INA (INA-Industrija nafte d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska INA (INA-Industrija nafte d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


https://www.ing.nl/media/ING_EBZ_breakthrough-of-electric-vehicle-threatens-European-car-industry_tcm162-128687.pdf

Postoji li itko u ovoj vladi koji zna sto znaci rijec stratesko? Bilo bi zanimljivo sto je to stratesko u INAi, osim naravno standardne stvari kao sto su uhljebljivanje i krade. Kad narod odobrava ovakve poteze nije ni zasluzio zivit bolje. Glavno da je "nase"!

Obožavam ove “stručnjake” koji se razumiju što je strateško. Koja je to lakoća pljuvanja po nečemu što je Hrvatsko.
Hajdemo prvo krenuti od tradicije.
U Rijeci je 1886. izgrađena rafinerija koja je bila mislim prva u Europi, ali sigurno među prvima.
Znači dok je većina europe još imala konjske zaprege u Rijeci su se proizvodila motorna ulja.
Kako je bilo dosta nafte u panonskom bazenu grade se dvije rafinerije u Zagrebu.
Nakon rata sva naftna industrija se spaja i nastaje INA.

Znači tu je tradicija proizvodnje i znanje tisuća i tisuća kemijskih ,rudarsko geoloških i strojarskih inženjera.

I to nije samo prerada nafte u benzine, diesele i ostale derivate nafte. Već i proizvodnja motornih i brodskih ulja, industrijskih ulja i masti po recepturama koji zadovoljavaju kvalitetom sve renomirane proizvođače automobila (npr Mercedes, MAN, W).
Nalaženje nafte, bušenje, održavanje bušotina…………

A sada zbog čega je to strateška industrija.

Pa mogao bi Vam pisati stranice i stranice da je kemijska industrija bila jedna od najjačih industrija u Hrvatskoj. Visokoprofitibilna industrija.
Radna mjesta nisu toliko važna jer s pameti možete otići van i raditi bilo gdje u svijetu.

Što mislite u ratu, kada je Hrvatska bila pod sankcijama.
Tko je dobavljao naftu za naše helikoptere, kamione, tenkove….
Tko je proizvodio ulja i masti za podmazivanje, tenkova, haubica, oklopnih vozila.

Na kraju krajeva s čime bi naši vojnici podmazivali puške?

Kaj mislite da je sve to s neba padalo?

I kakve veze imaju električni auti s INOM?
To je stara tehnologija. Kada je su napravljeni prvi auti jedni su išli na vodenu paru, drugi na Ottov benzin, ili DIESEL, a neki su išli i na električnu struju.
A vidi vraga ti motori idu i na plin koji zagađuje okoliš koliko i električni autiči.

Stvarno najnovija tehnologija koja neće riješiti zagađenje našeg planeta jer će za pokretanje tih auta biti potrebne ogromne količine električne energije.

Očito je netko shvatio da većina izvora nafte je u bivšim siromašnim zemljama, pa ajmo promijeniti IZVOR zarade.

Kako ste Vi Strateški postavili stvari pod hitno trebamo prodati sve ceste.

Na kraju krajeva što će nam kada ćemo se voziti u letećim automobilima.
Slovaci napravili prvi.
Njima bi valjda objasnili da autoindustrija nije strateška jer će se uskoro proizvoditi avioni na kotače.

28-35 mlja vrednuje trziste,,sto je sa otkupom ili parazitiranje i dalje,,,,skupa sa ppd i ostalima

Ina ima najveće prihode, ali PPD zarađuje najviše po zaposlenom

"Nikad čovjek ne može da kaže onoliko mudrosti koliko može da prešuti gluposti" top spameri 1 serislav 2 zorangutan 3 trial

NAJVEĆA NAFTNA KOMPANIJA NA SVIJETU ŽELI KUPITI INU! Iza svega stoji Putinov ‘Darth Vader’, drugi najmoćniji čovjek Rusije

Sve bolji izvještaji. Bez obzira što MOL koči proizvodnju u rafinerijama na svakom koraku.

Vladi bi bilo pametnije da je kupila natrag INU, a ne bacati pare na Agrokor.

U 10 godina bi vratili vrijednost Agrokora u Hrvatsku.

Tutleki!

Vaš link …

Hasenfefer

Znas li kolike su sanse da Rusi kupe INA d.d.?
Nula. Cista i apsolutna nula.
Bez obzira na sve moguce dobrobiti toga.
Sam znas zasto.

P.S.
Da je Vlada otkupila INA-u sad bi vec stvarala gubitke. Madjari sad pumpaju dobit za bolju eventualnu prodaju.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Da Rusi kupe INU postoji šansa, velika šansa naravno, ali je kompliciran GEO strateški interes.
Ovdje se preklapaju dva interesa, Inicijativa 3 mora i INA. Možda se dogovori homogenizacija, ali USA i Rusi i istom košu da, ali već će to Britanci kontaminirati za jedan od ta dva računa.

Ukoliko znamo da su Britanci ovih dana zauzeti Trojanskom konjem u Briselu puštanjem bombe o seks skandalu visokih EU dužnosnika, a uvijek po uhodoanom sistemu Divide et impera ( podjeli pa vladaj ), kako bi omekšali Brexit u svoju korist, možda im naši interesi izmaknu kontroli.

Međutim ukolioko bi Vlada napustila ideju Tri mora i prikolnila se Rusima u INAi, siguran sam da bi Ameri požurili autonomiju Istre.

Nema sanse.
Iz istog razloga zasto su otjerali ruskog Alvareza i uveli Lex koji su naredili Ameri.
Nikakve sanse.
Ovakve patke treba zamlatiti argumentima u samom korijenu.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Nakon godinu dana i obećanje Vlade, INA je i dalje u rukama Mađara.
Naravno Vlada zaboravlja da MOL ima samo 47%, a hrvatska vlada 44%.
To se ne vidi, a baš ne vidim da je MOL strateški partner dok hrvatski članovi Uprave kao i Vlada šute kao Sanader.

Znači od prošlog Božića cijena nafte je otišlo duplo gore. Toliko koliko je naftni biznis neisplativ.
Samim time i vrijednost INE i njezinih zaliha se duplo povećala.

Dok Vlada gubi vrijeme spašavanjem privatne firme Agrokora, koja je važna samo Todoriću i očito HDZ-u, za to vrijeme da je otkupila INU već bi zaradila, a INA bi opet kao glavna strateška firma bila glavni pokretač gospodarstva u Hrvatskoj.

A sad nekoliko riječi o Rafineriji Sisak. Ono što je izjavio ministar zaštite okoliša i energetike pokazuje njegovo neznanje i nekompetentnost.

Neka gospodin Čorić, koji je navodno ekonomist, kako rafinerija koja je kupila naftu na tržištu prošle godine po 30$ po barelu, i danas je prerađuje i prodaje po 70$ po barelu ne zarađuje, i kako nije konkurentna na tržištu Slovenije, Hrvatske, BiH i Srbije.

Drugo ne bi BMW bio konkurentan ako bi samo radio tri mjeseca godišnje, a ostatak vremena imao troškove.

Kažu da je rafinerija zastarjela, pa zato nije konkurentna?
Pa proces proizvodnje se nije baš toliko promijenio.
A tko je kriv, i zbog čega je tehnologija prerade nafte zastarjela u Sisku?

Koliko se ja sjećam MOL je preuzeo obvezu za 25%+1 dionicu INE u potpunosti obnoviti Riječku i Sisačku rafineriju?

Pa oduzmite im 25%+1 dionicu ako Sisačku rafineriju ne obnove, ali nemojte govoriti da je to dobra poslovna odluka da se Sisačka rafinerija zatvori jer će se povećati profit.

Da je to istina onda bi Mađari zatvorili svoje rafinerije u Mađarskoj, a oni ne samo da su jednu potpuno obnovili već su otvorili još jednu, plus potpuno su obnovili Slovačku rafineriju.
Znači strateški partner Vas laže, a Vi lažete hrvatski narod.
Da imate morala dali bi ostavku, ali znamo da će te do kraja biti dosljedni.

A da. Sisačka rafinerija prerađuje hrvatsku naftu s kopna, koji mađari crpe u tri smjene.

Time je sisačka rafinerija još isplativija jer prerađuje jeftinu domaću naftu, a smanjuje se troškovi prijevoza.

Nafta u Rijeku, benzin u Sisak, benzin i dizel iz Mađarske u Sisak.

Sramota za Hrvatsku.

Stvarno za kemijske inženjere jedini je put odlazak iz Hrvatske, jer nemamo šanse uz “ovak pametne” ministre iz Vlade.

Jučer Dioki, Dina, Adrivinil,Chromos, danas INA, Petrokemija, sutra HEP, vode, šume…..KRAJ.


Nakon godinu dana i obećanje Vlade, INA je i dalje u rukama Mađara.
Naravno Vlada zaboravlja da MOL ima samo 47%, a hrvatska vlada 44%.
To se ne vidi, a baš ne vidim da je MOL strateški partner dok hrvatski članovi Uprave kao i Vlada šute kao Sanader.

Znači od prošlog Božića cijena nafte je otišlo duplo gore. Toliko koliko je naftni biznis neisplativ.
Samim time i vrijednost INE i njezinih zaliha se duplo povećala.

Dok Vlada gubi vrijeme spašavanjem privatne firme Agrokora, koja je važna samo Todoriću i očito HDZ-u, za to vrijeme da je otkupila INU već bi zaradila, a INA bi opet kao glavna strateška firma bila glavni pokretač gospodarstva u Hrvatskoj.

A sad nekoliko riječi o Rafineriji Sisak. Ono što je izjavio ministar zaštite okoliša i energetike pokazuje njegovo neznanje i nekompetentnost.

Neka gospodin Čorić, koji je navodno ekonomist, kako rafinerija koja je kupila naftu na tržištu prošle godine po 30$ po barelu, i danas je prerađuje i prodaje po 70$ po barelu ne zarađuje, i kako nije konkurentna na tržištu Slovenije, Hrvatske, BiH i Srbije.

Drugo ne bi BMW bio konkurentan ako bi samo radio tri mjeseca godišnje, a ostatak vremena imao troškove.

Kažu da je rafinerija zastarjela, pa zato nije konkurentna?
Pa proces proizvodnje se nije baš toliko promijenio.
A tko je kriv, i zbog čega je tehnologija prerade nafte zastarjela u Sisku?

Koliko se ja sjećam MOL je preuzeo obvezu za 25%+1 dionicu INE u potpunosti obnoviti Riječku i Sisačku rafineriju?

Pa oduzmite im 25%+1 dionicu ako Sisačku rafineriju ne obnove, ali nemojte govoriti da je to dobra poslovna odluka da se Sisačka rafinerija zatvori jer će se povećati profit.

Da je to istina onda bi Mađari zatvorili svoje rafinerije u Mađarskoj, a oni ne samo da su jednu potpuno obnovili već su otvorili još jednu, plus potpuno su obnovili Slovačku rafineriju.
Znači strateški partner Vas laže, a Vi lažete hrvatski narod.
Da imate morala dali bi ostavku, ali znamo da će te do kraja biti dosljedni.

A da. Sisačka rafinerija prerađuje hrvatsku naftu s kopna, koji mađari crpe u tri smjene.

Time je sisačka rafinerija još isplativija jer prerađuje jeftinu domaću naftu, a smanjuje se troškovi prijevoza.

Nafta u Rijeku, benzin u Sisak, benzin i dizel iz Mađarske u Sisak.

Sramota za Hrvatsku.

Stvarno za kemijske inženjere jedini je put odlazak iz Hrvatske, jer nemamo šanse uz "ovak pametne" ministre iz Vlade.

Jučer Dioki, Dina, Adrivinil,Chromos, danas INA, Petrokemija, sutra HEP, vode, šume…..KRAJ.

Fini i dugacak post.
Medutim, nije li bilo jednostavnije napisati:”imam Inu, Todex nemam”

Kapital Energopetrola povećan za 131 milion KM

who dares, wins

Kako je Federacija izgubila Energopetrol a nije dobila ni 1 KM

who dares, wins

U 2017. godini INA Grupa objavila je jedan od najboljih rezultata u svojoj novijoj povijesti. Pokazali smo sposobnost da iskoristimo prednosti povoljnog vanjskog okruženja s višim cijenama ostvarivši EBITDA u iznosu većem od 3,2 milijarde kuna, što je rast od 52% u usporedbi s 2016. godinom.

http://zse.hr/UserDocsImages/financ/INA-fin2017-4Q-NotREV-K-HR.pdf [zse.hr]

Onome tko zna čekati, vrijeme otvara vrata.

New Report

Close