INA (INA-Industrija nafte d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska INA (INA-Industrija nafte d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Jučer je u slovenskim Financama bio članak (link: http://www.finance-on.net/?MOD=show&id=173471 ) da ruski Lukoil namjerava kupiti Markačev Tifon. Inače Lukoil i Petrol zajedno namjeravaju osnovati društvo (49% Petrol, 51% Lukoil – već su potpisali sporazum) koje će imati više od 1200 benzinskih crpki na području cijele bivše Juge. Da li je netko već čuo o tome i kako bi to moglo utjecati na INA-u?

To će vjerojatno srušiti na 1.000 kuna, ako ne i više.

Možda kupe INU za kunu [smiley2]

Svakim padom burze ,sve više ulažem u znanje, iščekivajući onaj dan koji će mi donijeti godine veselja... ;)


Možda kupe INU za kunu [smiley2]

Ajde nemoj tako crno pisati, nije kupac Todorić ili gle vraga možda je, pa mu INU dadu za dvije kune.


Jučer je u slovenskim Financama bio članak (link: http://www.finance-on.net/?MOD=show&id=173471 ) da ruski Lukoil namjerava kupiti Markačev Tifon. Inače Lukoil i Petrol zajedno namjeravaju osnovati društvo (49% Petrol, 51% Lukoil – već su potpisali sporazum) koje će imati više od 1200 benzinskih crpki na području cijele bivše Juge. Da li je netko već čuo o tome i kako bi to moglo utjecati na INA-u?

Tako je, s tim da ce vecinski vlastnik firme Petrol Lukoil biti Petrol 51%, a Lukoil 49%.


buby_mir: ” Jučer je u slovenskim Financama bio članak (link: http://www.finance-on.net/?MOD=show&id=173471 ) da ruski Lukoil namjerava kupiti Markačev Tifon. Inače Lukoil i Petrol zajedno namjeravaju osnovati društvo (49% Petrol, 51% Lukoil – već su potpisali sporazum) koje će imati više od 1200 benzinskih crpki na području cijele bivše Juge. Da li je netko već čuo o tome i kako bi to moglo utjecati na INA-u? ” To će vjerojatno srušiti na 1.000 kuna, ako ne i više.

Uvaženi kolega Mauricije, zašto smatrate da bi ovo rušilo cijenu Ine?

La vita e bella!

HSS traži zatvaranje pogona tvornica u Sisku koje su uzročnici zagađenja zraka
Hrvatska seljačka stranka danas je objavila kako je predsjedniku Sabora uputila Prijedlog zaključka kojim se Vlada Republike Hrvatske obvezuje na podnošenje detaljnog izvješća o zagađenju zraka u Sisku i broju ekoloških incidenata iz rafinerije nafte te donošenje mjera za sprječavanje istih. HSS će tražiti da se o tome raspravlja već na ovoj sjednici Sabora koja je u tijeku te će tražiti od Vlade Republike Hrvatske da se aktivnije uključi i realizacijom ovog Zaključka odmah spriječi trovanje građana Siska i okolice na način da se zatvore pogoni tvornica u Sisku koji su uzročnici ovakvog lošeg stanja. Također zahtijevaju i da se u sisačkoj Rafineriji prerađuje nafta s manjim postotkom sumpora nego što se to trenutačno radi.


Uvaženi kolega Mauricije, zašto smatrate da bi ovo rušilo cijenu Ine?

uopće to ne mislim, samo sam dao odgovor kakav je dotični htio čuti

Koga zanima trenutna situacija sa LSE:

As at 25-Jan-2007 12:34:48
457.500 -0.25 -0.05%

Last 5 trades

Time/Date Price Volume Trade value Type
12:01:50 25-Jan-2007 464.00 200 92,800.00 Automatic Trade
09:03:53 25-Jan-2007 450.00 500 225,000.00 Automatic Trade
14:53:24 24-Jan-2007 464.00 59 27,376.00 Automatic Trade
14:04:46 24-Jan-2007 455.00 500 227,500.00 Automatic Trade
13:28:28 23-Jan-2007 461.00 500 230,500.00 Automatic Trade

Kada mislite da ce cijena dionice na ZSE biti opet veca od cijene na LSE


Posejdon: ” Uvaženi kolega Mauricije, zašto smatrate da bi ovo rušilo cijenu Ine? ” uopće to ne mislim, samo sam dao odgovor kakav je dotični htio čuti

Očito da nekima pamet škodi. Ja sam samo prenio vijest i pitao za komentar… [smiley10]

Zašto se stalno zamarati da će svaka vijest mijenjati cijenu, pogotovo INE?

Pa nije to Đuro.

Da je stanje u Sisku alarmantno – jest, da je INA odgovorna za dio zagađenja – jest, da to treba u najkraćem roku sanirati – to stoji. Međutim nije stanje takvo od jučer, ono se vuče više godina ako ne i desetaka godina, pa me zanima na kojim se to razlozima temelji ovaj timing. Je li ovo možda najava MOLa za preuzimanje ili je informacija potekla od same INAe (radnici – čitaj uprava – trebaju dobiti svoj dio – što manja cijena to bolje), stoji i to da su se možda siščani prestrašili privatizacije i nekog ugovora ispod pulta kao sa HTom? Kako bilo ova informacija je utjecala na zaustavljanje rasta. Možda i bolje.

Tko leti vrijedi, tko vrijedi leti, tko ne leti ne vrijedi


Da je stanje u Sisku alarmantno – jest, da je INA odgovorna za dio zagađenja – jest, da to treba u najkraćem roku sanirati – to stoji. Međutim nije stanje takvo od jučer, ono se vuče više godina ako ne i desetaka godina, pa me zanima na kojim se to razlozima temelji ovaj timing.

To je dobar post. Svaka čast.

New Report

Close