zaboravljas na suspenziju, i to pametnu selektivnu i stepenastu stipendiju….
i korecija je moguca, al mala….[smiley2]
Zašto bi dionica pala kad radnici dobiju? Zar nemaju lock-up, a i da nemaju zašto bi prodavali više nego ostali građani koji su kupili dionicu?
Zašto bi dionica pala kad radnici dobiju? Zar nemaju lock-up, a i da nemaju zašto bi prodavali više nego ostali građani koji su kupili dionicu?
Pa vec je odavno pala na sam spomen radnika i njihovih dionica.
Sad moze samo rast.
Ja jos uvijek cekam 2 dionice bonusa, a i kad mi sjednu na racun ne namjeravam ih prodavat ispod 4000.
Da li netko zna, za radnike kako ce biti izvedena prica sa lock-up-om?
ako imam lock-up 10 mjeseci, da li mogu prodati prije, ako da kazu da gubim
pravo na pospust.
Kako ce to izvesti?
Ako je dionica placena i prodana, kako cu platim razliku (popust)?
npr. meni s popustom je 1500 kn, sto znaci da prvi dan netko moze po danasnjoj cijeni mogu prodati za 2830, ali gubi popust , e sada kako ga tocno gubi( kako ce se to izvesti, on valjda gubi razliku od 1500 do 1690, kako gubi kad je vec placeno 1500 za 18. kom)
Ako me pamćenje dobro služi radnici ne smiju prodavati dionice godinu dana. Neka me netko ispravi ako sam u krivu.
Mogu prodavati za 6 mjeseci ako im je staž 20god i duže,pa za 8 manji staž i 10 mjeseci najkraći staž ne znam točno omjere godina staža osim ovog od 6 mjeseci.S tim da mogu prodati i odmah no onda gube popuste koje imaju na godine staža a koji im omogućuju da kupuju dionice i niže od 1690kn.Ne znam točno postotke ali mislim da je oko 1 posto na svaku godinu tako nešto.Da bi cijena mogla ići dole to je jasno,veća ponuda na tržištu.Nije malo 7 post dionica.Koliko njih će to prodavati to naravno nitko ne zna ali da dio
njih hoće to je izvjesno.Koliki će interes krupnih riba biti ,po mom mišljenju velik.Samo oni će to spustit
na neku prihvatljivu razinu i kupiti,Kad to završi i pokupi se e onda je gotovo sa planiranim padovima
dalje će ovisiti isključivo o poslovanju,vladinoj cijeni plina,cijeni nafte u svijetu,novim otkrićima nafte i plina ukratko ovisit će o stvarima o kojim i treba ovisit..A sve ovo pada u vodu ako netko čudnim čudom odluči kupiti INU što se može dogoditi bilo kad.Tad cijena skače vrlo brzo i nepredvidljivo.Usput ja sam dioničar INE i to ću ostati vjerojatno duže vrijeme iz jednostavnog razloga nafta je nafta.Ona vrijedi puno i vrijedit će i puno više otprilike isto kao i INA uz sve loše stvari oko nje i moguće bolje prilike na burzi osjećaj sigurnosti koji dugoročno vežem uz nju,niti jedna dionica na tržištu mi ne može ponuditi.Jer na kraju svi ostali ovise o nafti
tj.recimo INI a ne o ona o njima.Ona malo više ovisi o visokoj svjetskoj politici ili interesima velikih kompanija
koja kreiraju cijelu priču oko nas sad a sigurno i još neko vrijeme.
Dragi ljudi već sam vas uputila u NN Zakon o prodaji dionica radnicima, citiram:
Sve dionice iz točke I. stavka 1. koje se prodaju sukladno ovoj Odluci, vodit će se na računu vrijednosnih papira kod Središnje depozitarne agencije kao dionice na odgovarajućoj blokiranoj vlasničkoj poziciji te se iste neće moći otuđiti ili fiducijarno prenijeti, uključujući izvansudsko namirenje zalogom osigurane tražbine, sve do isteka rokova iz stavka 1. ove točke.
U 1. točki je navedeno trajanje lock-up-a.
Inače jučer je objavljen oglas kojim se produžuje vrijeme za provjeru podataka radnika do 2. studenog
zašto ne mogu poslati post
Zanima me što iskusniji kolege misle o kretanju cijene nakon 1.12.(bonus dionice)?[smiley9][smiley9]
Zanima me što iskusniji kolege misle o kretanju cijene nakon 1.12.(bonus dionice)?
strpljivi i dalje čekaju i kod korekcije dokupljuju.
Jutarnj.hr
Propao pritisak OMV-a
ZAGREB – Upravni odbor Ine sutra bi trebao potvrditi vlasnički udjel hrvatskih kompanija u budućoj kompaniji Adria LNG koja će upravljati budućim LNG terminalom u Hrvatskoj.
Prema dogovoru Vlade i hrvatskih kompanija, Ina će imati 14 posto, HEP 10 posto, a Plinacro 1 posto udjela. Taj dogovor prihvatio je i MOL te se na Upravnom i Nadzornom odboru Ine ne očekuju iznenađenja, saznajemo u Ministarstvu gospodarstva. No neće biti zajedničkog konzorcija nego će svaka tvrtka pojedinačno zastupati svoje interese u kompaniji Adria LNG.
Naime, ne želi se da u budućnosti, kada hrvatska Vlada više ne bude većinski vlasnik Ine, privatna kompanija dominira nad državnim tvrtkama HEP-om i Plinacrom i nameće svoja rješenja.
Nakon potvrde vlasničkih udjela, hrvatske kompanije će potpisati memorandum o razumijevanju s tvrtkom Adria LNG i i ostati njen suvlasnik. Austrijski OMV, koji u Adria LNG posjeduje 25,58 posto vlasništva, prošlog je tjedna podigao pravu uzbunu u uredima Ministarstva gospodarstva objavom da je tvrtka Adria LNG osnovana i da u njoj nema hrvatskih kompanija te da će se terminal graditi na otoku Krku iako o tome Vlada tek treba donijeti odluku.
Kako saznajemo, OMV je još u kolovozu obavijestio premijera Sanadera da su tvrtke OMV, E.ON, TOTAL, RWE i GEOPLIN potpisale ugovor o osnivanju kompanije. Tada je od konzorcija traženo da ne radi pritisak i da pričeka dogovor hrvatskih kompanija.
No, OMV je objavio da je konzorcij osnovan bez hrvatskih kompanija. Dapače, iz OMV-a su Jutarnjem listu potvrdili da je Ina kao inicijalni partner izbačena, a umjesto nje je novi partner E.ON Ruhrgas sa 31,15 posto, koji do sada uopće nije bio partner. Iz Zagreba je tada uslijedila žestoka reakcija prema centrali OMV-a u Beču te im je poručeno da se tako ne mogu ponašati i da se terminal u Hrvatskoj bez hrvatskih kompanija ne može graditi. Iz Beča je samo 24 sata kasnije stigla puno pomirljivija informacija.
Hrvatske kompanije imaju zagarantiranih 25 posto vlasništva u budućoj kompaniji Adria LNG koja se tek treba osnovati. U OMV-u sada tvrde i da se lokacija za terminal tek treba odabrati te da se odluka očekuje do kraja godine. Naši sugovornici smatraju da ovaj pritisak OMV-a oko članova budućeg konzorcija i lokacije terminala leži i u sukobu MOL-a i OMV-a oko pokušaja Austrijanaca da preuzmu vlasništvo nad mađarskom naftnom kompanijom.
No, u Ministarstvu gospodarstva se smatra da su se strasti sada smirile te da bi nakon izbora lokacije do kraja godine terminal mogao biti završen 2012. godine. U skladu s tim konzorcij Adria LNG bi mogao sljedeće godine početi zakupljivati ukapljeni plin, što jamči da će četiri godine kasnije LNG terminal u Hrvatskoj početi transportirati plin.
Otprilike u isto vrijeme, 2012. godine, trebao bi proraditi i Jonsko-jadranski plinovod kojim bi se plin iz Soluna transportirao u Albaniju, Hrvatsku i Crnu Goru.