulaznim cijenama
a, kad se nakrcaju , dovoljno nakupuju onda će dići naglo cijenu, pa ćemo mi biti”pametni” i odjednom nam ni kupovina po 2600 neće biti prevelika, nego vidi vraga povoljna
zato, nam sada NI PRODJA po 2200-2250 NE SMIJE biti povoljna, nego super NE povoljna
[proud][thumbsup]