http://www.hanfa.hr/izdavatelji/HR/povlastene_informacije/2560/2015-02-02-36030_pdf.pdf
Ništa od dividende. Zakržljali hr mediji još pojma nemaju.
“MAĐARSKI MOL objavio je odlične rezultate za prvi kvartal 2015., koji pokazuju da je dobit prije poreza, kamata i amortizacije veća za čak 47% u odnosu na isto razdoblje prošle godine te je iznosila 561 milijun dolara.
Segment prerade i prodaje nafte imao je najbolji rezultat u povijesti kompanije, usprkos uobičajenoj nižoj potražnji za naftom i prvom kvartalu, te su ostvarili dobit prije poreza, kamata i amortizacije u iznosu od 270 milijuna dolara, što je trostruko više nego prošle godine.
Prosječna dnevna proizvodnja ugljikovodika dosegnula je 103 tisuće barela ekvivalenta nafte dnevno što je porast od 4,1% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.”
Kao što se vidi iz izvještaja MOLA za I. kvartal segment prerade i prodaje nafte je imao najbolji rezultat u povijesti.
To je zbog niskih cijena nafte, te su troškovi u rafinerijama smanjili za 50%.
S druge strane imamo INU koja nikad nije imala veći gubitak u I. kvartalu.
Gdje je sad naš Ministar Gospodarstva?
vidim da niko neposta ali ovi Zagrbačke banke u top 10 imaju zbirno 49.54 posto Ine a bome i promet je ovih dana za HM
Pretpostavljam da i rezultati INE nisu nikad bolji.
Niska cijena nafte, odlično djeluje na prihode rafinerija, a INA ima dvije.
A i MOL-ovim rafinerijama jako dobro ide, tako da nema razloga da INA ove godine nema rekordnu dobit.
Razmišljam da opet kupim 1.000 kom.
Uostalom, nakon izbora tko dođe na vlast, morati će natjerati Mađare da ispoštuju ugovor o modernizaciji rafinerija, ili im uzeti INU i izbaciti MOL s hrvatskog tržišta.
Hernadijevi “baloni”? Mađari žele povećati vlasnički udio u Ini
Prvi čovjek MOL-a Zsolt Hernadi izjavio je za mađarsku novinsku agenciju MTI kako je MOL, prvi put nakon više godina, opet zainteresiran za povećanje svog vlasničkog udjela u Ini, koji danas iznosi 49 posto dionica, no samo ako »Zagreb stvori povoljnije investicijsko okruženje za strane kompanije«.
Vaš link …
mirovinci su zadovoljni prinosima u prošloj godini, sada puštaju da se to malo istopi, tko zna kakvi su rezultati poslovanja, možda se zarada usmjerava u MOL, a možda je niti nema na ovim cijenama goriva
Treba uzeti u obzir i da su fondovi to kupovali (prosjek) iznad 2.900 i da je tu svakih 100 kuna niža cijena njima kumulativno gubitak od najmanje 50 milijuna kuna, pa će vjerojatno vraćati cijenu barem na tu razinu. Isto kako su ju i digli na preko četiri kada im je odgovaralo. Klasično korneriranje cijene s ovakvom vlasničkom strukturom.