Pa što se mene tiće, ja nebih dao nikome ništa. Niti onima onda niti ovima sada. Imam dosta radnog staža pa po prilici znam kakva je filozofija radnika. Ona se uglavnom svodi na “što manje raditi, a što više uzeti”. Svi smo imali prilike pratiti događanja oko TDZ-a. Bila je i emisija na HTV o radnicima koji su okupirali tvornicu. Da li vam oni izgledaju kao netko tko je “nešto stvarao”.[smiley2]
Pa ako je tome tako, a sigurno je, zbog čega su oni u Adrisu i Plivi zaslužili da se obogate, a oni u TRC Mihanović i PIK Vrbovcu da spadnu na prosjački štap. Zar samo zbog toga što su se u krivo/pravo vrijeme našli na krivom/pravom mjestu. Da li je to pošteno?.
Pozdrav
Adrisovci i Plivaši bi rekli da jest pošteno, a ovi drugonavedeni da nije. To je za zasebnu temu.
Ponavljam, razlika između Inaša i svih ostalih je u tome što će Inaši u trenutku odluke o kupovini dionica znati na čemu su i po kojoj cijeni približno će moći prodati te dionice. Svi ostali, bez obzira na firmu o kojoj se radi, to nisu znali, nego su ili kupovali misleći da time kupuju radno mjesto, ili su morali izigravati burzovne stručnjake procjenjujući da se isplati kupnja jer će vrijednost dionica rasti. Logično je da su bolje prošli oni koji su radili u “boljim” firmama. Ali, Bože moj, takav je život, nema više uravnilovke. Je li postojao bolji i pošteniji način pretvorbe i privatizacije u Hrvatskoj? Sigurno da jest. Ali, to je opet druga priča…
Pozamjem nekoliko ljudi koji rade na pumpi kao obični pipničri, ne bi vjerovali koliku imovinu imaju. Kuće i vikendice na moru, skupe aute i tko zna koliko keša. Ja sa svojom inžinjerskom plaćom o tome mogu samo sanjati. Nemate pojma kakav je to biznis. Kad bi se samo smanjile mulajže na pumpama i sa cisternama dobit INE bi drastično porasla.[smiley4]
potpisujem. na svoje oči vidio u nekoliko navrata kako pare od goriva umjesto u kasu odoše u džep.račun?
koji račun?[smiley2]
Poštovani kolege, čudi me da se baš nitko ne osvrće na opasnost koja je neki dan prošla kroz tjesnac Hormuz !? Vrlo je izgledno da će Iranska nuklearna postrojenja biti uništena, ne znamo kada ali onda ode nafta na 100$ za neko vrijeme. To bi se odrazilo ne samo na INA-u nego i na ukupnu privredu, i našu i svjetsku. Puno loših ali za špekulante i nekih dobrih mogućnosti, zar ne ?
mauricije:
”
.- Rus kupuje MOL, sad ima 5% udjela u njemu – cijena MOL-a također pada na velikim volumenima, ..
”
Merrill Lynch je jučer ponovio svoju preporuku za kupnju dionica, navodno je Gazprom zainteresiran za ulazak u partnerstvo i vlasničku strukturu MOL-a.
http://www.cartmann.com/smf/index.php?topic=101.0
ajde nemoj vise davati linkove na sumnjive websiteove..
Adrisovci i Plivaši bi rekli da jest pošteno, a ovi drugonavedeni da nije. To je za zasebnu temu.
Ponavljam, razlika između Inaša i svih ostalih je u tome što će Inaši u trenutku odluke o kupovini dionica znati na čemu su i po kojoj cijeni približno će moći prodati te dionice. Svi ostali, bez obzira na firmu o kojoj se radi, to nisu znali, nego su ili kupovali misleći da time kupuju radno mjesto, ili su morali izigravati burzovne stručnjake procjenjujući da se isplati kupnja jer će vrijednost dionica rasti. Logično je da su bolje prošli oni koji su radili u “boljim” firmama. Ali, Bože moj, takav je život, nema više uravnilovke. Je li postojao bolji i pošteniji način pretvorbe i privatizacije u Hrvatskoj? Sigurno da jest. Ali, to je opet druga priča…
sta si se ti toliko uhvatio toga kako nije posteno da oni dobiju te dionice? covjek bi rekao da tebi kruh iz usta uzimaju.. nije posteno da ih dobijaju toliko malo, e to nije posteno.. isto tako nije posteno da radnici ne mogu kupiti vise od 7% dionica firme pri privatizaciji.. mnogo je toga nepostenoga, ali ne onako kako to ti ovdje pokusavas neke uvjeriti..
čvarkožder:
”
Adrisovci i Plivaši bi rekli da jest pošteno, a ovi drugonavedeni da nije. To je za zasebnu temu.
Ponavljam, razlika između Inaša i svih ostalih je u tome što će Inaši u trenutku odluke o kupovini dionica znati na čemu su i po kojoj cijeni približno će moći prodati te dionice. Svi ostali, bez obzira na firmu o kojoj se radi, to nisu znali, nego su ili kupovali misleći da time kupuju radno mjesto, ili su morali izigravati burzovne stručnjake procjenjujući da se isplati kupnja jer će vrijednost dionica rasti. Logično je da su bolje prošli oni koji su radili u “boljim” firmama. Ali, Bože moj, takav je život, nema više uravnilovke. Je li postojao bolji i pošteniji način pretvorbe i privatizacije u Hrvatskoj? Sigurno da jest. Ali, to je opet druga priča…
”
sta si se ti toliko uhvatio toga kako nije posteno da oni dobiju te dionice? covjek bi rekao da tebi kruh iz usta uzimaju.. nije posteno da ih dobijaju toliko malo, e to nije posteno.. isto tako nije posteno da radnici ne mogu kupiti vise od 7% dionica firme pri privatizaciji.. mnogo je toga nepostenoga, ali ne onako kako to ti ovdje pokusavas neke uvjeriti..
Prvo pažljivije pročitaj što je netko pisao, pa onda otpisuj. Ja nijednom nisam rekao ovo što sam ti poboldao, a ti tvrdiš da sam rekao. Riječ je samo o cijeni i ovoj win-win situaciji.
Je li nešto pošteno ili ne u ovom slučaju je vrlo rastezljiva kategorija. Samo sam rekao da smatram da su Inaši u povlaštenom položaju u odnosu na ostale zbog činjenice što u njihovom slučaju nema rizika pri kupovini dionica. Nisam govorio niti o količini koliko će svaki radnik moći kupiti dionica, a niti o 7%. To su druge teme vezane uz pretvorbu i privatizaciju općenito.
Ponavljam, svi drugi su imali određen stupanj rizika pri kupovini dionica svojih firmi (neki su novac i izgubili), a radnici INA-e će skoro točno znati za koliko će ih novaca narednog dana moći prodati (tj. vrlo lijepi postotak će to biti).
P.S. Ovdje nisam da bih bilo koga u bilo što uvjeravao kako ti kažeš. Nisam vlasnik niti jedne dionice INA.-e, niti to namjeravam postati. Vjerujem da je dozvoljeno reći svoje mišljenje, debatirati o tome, a svatko tko čita će sam donijeti zaključak i formirati svoje mišljenje.
mazda: ” mauricije: ” .- Rus kupuje MOL, sad ima 5% udjela u njemu – cijena MOL-a također pada na velikim volumenima, .. ” Merrill Lynch je jučer ponovio svoju preporuku za kupnju dionica, navodno je Gazprom zainteresiran za ulazak u partnerstvo i vlasničku strukturu MOL-a. http://www.cartmann.com/smf/index.php?topic=101.0 ” ajde nemoj vise davati linkove na sumnjive websiteove..
neću više, svečano obećavam – davati ću linkove na sumnjive sajtove burze u Budimpešti, možda i vi paezani shvatite da ste dio malo većeg svijeta, u kojem jedan investitor ima više novaca nego svi vi zajedno..
ajde srdačan pozdrav.
slavmirko: ” Pozamjem nekoliko ljudi koji rade na pumpi kao obični pipničri, ne bi vjerovali koliku imovinu imaju. Kuće i vikendice na moru, skupe aute i tko zna koliko keša. Ja sa svojom inžinjerskom plaćom o tome mogu samo sanjati. Nemate pojma kakav je to biznis. Kad bi se samo smanjile mulajže na pumpama i sa cisternama dobit INE bi drastično porasla.[smiley4] ” potpisujem. na svoje oči vidio u nekoliko navrata kako pare od goriva umjesto u kasu odoše u džep.račun? koji račun?[smiley2]
Da tako to ispada, koliko sam ja čuo najviše se da zaraditi na promjeni deviza u domaću valutu, bez da to igdje prikažu,varanje stranaca u turističkoj sezoni, a znamo da se barem 50 % crpki nalazi na podobnim lokacijama! Cinjenica je da si i doktor znanosti nemožeš u Ini raditi ako nisi podoban! Osim pristojnih plaća, svih beneficija koje nosi takova firma, pa dajmo im mi obični građani još po 10 000 eura u džep, pa neka im se nađe. Mi, naši roditelji, djedovi stvarali su takova poduzeća!
Ali Inini obični radnici na crpkama su sitne ribe, treba se prvo usredotočiti na one krupnije, što sjede po uredima, i nemaju baš puno efektivnog rada…..a imaju velike ovlasti
slavmirko: ” Pozamjem nekoliko ljudi koji rade na pumpi kao obični pipničri, ne bi vjerovali koliku imovinu imaju. Kuće i vikendice na moru, skupe aute i tko zna koliko keša. Ja sa svojom inžinjerskom plaćom o tome mogu samo sanjati. Nemate pojma kakav je to biznis. Kad bi se samo smanjile mulajže na pumpama i sa cisternama dobit INE bi drastično porasla.[smiley4] ” potpisujem. na svoje oči vidio u nekoliko navrata kako pare od goriva umjesto u kasu odoše u džep.račun? koji račun?[smiley2] Da tako to ispada, koliko sam ja čuo najviše se da zaraditi na promjeni deviza u domaću valutu, bez da to igdje prikažu,varanje stranaca u turističkoj sezoni, a znamo da se barem 50 % crpki nalazi na podobnim lokacijama! Cinjenica je da si i doktor znanosti nemožeš u Ini raditi ako nisi podoban! Osim pristojnih plaća, svih beneficija koje nosi takova firma, pa dajmo im mi obični građani još po 10 000 eura u džep, pa neka im se nađe. Mi, naši roditelji, djedovi stvarali su takova poduzeća! Ali Inini obični radnici na crpkama su sitne ribe, treba se prvo usredotočiti na one krupnije, što sjede po uredima, i nemaju baš puno efektivnog rada…..a imaju velike ovlasti
Zar misliš da je to od čiste plaće , ili možda od namještanja brojčanika na crpkama , doljevanja koje čega u rezervoare , dizanja novca na račun isparavanja iz rezervoara i puno toga drugog. Zašto na crpkama radi sve rodbina, jer vrana vrani očo ne kopa.
…vidim da smo se malkice uldaljili od konstruktivne rasprave…. nemojmo gospodo tjerati mak na konak……ima tu nepravilnosti kolko hoćeš i svak je od nas na neki način u pravu… nego mene zanima procjena forumaša i trend kretanje cijene od ponedjeljka , kakva su vaša očekivanja?
1. sutra i sljedećih dana ( dalnji trend pada cijene, stabilizacija na 3100, ili rebound efekt)?
2.poslije 01.06. drukanje cijene dolje ili pomama MOL-a i rast
3. 25.05. vlada je objavila famozni sporazum i uvjete, samo očito nije precizirano kada će radnici pakete moći kupovati
4. posljedično sporazumu pad cijene od 5%, za čiji interes? možda fondova koji su se jučer nakrcali… da bi skuplje prodali MOL-u poslije lock up perioda, ili već sam MOL indirektno u tišini skuplja povoljno?