da utukli su lovu u pripremanje preuzimanja tek tako, kao da je problem prodati benzinske ili cak u najgorem scenariju napustiti stare inine benzinske ako ti je negdje u blizini nova OMV, kupnja OMV je jako bitna pogotovo jer konkurencija su im rusi koji imaju svoje rafinerije u susjedstvu. Ako puste ruse gube dvostruku, tržište maloprodaje a također i veleprodaje jer ako nisam u krivu OMV je do sad kupovao od INE gorivo.
ANTE SAMODOL, bivši čelnik Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga (HANFA), oštro je danas uzvratio ministru financija Slavku Liniću kao i Vladi Zorana Milanovića koja je jučer odbacila izvješće o radu Hanfe za prošlu godinu. Naime, Vlada je predložila Saboru da ne prihvati izvješće, a u obrazloženju te odluke istaknuo se ministar Linić.
Nakon što je učinio nepopravljivu štetu hrvatskim ulagačima, svojom ulogom prema HDZ-u ..još se
usuđuje i prijetiti ??? Sad se sjetio tih DETALJA, iz 2003…do sad je udobno sjedio u fotelji
i brojio novce svaki mjesec….i bio svima na usluzi ….?
Sad će izvući prljavštinu , i NAPLATITI sve savjete, ustupke, slučajne propuste………strpajte ga u
pritvor … .odmah..on je prijetnja . Do sada je bio pojedinim dioničarima, a sad je postao
ozbiljan državni neprijatelj.
da utukli su lovu u pripremanje preuzimanja tek tako, kao da je problem prodati benzinske ili cak u najgorem scenariju napustiti stare inine benzinske ako ti je negdje u blizini nova OMV, kupnja OMV je jako bitna pogotovo jer konkurencija su im rusi koji imaju svoje rafinerije u susjedstvu. Ako puste ruse gube dvostruku, tržište maloprodaje a također i veleprodaje jer ako nisam u krivu OMV je do sad kupovao od INE gorivo.
Ne ide to baš tako. Hrvatska je donijela zakon o sprečavanju tržišnog monopola.
Zbog čega Hrvatska ne štiti svoju nacionalnu kompaniju (neka se ugleda na Mađare) već im je bitna zaštita konkurencije nemam pojma (mislim da su u pitanju judini zlatnici).
Slažem se s dijelom gdje kažete da treba prodati crpke koje ima u vlasništvu MOL, a to su Tifonove benzinske. Kada MOL proda Tifon, nema razloga da INA ne dođe do OMV benzinskih.
OMV ima stvarno kvalitetne crpke na jako dobrim mjestima (zašto ta mjesta nije dobila INA isto je posebna priča).
Ovo je već opjevano slobodno tržište u Hrvata tako da je konkurencija i tako tu.
Uostalom MOL je rekao da će biti tako dobar da INI prepusti Hrvatsko i BiH tržište i to sigurno nema veze s Rusima.
U krivu ste. OMV je Austrijska kompanija koja ima svoje rafinerijske kapacitete te ne kupuje gorivo od INE.
Ovo što ću sada napisati je jako tužno. Inine crpke više ne dobivaju gorivo od ININIH rafinerija, već od MOL-a dobivaju šrot gorivo od ruske nafte.
Cijeli život točim gorivo na ININIM crpkama, sve do prije dva mjeseca. Nakon što sam napunio spremnik na INI elektronika mi je javila kvar na vozilu. U servisu su konstatirali da je senzor javio problem s katalizatorom. Posljedica nekvalitetnog goriva, cijena 200 kn za resetiranje senzora. Preporuka OMV. Kako sam bio na Pagu, nema OMV-a, već sam napunio gorivo na ININOJ crpki (to je ona nasuprot Zrća). Tankao sam eurosuper BS 95 class. Pred Zagrebom senzor mi je javio ponovo kvar na katalizatoru.
SRAMOTA ŠTO STE DOZVOLILI DA NAPRAVE S INOM. Za to krivim HDZ mađarone. Stratešku Hrvatsku tvrtku dali ste za 10 milja EURA. Nema kazne za to na ovom svijetu.
INA je uvijek imala kvalitetno gorivo kao i ostali asortiman za automobile.
INA je postala mađarska prčvarnica za punjenje šrot goriva.
Pozdrav!
Ina predlaže ‘duty free’ na pomorskoj postaji u Dubrovniku
U sastavu Crobexa10 ulaze Ina, Petrokemija i Valamar Adria Holding, nakon promjene sastava koja će biti provedena nakon završetka trgovine 28. rujna 2012. godine.
http://www.business.hr/burza/atlantic-ispao-ina-i-petrokemija-usle-u-crobex10
Prema podacima s MOL-ove internetske stranice, kompanija trenutačno drži 49,1 posto dionica Ine, što je otprilike 1,6 posto veći udio nego što ga je MOL, prema službenom izvješću koje je podnio Hrvatskoj agenciji za nadzor financijskih usluga, imao sredinom prošle godine, piše SEEbiz. Pretpostaviti je kako je MOL svoj udio povećao realizacijom opcijskih ugovora o kupnji 1,6 posto dionica koje je sklopio prošle godine. MOL nije zakonski obvezan javnost i ostale dioničare izvijestiti o povećanju svog udjela jer nisu prešli nijedan novi prag. Inače, MOL-ov udjel u Ini u Središnjem klirinškom depozitarnom društvu registriran je preko skrbničkih računa Zagrebačke banke na kojem je sada 47,26 posto dionica Ine. Razlika do 49,1 posto očito je pohranjena na nekoliko skrbničkih računa s manjim udjelima
INA je prva nanjušila dolazak turbo certifikata na zse!
[proud]
Prema podacima s MOL-ove internetske stranice, kompanija trenutačno drži 49,1 posto dionica Ine, što je otprilike 1,6 posto veći udio nego što ga je MOL, prema službenom izvješću koje je podnio Hrvatskoj agenciji za nadzor financijskih usluga, imao sredinom prošle godine, piše SEEbiz.
Zanima me što će se desiti ako MOL pređe 50,1 posto dionica, s obzirom da bi onda imao većinski paket, jer Vlada kako sama kaže nije zadovoljna upravljanjem INA-om i ulaganjem MOL-a.
Da li bi u tom slučaju ona i dalje imala utjecaj, s obzirom na novi odnos snaga u posjedovanju dionica i upravljačkim pravima.
Ipak je to Vlada i njen utjecaj na politiku u INA-i i značaj tvrtke bi trtebao biti i dalje prisutan bez obzira na postotke u vlasništvu dionica!!!?
-5,40%
4 milona kuna zasad baćena u vjetar jerbo su fino u gubitku ti koji su kupovali a nisu znali da se u ponedjeljak otvara estetski centar Ušminkjamikrobeks.
Kaj se događa sa cijenom??? netko je najušio loše rezultate kompanije ili unovčuje profit od 100-130 eura po dionici u 2-3 mjeseca????
Kaj se događa sa cijenom??? netko je najušio loše rezultate kompanije ili unovčuje profit od 100-130 eura po dionici u 2-3 mjeseca????
Meni ovo sliči na istiskivanje presotalih malih dioničara!