Prvo da pozdravim INA forumase!
A sada jedno retoricko pitanje: Pa dobro ljudi kada ce ina preko 3k?
Ina intenzivno završava prije turističke sezone najveću i najmoderniju benzinsku postaju u Hrvatskoj.
Objekat se nalazi prije čvorišta Bosiljevo na autocesti Zagreb- Split ( ili Rijeka) u Vukovoj Gorici.
Postaja je dostupna iz oba smjera jer je za potrebe ulaska građen poseban nadvožnjak.
Vjesnik 31.03.2007.
Ini milijarda dolara kredita
Bit će to najveći kredit u Hrvatskoj u čijoj će realizaciji sudjelovati više od deset banaka
ZAGREB – Ina će uskoro potpisati ugovor o sindiciranom kreditu od oko milijardu dolara, najavio je u petak na susretu s novinarima potpredsjednik Uprave i financijski direktor Ine Zalan Bacs. Već je potpisano pismo namjere o zajmu sa zainteresiranim bankama, a točan iznos i uvjeti odobravanja kredita bit će poznati kad o tome rasprave Inina Uprava, Nadzorni odbor i Vlada.
Bit će to najveći kredit u Hrvatskoj, rekao je Bacs, u čijoj će realizaciji sudjelovati više od deset banaka.
To je korporativni kredit koji će većim dijelom biti utrošen u modernizaciju kompanije, prije svega rafinerija, a njime će se zamijeniti i prethodni kredit od 400 milijuna dolara. Ina će ga iskoristi u najviše sedam godina, najavio je Bacs.
Prema njegovim riječima, započeta modernizacija rafinerija u Sisku i Rijeci odvija se prema planu jer se već grade postrojenja prve faze ili biraju izvođači radova, a u nju će Ina idućih godina usmjeriti značajan dio investicija.
U ovoj godini je od ukupnih planiranih Ininih ulaganja od 450 milijuna eura za modernizaciju i druga ulaganja u rafinerije predviđeno oko 200 milijuna eura, a ostatak će biti potrošen na unapređenje istraživanja i razvoja proizvodnje i prodaje, rekao je Bacs.
Ta druga ulaganja, kako je objasnio, odnose se na zahvate kojima će se poboljšati zaštita okoliša i sigurnost rada rafinerija. Sustav za smanjenje štetnih emisija iz sisačke rafinerije (Claus postrojenje) trebao bi proraditi u trećem tromjesečju ove godine.
»Problema s utjecajem zastarjelih rafinerija na okoliš ne bi bilo da su, kao što je trebalo, modernizirane prije 15 godina. Ali sada se konačno ozbiljno krenulo u taj veliki posao, što je ubrzano nakon ulaska Mola u Inu«, rekao je Bacs.
Dodao je da će u sklopu modernizacije rafinerije dobiti sustav zaštite okoliša usklađen s europskim normama.
Ako nema takvog sustava, otvara se mogućnost različitih interpretacija, odgovorio je Bacs na novinarsko pitanje dijeli li mišljenje eko-udruga i lokalnog stanovništva da su rafinerije veliki onečišćivači okoliša.
Započeta modernizacija rafinerija neće, prema njegovim riječima, već ove godine poboljšati kvalitetu goriva pa će Ina dio kvalitetnijih goriva i dalje uvoziti.
Upitan odražava li prema njegovom mišljenju sadašnja vrijednost Ininih dionica na burzi stvarnu vrijednost kompanije, Bacs je odgovorio da cijenu određuje tržište i da su u nju uključene i vrijednost Ine, ali i očekivanja ulagača o budućem poslovanju i nastavku privatizacije Ine. No, teško je reći koliki dio cijene otpada na što, napomenuo je Bacs.
Prema njegovim riječima, unatoč isteku tri godine od ulaska Mola u Inu u kojima nije smjelo biti otpuštanja, nema prijedloga niti odluka o eventualnom smanjivanju broja zaposlenih.
Ina intenzivno završava prije turističke sezone najveću i najmoderniju benzinsku postaju u Hrvatskoj. Objekat se nalazi prije čvorišta Bosiljevo na autocesti Zagreb- Split ( ili Rijeka) u Vukovoj Gorici. Postaja je dostupna iz oba smjera jer je za potrebe ulaska građen poseban nadvožnjak.
Ne samo to INA gradi novu benzinsku na ulasku u Sisak. Pumpa je suvremena, i mora biti gotova do 01.07.2007.
Danas fondovi malo ruše cijenu[smiley2]
Ne znam baš:
Kako se objasnjava da INA svaki dan pocne sa minusom a zavrsi u plusu! Mislim da je prije 14h prerano govoriti o dnevnom plusu ili minusu, osim ako se ne radi o spekulaciji!
INA d.d. – Objava poslovnog događaja
(2007-04-02)
Nakon uspješno provedenog postupka dokapitalizacije Energopetrola d.d. Sarajevo, INA, d.d. i MOL su dana 29. ožujka 2007. godine, valjano registrirani u Registru vrijednosnih papira Federacije Bosne i Hercegovine kao dioničari Energopetrola.
Time je INA, d.d. i formalno postala vlasnik 1.840.129 redovnih dionica (33,5%) te MOL vlasnik 1.840.129 redovnih dionica (33,5%) što zajedno čini 67% temeljnog kapitala Energopetrola d.d.
neće ni biti dok kod nas ne ode na 3t, jer oni čitaju procijene ERSTE analitičara