Zna li itko kada se može očekivati FI za treće tromjesječje?
– Da, zna se točan datum, kada MOL, kada INA, samo moraš čitati temu.
[
deimos:
”
” Problem je osim toga sto INA mora uvoziti EuroSuper, jer njene rafinerije ne zadovoljavaju norme. Znaci, sav rast cijene nafte zaobilazi INA,-u jer je prakticno reseller samo (uvozi od MOL-a, naravno). Jos je nezgodno sto zadnjih godina znacajno raste potrosnja EuroSuper-a naspram Super-a, naravno jer ima sve manje starih automobila koji mogu trosit smece.
”
Ina zadovoljava oko 35-40% tržišta sa Eurosuperom iz vlastite proizvodnje, razliku uvozi najvećim dijelom iz Italije i Rumunjske a ne od MOL-a. Mol svoj eurosuper u eurodizel plasira većinom preko Tifona.
“Pogrešna procjena
No ispostavilo se kako je Dragičević zbilja Sanadera uvjeravao kako se niskosumporni benzin koristi mnogo manje od supera 95, ali je još uvijek tajna zbog čega su u Vladi, nakon što su shvatili “obmanu”, u javnim istupima podržavali stav Ine o tome da se super 95 prodaje više od eurosupera 95. Potvrdu da se eurosuper 95 prodaje više od supera 95 dao je na konferenciji za novinare Ivan Brusić, rekavši kako je prošle godine prodaja eurosupera 95 (sa sadržajem sumpora do 150 ppm) iznosila 55 posto, a supera 95 oko 37 posto, dok je u prvom tromjesečju ove godine prodaja eurosupera 95 porasla na 64 posto, a supera 95 pala na 27 posto. To je, ujedno, glavni razlog zbog kojeg su Ina i Vlada odlučili od 20. travnja braniti cijenu supera 95, a ne eurosupera 95.
Radi se o tome da Ina od ukupnog dijela benzinske proizvodnje proizvede do 70 posto supera 95, dok na proizvodnju eurosupera 95 otpada samo manji postotak (najviše 20 posto). Zbog toga Ina mora uvoziti eurosuper 95, a uvozi ga od Mola. Međutim, kada su potrošači počeli mnogo više, nego što je Ina predvidjela, koristiti eurosuper 95, pojavila se realna opasnost da Ina neće gdje imati prodati super 95, a tek će 2009. moći najvećim dijelom, nakon modernizacije rafinerija, proizvoditi kvalitetu eurosupera 95.”
Petak, 09.11.:
ZAGREB – “Lice i naličje privatizacije Ine” naslov su okruglog stola koji će se održati u organizaciji Znanstvenog vijeća za naftu Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, INA-e i Hrvatske udruge naftnih inženjera i geologa (11,00 sati, HAZU, Zrinski trg 11).
Petak, 09.11.: ZAGREB – “Lice i naličje privatizacije Ine” naslov su okruglog stola koji će se održati u organizaciji Znanstvenog vijeća za naftu Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, INA-e i Hrvatske udruge naftnih inženjera i geologa (11,00 sati, HAZU, Zrinski trg 11).
od toga za nas dioničare ništa dobro neće doći
‘Varteks i Ingra podcijenjeni, Ina precijenjena‘
Darko Markušić
darko.markusic@business.hr
(objavljeno 8.11.07 07:00)
Uoči uvrštenja dionice Atlantic grupe u službeno tržište Zagrebačke burze u najvišoj burzovnoj kotaciji 13 je hrvatskih dionica.
Od vodećih hrvatskih analitičara zatražili smo da izdvoje nekoliko dionica koje su preporučljive za kupnju, odnosno koje to nisu; da izdvoje podcijenjene i precijenjene dionice iz najviše kotacije.
Najuvjerljiviji je pritom bio Hrvoje Stojić, voditelj Odjela istraživanja Hypo Alpe-Adria banke, koji smatra da su još uvijek podcijenjene dionice Varteksa i Ingre, a precijenjene Inine dionice.
eto i šta dalje reči za ovu ekipu iz Hypa i naravno pravi tajming.
[smiley15]
‘Varteks i Ingra podcijenjeni, Ina precijenjena‘ Darko Markušić darko.markusic@business.hr (objavljeno 8.11.07 07:00) Uoči uvrštenja dionice Atlantic grupe u službeno tržište Zagrebačke burze u najvišoj burzovnoj kotaciji 13 je hrvatskih dionica. Od vodećih hrvatskih analitičara zatražili smo da izdvoje nekoliko dionica koje su preporučljive za kupnju, odnosno koje to nisu; da izdvoje podcijenjene i precijenjene dionice iz najviše kotacije. Najuvjerljiviji je pritom bio Hrvoje Stojić, voditelj Odjela istraživanja Hypo Alpe-Adria banke, koji smatra da su još uvijek podcijenjene dionice Varteksa i Ingre, a precijenjene Inine dionice. eto i šta dalje reči za ovu ekipu iz Hypa i naravno pravi tajming. [smiley15]
Ma pusti, čovjek je sinonim za budale,
Nisam siguran da zna o čemu piše , niti zašto ga drže u HYPO-u
to je znak da će se Hypo početi naveliko ukrcavati ili je već počeo, ako netko ima podatke o ulasku zadnjih mjesec dana moglo bi se i vidjeti! OMW vjerovatno želi napakostit MOL-u pa počinje skupljati inu.[smiley2]
Prema terminskom tržištu, za sada su projekcije da će do konca 2008. godine INA bit na 3400 kn, a HT na 410… s tim da mi se čini da su ipak podcjenili HT…
niram: ” [ deimos: ” ” Problem je osim toga sto INA mora uvoziti EuroSuper, jer njene rafinerije ne zadovoljavaju norme. Znaci, sav rast cijene nafte zaobilazi INA,-u jer je prakticno reseller samo (uvozi od MOL-a, naravno). Jos je nezgodno sto zadnjih godina znacajno raste potrosnja EuroSuper-a naspram Super-a, naravno jer ima sve manje starih automobila koji mogu trosit smece. ” Ina zadovoljava oko 35-40% tržišta sa Eurosuperom iz vlastite proizvodnje, razliku uvozi najvećim dijelom iz Italije i Rumunjske a ne od MOL-a. Mol svoj eurosuper u eurodizel plasira većinom preko Tifona. ” “Pogrešna procjena No ispostavilo se kako je Dragičević zbilja Sanadera uvjeravao kako se niskosumporni benzin koristi mnogo manje od supera 95, ali je još uvijek tajna zbog čega su u Vladi, nakon što su shvatili “obmanu”, u javnim istupima podržavali stav Ine o tome da se super 95 prodaje više od eurosupera 95. Potvrdu da se eurosuper 95 prodaje više od supera 95 dao je na konferenciji za novinare Ivan Brusić, rekavši kako je prošle godine prodaja eurosupera 95 (sa sadržajem sumpora do 150 ppm) iznosila 55 posto, a supera 95 oko 37 posto, dok je u prvom tromjesečju ove godine prodaja eurosupera 95 porasla na 64 posto, a supera 95 pala na 27 posto. To je, ujedno, glavni razlog zbog kojeg su Ina i Vlada odlučili od 20. travnja braniti cijenu supera 95, a ne eurosupera 95. Radi se o tome da Ina od ukupnog dijela benzinske proizvodnje proizvede do 70 posto supera 95, dok na proizvodnju eurosupera 95 otpada samo manji postotak (najviše 20 posto). Zbog toga Ina mora uvoziti eurosuper 95, a uvozi ga od Mola. Međutim, kada su potrošači počeli mnogo više, nego što je Ina predvidjela, koristiti eurosuper 95, pojavila se realna opasnost da Ina neće gdje imati prodati super 95, a tek će 2009. moći najvećim dijelom, nakon modernizacije rafinerija, proizvoditi kvalitetu eurosupera 95.” http://www.slobodnadalmacija.hr/20060427/novosti02.asp
To su ti stari podatci. Onaj brusić nema pojma, priča gluposti-zato je i smjenjen. Eurosuper se tek manjim dijelom uvozi od MOL-a.(samo za potrebe rafinerije Sisak). ostatak se uvozi morskim putem-dakle nema veze sa Molom.
Prema terminskom tržištu, za sada su projekcije da će do konca 2008. godine INA bit na 3400 kn, a HT na 410… s tim da mi se čini da su ipak podcjenili HT…
Kolega do konca 2008 ili 2007?