INA (INA-Industrija nafte d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska INA (INA-Industrija nafte d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Trnutno je prva prodaja na 415 $ što daje u kunama 2321,42 . Jučer se zatvarala prodaja, a i danas će isto biti.


mmstanic: ” Dame i gospodo ,ako se ne varam od početka završava stabilizacijski period od mjesec dana….što će pokazati pravo stanje na INI………Mislim da će Nova Godina započeti jako lijepo za dioničare INE ” Po svemu sudeći lijepo će početi već danas. Zadnja INA-ina transakcija u Londonu je išla na 415. Istina ne s velikom količinom (50 kom.), ali mislim dovoljno za najavu nastavka rasta i u Zagrebu.


Trnutno je prva prodaja na 415 $ što daje u kunama 2321,42 . Jučer se zatvarala prodaja, a i danas će isto biti.

Je, pa kakva su vam to predviđanja dečki?
Dajte to malo pokrenite.
[smiley1]

La vita e bella!

LONDON:

bid 410
offer 415

Last 5 trades

Time/Date Price Volume Trade value Type
15:24:07 28-Dec-2006 415.00 50 20,750.00 Automatic Trade
15:07:27 28-Dec-2006 410.00 500 205,000.00 Automatic Trade
15:07:27 28-Dec-2006 408.00 190 77,520.00 Automatic Trade
15:07:27 28-Dec-2006 410.00 300 123,000.00 Automatic Trade
15:07:27 28-Dec-2006 408.00 50 20,400.00 Automatic Trade

INA – Poziv na Glavnu skupštinu društva
(2006-12-28)

Uprava Društva na svojoj 139. sjednici, održanoj 22. prosinca 2006.g. donijela je odluku kojom saziva Glavnu skupštinu INA–INDUSTRIJE NAFTE, d.d. Zagreb.

Skupština će se održati dana 30. siječnja 2007. u Zagrebu, u upravnoj zgradi INA-e, V. Holjevca 10, dvorana u mezaninu, sa početkom u 12,00 sati.

Dnevnim redom predviđeno je donošenje Odluke o opozivu i imenovanju člana Nadzornog odbora.

Pozivaju se dioničari Društva da sudjeluju u radu Glavne skupštine Društva. Pravo sudjelovanja i glasovanja na Glavnoj skupštini ima svaki dioničar koji je upisan u Knjizi dionica Društva, odnosno u depozitariju Središnje depozitarne agencije ( koja sukladno odredbi članka 11.3. Statuta INA, d.d. ima ovlaštenje za vođenje knjige dionica Društva ) i koji najkasnije deset dana prije održavanja Glavne skupštine prijavi pisanim putem (poštom ili faksom) svoje sudjelovanje na adresu Društva.

Vaš link

INA – Obavijest o Rješenju Konkurencijskog vijeća Bosne i Hercegovine
(2006-12-28)

Konkurencijsko vijeće Bosne i Hercegovine donijelo je Rješenje o preuzimanju gospodarskog subjekta Energopetrol d.d. Sarajevo od INA-INDUSTRIJE NAFTE, d.d. i MOL, Hungarian Oil and Gas Plc.

Naime, INA-INDUSTRIJA NAFTE, d.d. Zagreb i MOL Hungarian Oil and Gas Plc. podnijeli su Konkurencijskom vijeću zajedničku prijavu namjere koncentracije kojom namjeravaju steći kontrolu nad Energopetrolom d.d. Sarajevo. Procjenjujući i analizirajući sve utvrđene podatke u postupku donošenja Rješenja, Konkurencijsko vijeće je utvrdilo da namjeravanom koncentracijom neće doći do sprječavanja, ograničavanja ili narušavanja tržišne konkurencije na mjerodavnom tržištu maloprodaje i veleprodaje naftnih derivata i maziva u Bosni i Hercegovini.

Vaš link

U Londonu prva kupnja na 410 $, odnosno 2296 kn, a gle Zagreb. Što onda prognozirati ?

1.000 komada po 410 prošlo u Londonu

INA I MOL NAPOKON MOGU PREUZETI ENERGOPETROL Rusi poskupljuju Inino ulaganje u Energopetrol

Ulazak naftne kompanije Zarubježnjeft preko Republike Srpske znatno bi izmijenio stanje na tržištu naftnih derivata u BiH i bitno utjecao na poziciju Energopetrola
Konkurencijsko vijeće BiH donijelo je rješenje o dopuštenosti preuzimanja Energopetrola od Ine i Mola. Utvrđujući stanje na tržištu Vijeće je zaključilo kako preuzimanje neće za posljedicu imati monopol te dvije tvrtke na tržištu maloprodaje i veleprodaje goriva u BiH. Zahtjev Ine i Mola za dopuštenje preuzimanja Energopetrola podnesen je u vrijeme kada nitko nije ni najavljivao ulazak jedne druge snažne naftne tvrtke na tržište BiH – moskovskog Zarubježnjefta. I cijena koju su Ina i Mol ponudili za 67 posto državnog vlasništva Energopetrola odnosila se na vrijeme kada su na tržištu bile drukčije okolnosti, kada je malo tko vjerovao da će se pronaći ulagač u posrnulu, tehnički zapuštenu Rafineriju koja se nalazi u okruženju drugih rafinerija u regiji.

Uspješni trgovac
Premijer RS Milorad Dodik poslužio se lukavstvom nudeći bosanskobrodsku Rafineriju. Uz nju je ponudio dobrostojeću Rafineriju motornih ulja u Modriči te najveći dio veleprodaje i maloprodaje goriva u RS nudeći uz dvije rafinerije i banjalučki Petrol. Ipak ni to ne bi nagnalo Zarubježnjeft na ulazak u BiH da ne računaju na cijelo tržište goriva u zemlji od nešto ispod 4 milijuna stanovnika. Ulazak Zarubježnjefta na tržište BiH bit će najznačajniji gospodarski događaj u poslijeratnoj BiH. Premda Republici Srpskoj donosi znatno manje novca od prodaje Telekoma Srpske Telekomu Srbije, njegove posljedice bit će dalekosežnije za tržište goriva nego one na tržištu telekomunikacija. O posljedicama će najviše razmišljati u Ini, Molu, slovenskom Petrolu… Sada su najglasniji mali trgovci gorivom kojih u BiH ima na stotine. Oni su u poslijeratnim godinama bili miljenici države jer na različite načine mogu ostvarivati visoku dobit na tržištu. Trgovcima gorivom u BiH ne odgovara početak proizvodnje u Bosanskom Brodu jer oni imaju svoje dobro uhodane uvozne kanale pri kojima često izbjegavaju plaćanje posebnih poreza. Zbog njihova pritiska BiH ne može provesti odluku o uvozu goriva isključivo željeznicom. Nejasna je njihova veza s Vladom u Sarajevu jer su prije nekoliko dana kao njezini glasnogovornici ponudili pomoć Rafineriji nafte u Bosanskom Brodu za pokretanje proizvodnje ako Banja Luka odustane od prodaje poduzeća tvrtki iz Moskve. Nejasno je i kakav će odnos imati prema Ini i Molu nakon što bi na tržište ušao Zarubježnjeft. Do sada su se protivili svakom ulasku Ine i Mola na tržište. Iz krugova trgovaca gorivom iz BiH prije dva mjeseca poslana je informacija u Banju Luku o ponudi izvjesne tvrtke Elvag Energy registrirane u Beču. Ubrzo se otkrilo kako je ta tvrtka bez ikakvih poslovnih kvaliteta za ozbiljniji ulazak na tržište goriva u BiH. Ulaskom ruske tvrtke u Rafineriju u Bosanskom Brodu mnogo će dobiti i BiH. Proizvodnjom domaćeg goriva dobiva konkurentnije gorivo od uvoznog, jer će biti jeftinije. Uz to potrebna je suglasnost državne vlade da dopusti daljnju prodaju goriva s previše sumpora. Proizvodnjom goriva u domaćoj rafineriji cijela će BiH biti znatno manje ovisna o uvozu.
Politika i biznis
Iz Hrvatske se sada uvozi oko 70 posto svog potrebnog motornog goriva za tržište BiH. Procjena je kako bi proizvodnja goriva u Bosanskom Brodu smanjila vanjskotrgovinski deficit BiH za oko 250 milijuna eura. Ulazak Zarubježnjefta u BiH uvjetovan je dogovorom Sarajeva i Banje Luke, odnosno pristankom Sarajeva da se gorivo iz RS prodaje na tržištu Federacije BiH. To bi značilo konačno ujedinjenje tržišta goriva u BiH. Kako bi takvo tržište djelovalo sada je upitno zbog očekivanih opstrukcija iz Sarajeva.

Sarajevo može za početak odobriti prodaju goriva za što će dužnosnici iz F BiH zasigurno od Dodika tražiti neku protuuslugu. Ali u slučaju političkih previranja čestih u BiH u odnosima Banje Luke i Sarajeva dužnosnici iz Sarajeva mogu jednostrano prekinuti svoje dopuštenje za ulazak goriva iz Bosanskog Broda u F BiH. Sličnih primjera poslije rata u BiH ima mnogo. Sarajevski dužnosnici nikada nisu prezali od jednostranih prekida čak ni međunarodnih ugovora poput prekida ugovora o isporuci struje Daimler Chrysleru, isporuci pepela i šljake iz termoelktrana Elektroprivredne Koksno-kemijskom kombinatu u Lukavcu.Dopuštenje prodaje goriva iz Bosanskog Broda u F BiH neće značiti oživotvorenje državne strategije u naftnoj industriji za BiH. Takvih strategije nema ni u drugim bitnim gospodarskim djelatnostima kao što je proizvodnja električne energije, drvoprerađivačka industrija, namjenska vojna industrija, metalna industrija… U Sarajevu svakako moraju razmišljati o za njih nepovoljnim gospodarskim okolnostima, ako se nakon telekomunikacijskog središta u Banju Luku premjesti i sjedište naftne industrije BiH. U entitetski podijeljenoj zemlji prihodi od telekomunikacija, a posebno od goriva suviše su značajni da bi ih Sarajevo prepustilo entitetu za kojega se nadaju da će prestati postojati kroz nužne ustavne promjene na BiH putu k europskim i atlantskim integracijama.

http://www.poslovni.hr/30129.aspx

Bit će borbe u BiH, na strani sam INE, ali da im neće biti lako…
Nije se trebalo samo tako prekrižiti Rafineriju u Bosanskom Brodu (bez obzira u kakvom je stanju).

Čemu je služio stabilizacijski period od 30 dana za dionice INE?
Broj malih dioničara koji su kupili dionice INE na IPO-u je u tom razdoblju pao sa 44500 na manje od 44000.
Naravno sve su uglavnom pokupovali razni fondovi.
Ima li još koja ” korist” od stabilizaciskog razdoblja?

Moj savjet svima : Ne gledajte Zagreb,London……..skinite INU sa registracije kod brokera ako ste ih kupili naknadno i za 5-6 godina možete ići u prodaju..[smiley2]

Svakim padom burze ,sve više ulažem u znanje, iščekivajući onaj dan koji će mi donijeti godine veselja... ;)

Bezolovni benzini Ine sa manje sumpora

Ina će s prvim danima siječnja na svojim benzinskim postajama početi prodavati bezolovne motorne benzine SUPER 95 i SUPER PLUS 98 sa smanjenim postotkom sumpora, priopćeno je iz najveće domaće naftne kompanije.
Sa sadašnjih maksimalno dopuštenih 1000 mg/kg (ppm) sumpora njihov udjel u gorivu pada na maksimalno 500 mg/kg (ppm). Također je ograničena i količina olova u ovim benzinima na maksimalno 0,005 g/l, a do sad je bila 0,013 g/l. Proizvodnja ovih benzina s manjim sadržajem sumpora omogućena je rekonstrukcijama na postojećim rafinerijskim postrojenjima.
(pd)

New Report

Close