bi će bolje! bit će bolje! svakako! stižu[emo_dolar]ako se Mađari usude prodati preko Rusa [emo_smijesak]
bi će bolje! bit će bolje! svakako! stižu[emo_dolar]ako se Mađari usude prodati preko Rusa [emo_smijesak]
[/quote]
Bit će bolje, hoće samo kad, meni je moja baba govorila da je njoj njena baba govorila da će biti bolje – pa evo još uvijek nije!
@ Mario 44
jel’ bila baba od babe u kakvoj stranci? možda je tu tajna njenog neuspjeha[emo_smijeh]
već je 7 %. doduše sićušan promet, čeka se…..[emo_smijeh]
a dobro, ako se mora isplatiti, neka se isplati, ionako će ovaj Vrdoljak, koji glumi velikog socijalističkog sekretara(današnjeg ministra) sve raz..bati, naravno osim Leda, jer jako uživa u sladoledu
Dok se čeka odluka o sudbini rafinerija, otpuštanja u INI se nastavljaju.
Ovakvo licemjerje još nevišeno u HR…Dok su INA-MOL zadnjih 4-5 godina temeljito zatvarali hrvatsku industriju sindikati Ine su mudro šutili…sad su oni na redu, pa šta!
Nažalost u igri su i dezinformacije…uporno se skriva što se to događa na naftnom tržištu…..Hrvatska je u sljepilu ili neznaju ili namjerno guraju u sunovrat ono malo što je preostalo.
Da se netko dosjeti….a HOĆE….obzirom da je Hrvatska STRATEŠKI partner…..uvezao bi 100kb dnevno ultra-Lighta iz USA i zatvorio ne samo Rijeku i Sisak nego 3/4 rafinerija u okruženju. Prije nekoliko dana odobren je izvoz kondenzata!!!!
U tom kontekstu treba gledati i činjenicu da su USA kompanije odustale od istraživanja Jadrana.
Ako im se posreći na Omišlju, a sada preko Adventa imaju upad, s jednim spliterom od cca 200m dolara podmire Hrvatsku!
@ Sava
Toliko g.luposti si napisao na jednom mjestu da ne mogu vjerovati.
Ali ajmo od početka.
Kao prvo čim su Mađari kupili 25%+1 dionicu počela su otpuštanja.
U prvoj godini 5.000 ljudi s otpremninama. Tzk. prijevremeno slanje u mirovinu.
Što se tiče sindikata INE, oni nikad nisu branili radnike INE, već su jako dobro živjeli u sinergiji s poslodavcima. Jedni od bogatijih sindikata za sindikaliste, ne i članove sindikata.
Ali nisu oni uništavali INU.
Pa Hrvatska Vlada imala je godinama većinu dionica, a i sada ima samo nekoliko postotaka manje od Mola.
Znači to je bila politika Mađara i Hrvata, strateških partnera, zajedničkih partnera.
Toliko o strateškim partnerima i tko je kriv za stanje u INI zadnjih godina.
Što se tiče uvoza kondenzata, veću g.lupost u životu nisam čuo.
Znači Sava ti bi zatvorio i ovo malo proizvodnje u Hrvatskoj i otpustio još 5.000 ljudi.
Pa da se to isplati, zbog čega misliš da države prodaju naftu,a ne kondenzat.
A nisi napisao zašto USA dozvoljava samo izvoz kondenzata, a ne nafte?
A gdje bi skladištio taj kondenzat?
A da ne govorimo o opasnosti za okoliš i veliko povećanje tankerskog prometa.
Ovoj državi je tako i onako isteklo vrijeme.
Potpuno je nevažno čija će biti kolonija.
INA je mogla pokrenuti ovu državu i njezino gospodarstvo.
Ovako ćemo biti zemlja bez industrije i poljoprivrede, zemlja konobara,sobarica i smetlara.
A i taj turizam će biti dok “strateški partner” u pogodno vrijeme ne nasuka jedan tanker u Jadranskom moru.
Onda kad više ni “turizma” neće biti, Hrvati će shvatiti krivi strateški put.
Ali onda će biti već kasno, a Hrvati će 200 ak godina zaostajati za razvijenim svijetom.
Blaženo hrvatsko neznanje.
@hasane
Bit će šta bude, ja sam ti samo iznio činjenice.
Jedina glupost je to što ti pokušavaš demantirati notorne činjenice.
Ja sam ti otvorio oči, a ti meni pričaš o blaženom neznanju.
A ja sam direktno i indirektno prozvao ministra i Vladu koja podvaljuje o uspješnosti natječaja i trajno podvaljuje o nekoj svijetloj perspektivi Ininh rafinerija i Ine općenito.
@ Sava
Hoćeš notorne činjenice.
Rafinerije su i po cijeni nafte 120 $ po barelu poslovale pozitivno, čitaj nula.
Na ovim cijenama troškovi ulazne sirovine su pale više od 50 %.
Troškovi energenata potrebnih za proizvodnju naftnih derivata, pala je 50 %.
Troškovi prijevoza sirove nafte pali su na minimum.
Kako je broj ljudi drastično smanjen, rafinerije će itekako poslovati s dobiti.
Ono što nije dobro, što rafinerije nisu obnovljene i nisu povećale energetsku učinkovitost.
Za to su krivi Mađari jer nisu ispoštovali ugovor koji su potpisali.
I uopće me ne zanima jer se to njima ne isplati.
Potpisali su ugovor, meni je već puna kapa toga da se samo Hrvati trebaju držati potpisanog.
INA je zbog toga izgubile velik prihod, a sva je dobit od neulaganja otišla Mađarima u džep.
Mi više ni bitumen ne proizvodimo, već ga uvozimo iz Mađarske.
Ali Sava bez brige. Za INU je kasno i ne moraš se brinuti da će biti konkurencija tvojem trgovačkom poduzeću.
Tek kad se INA zatvori vidjeti će Hrvati što su izgubili
INA i njezini zaposlenici predstavljaju nekoliko postotaka BDP ove zemlje.
Ili da Vam pojasnim.
Ako je hrvatski turizam zaradio oko 7 milijardi dolara.
Da bi nadoknadio INU trebao bi zaraditi više od 10 milijardi dolara.
Za dvadeset godina, možda, makar sumnjam.
Još sam jednu stvar zaboravio.
Padom cijena nafte, povećati će se i njezina potrošnja.
Drugim riječima povećati će se i proizvodnja hrvatskih rafinerija.
Veća proizvodnja, manji troškovi, veća profitabilnost.
Naravno, vrlo je važno da Hrvatska Vlada stane iza INE i inzistira na potpunu modernizaciju obje rafinerije, što su Mađari dužni izvršiti.
Ili neka vrate 25%+1 dionicu i plate izgubljenu dobit.
Inače mađarske rafinerije su bile prave prčvarnice u odnosu na hrvatske dok ih nisu obnovili.
A ne da se pojedini ministri hrvatske vlade naslikavaju na pumpama konkurenata INI koji prodaju srpsko gorivo iz Pančeva.
Ako već ne rade u interesu firme koja zapošljava hrvatske radnike i u kojoj imaju 44% vlasništva, onda bi trebali biti bar neutralni.
U svakom slučaju trebali bi reklamirati hrvatske proizvode, a ne iz tuđih država.
A kad je hrvatska vlada izabrala već NATO i EU, čitaj zapad, reklamiranje ministra obrane firme koja prodaje rusko gorivo u najmanju ruku nije pametno.
lp