Sa jednim komadom spuštena ina sa 3999 na 3312.
pih, vrlo prozirno…..
As at 08-May-2007 10:50:39
615.000 Price Move +2.50 +0.41%
Get Real Time Prices
Bid Offer Volume High Low Last Close
615.00 620.00 400 620.00 610.00 612.50 on 07-May-2007
–
Last 5 trades
Time/Date Price Volume Trade value Type
10:48:10 08-May-2007 620.00 100 62,000.00 Automatic Trade
10:26:18 08-May-2007 620.00 100 62,000.00 Automatic Trade
09:33:07 08-May-2007 620.00 100 62,000.00 Automatic Trade
09:28:15 08-May-2007 610.00 100 61,000.00 Automatic Trade
13:26:37 04-May-2007 605.00 100 60,500.00 Automatic Trade
Londonsku burzu treba uzimati s rezervom..
pa njima tamo je 50% rasta u godini svemirski prinos..[smiley2]
Sa jednim komadom spuštena ina sa 3999 na 3312.
I srušila Crobex pola posto. [smiley2][smiley2]
Da li vam to liči na manimuliranje cijenom sa paketima građana od strane brokera? Vjerujem da savjesni broker ne bi pordavao INU po bidu kad može fino prodati i na 3400 ili je to čista slučajnost…
INA-R-A Vrijeme: 14:21:30
Kupnja Ukupno ponuda 34
Ukupno dionica 3914
Prodaja Ukupno ponuda 92
Ukupno dionica 1770
3315,50 39
3312,00 19
3305,00 20
3300,00 100
3290,00 100
3330,00 22
3350,00 4
3369,99 22
3380,00 12
3385,00 7
Transakcije
Cijena Količina Vrijeme
3315,50 11 14:06:24
3320,00 11 14:06:24
3320,00 11 14:06:15
3320,00 22 14:04:00
3355,00 22 13:24:35
3390,00 92 12:52:22 …
.
u LONDONU prodano 1350 komada po 620 $ što je cca 3355 kuna
strpite se penzići do sutra i biti će preko 630 $ šti je cca 3415 kuna
strpljen spašen a ima i koristi.
http://www.poslovni.hr/7706.aspx
Sto to znaci za inu??!
To je odlično za Inu, to smo već pisali.Mol ovim potezom potvrđuje da želi preuzeti regiju,
u tom paketu je i Ina samo što je skuplja 50 puta od Tifona, no već je imaju 30 %
od toga su 25% kupili jeftino , imaju višak keša .
Biti će zanimljivo uskoro po dioničare Ine[smiley2]
MOL kupuje Tifon za 150 milijuna eura
Tifon ima izvrsno locirane 33 benzinske postaje, a još 25 ih je u realizaciji
Ivan ČermakPrema pouzdanim informacijama Poslovnog dnevnika bliskim Upravama obje naftne kompanije, mađarski MOL za najkasnije mjesec dana postat će stopostotni vlasnik Tifona, tvrtke haaškog optuženika Ivana Čermaka. Cijena je, navodno, dogovorena i iznosi oko 150 milijuna eura, a “posljednji čin” transakcije trebao bi se odigrati u petak ili ponedjeljak, kada će kupac i prodavač dogovoriti detalje kupoprodajnog ugovora. MOL je, kao i u svim dosadašnjim akvizicijama (kupnja 25% + jedne dionice Ine za 505 milijuna USD, kupnja 67 posto dionica Energopetrola za 5,1 milijuna eura, te dokapitalizacija sarajevske tvrtke s dodatnih 30 milijuna eura) ponovno bio najizdašniji ponuđač te znatno premašio dosadašnje takmace za Tifon – LukOIL, OMV i Petrol. Ipak, ova se akvizicija razlikuje od ostalih jedino po vlasničkom postotku – koji će u ovome slučaju iznositi 100 posto. Iako bi se s obzirom na taj podatak dalo zaključiti drukčije, Mađari Tifonu neće mijenjati ime jer se razvilo u dobar brend pa drže da ga nema razloga mijenjati. Neće se mijenjati ni zaposlenici ni članovi Uprave, tako da je Nenad Porges, predsjednik Uprave Tifona, barem zasada siguran. Iako na upit o potvrdi informacije ni Porges ni glasnogovornik MOL-a Denis Mohorović nisu imali komentara, što su ponavljali i na svako upućeno potpitanje, ipak, ostaju pitanja zbog čega sve kompanije žele upravo Tifon i zašto Ivan Čermak želi prodati zlatnu koku svih svojih biznisa. Naime, najveća vrijednost Tifona su izvrsno locirane 33 benzinske postaje koje čine osam posto hrvatskog maloprodajnog tržišta naftnim derivatima, činjenica da jedini u Hrvatskoj prodaje goriva Euro V kvalitete čija se upotreba u zemljama EU propisuje tek 2009., ali i uspješna politika progresivnog rasta. Za razvoj maloprodaje – gradnju i preuzimanje novih benzinskih postaja, tvrtka ima 25 projekata u različitim fazama realizacije.
To znači da će uskoro Tifon imati 58 benzinskih postaja i konačno prestići drugog igrača na domaćem maloprodajnom tržištu naftnih derivata, austrijski OMV. Što se poslovnih rezultata tiče, Tifon je 2005. okončao s milijardu i sto tisuća kuna prihoda, 2006. prihod su podigli za 26 posto, pa za prošlu godinu iznosi gotovo 1,4 milijarde kuna. Budući da Ina u Hrvatskoj ima 415 postaja i drži 45 posto domaćeg maloprodajnog tržišta naftnim derivatima, Molov će se udio na hrvatskom tržištu znatno povećati. Ne treba zaboraviti ni pet Ininih postaja u Sloveniji i jednu u Crnoj Gori, te 56 crpki sarajevskog Energopetrola koje Mol dijeli po pola s Inom. OMV u Hrvatskoj ima 52 benzinske postaje i još pet u gradnji, 19 u BiH, 103 u Sloveniji, 53 u Srbiji, 168 u Mađarskoj, 75 u Bugarskoj, 72 u Rumunjskoj i 562 u matičnoj Austriji. Grupa Mol u Mađarskoj ima 360 postaja, u Slovačkoj 215 sa suvlasništvom u Slovnaftu, u Hrvatskoj Ininih 415 postaja, u Srbiji 13, u BiH 56 s Inom preko Energopetrola, u Sloveniji 10, u Rumunjskoj 139, u Češkoj 30 i u Austriji 39 benzinskih postaja. Čistih Molovih postaja (onih koje nisu u vlasništvu druge kompanije čiji je Mol partner) u cijeloj je regiji ukupno 795. Petrol u Sloveniji, Hrvatskoj, BiH, Srbiji i ostalim državama bivše Jugoslavije ima 532 crpke, a tu brojku prema najavama do 2009. planira povećati na 1250.