@ Sava
tko je želio poslovati morao je biti spreman na makinacije. No, ovdje se radi o jednom stranom ulagaču, susjedu, članu EU-a, tako da sumnjam da će takove rigorozne mjere biti moguće. Recimo nešto kao u Venezueli. Ili recimo Hypo banka kod nas. Austrijanci ne traže gdje smo mi izgubili, korupciju i slično, nego gdje je njihov novac ( profit ), tko se od Austrijanaca omastio, zbog čega je austrijska banka postala njemačka. Najme to su situacije gdje se zbog šnicle kolje vol.
No, MOL-u je potrebno pozitivno ozračje u Hrvatskoj jer jedino tako poslovanje može donositi dobit. Tako da je tu prostor za logičniji odnos RH i Mola. Na kraju MOL će sprovesti reorganizaciju INA-e i njeno poslovanje u normalne okvire, što ni jedna vlada RH pa ni za socijalizma nije uspjela. Velika je stvar ako iz ovog izvučemu pouku za daljnje privatizacije (recimo HEP).
Ono što s pravom očekujemo je da oni koji su privatizaciju iskoristili za vlastite interese, odgovaraju.
Da oni koji su omogučili netransparentnu privatizaciju, odgovaraju.
Vlade SDP-a ( Račan + partneri ) isto kao i HDZ-a ( Sanader i partneri ) nemogu odgovarati za svoju nesposbnost.
Na kraju ponavljam najbolje je naći partnera koji će dokapitalizirati firmu, povečati vrijendost firme, dokapitalizacijom pokrenuti investicije itd itd..
Kolega niki da li znate gdje OMV toči gorivo i razvozi po svojim benziskim pumpama……..-U sisačkoj rafineriji ,ako želite sutra sam prva pa ću vam slikati OMV cisterne na punilištu kp 6 i poslati Vam.I to Vam je dokaz šta smo mi Hrvati.Uvijek je strano bolje nego naše.Vrijeme je novac i nemojte ga trošiti na OMV crpkama ako su Vam inine prazne-kupujete istu robu,a uštedjet će te vrijeme.
Svi danas pričaju -mol ,politika prodaja kupnja.krađa ,lopovluk OK,bandu u zatvor…….,a nitko ali baš nitko ne pita da li je išta napravljeno da se poboljša kvaliteta goriva.SIsačka rafinerija -mali HDS-odsumporavanje naKP2,VELIKI HDS na KP6,KLAUSna kp6,izumerizacija,WB3 -na mjestu starog …..ima toga još ali je preopširno da sve nabrajam i objašnjavam.Za Sisačku rafineriju je to bio spas u zadnji čas jer i ako sođe do bilo kakvog s.anja,ostaje modernizirana rafinerija koja zadovoljava sve standarde EU i cijelog svijeta. Uloženo je brdo love ali je i napravljen posao.A Riječka rafinerija je još jača odnosno moderniziranija od sisačke.
Ima jedna stara poslovica koja stoji i dan danas———-Čuvaj nas bože srpskoga junaštva i hrvatskog poštenja……………
Prijatelju nikl da je ta privatizacija tako dobra osjete svih 16000 zaposlenih u INI.Sve kako si napisao stoji i tako bi trebalo biti ,ali surova stvarnost je sasvim drugačija.Evo kako je krenulo -prvo razdijeli pa vladaj i to sve-od podplaćenihsindikata jer imali smo 1 a sada 4,pa firme kćeri-crosco, stsi,sinako… tzv.firme kćeri koje su prve na odstrelu.e onda je ostala tzv čista ina ,a inašima obećali veće plaće povlastice …..pa nas nisu podržali u štrajku-prvom štrajku u povijesti ine,a onda su krenuli rezati njih -ljudstvo se prepolovilo. PONEKI su dobili izmišljena radna mjesta zaslužni za otpuštanje odnosno proglašavanje radnika viškom tzv-pul lista.Nas i dalje ima 16000.Još će 5 godina trajati mir jer su tako ugovori potpisani a nakon toga nam ni bog ne može pomoći.Zapamtite mol ne drže mađari………..nego ameri.Jedino čemu se ja osobno nadam- rafinerije su modernizirane pogledajte post ispred da ne ponavljam,ali …………………………svima treba tržište i rezervarski prostori.Po meni rijčka rafinerija će se sigurno ugasiti jer Mlaka je već ugašena i spremna za rezanje ,a Urinj će postati turistički kompleks.Za malo love kupili su i terminale i more.Nažalost.
@Peyo
nisam znao da OMV kupuje naftu u Sisku. Mislio sam da to dolazi iz rafinerije u Rumunjskoj. I koje gorivo kupuju u Sisku. No, bolje u Sisku nego u Rumunjskoj.
Osobno kupujem na INA benzinskim stanicama jer sam još dioničar INA-e. No, situacija je takova kako sam ti opisao.
Činjenica je da HR ne treba dvije rafinerije. U Rijeci 2 brodogradilišta i rafinerija, u Sisku željezara i rafinerija. Sve to zapošljava enormno puno ljudi iza kojih su obitelji. E sada što će peživjeti? To su sve posljedice lopovluka. Sječam se nekog članka gdje INA ima ugovor s nekim Albancem koji ima firmu u Sloveniji za dobavu nafte. Čak je Lukoil protestirao da nemože direkto opskrbljivati INA-u.
Činjenica je da ti prijatelju tepeš praznu slamu -gore lopovi svi u zatvor a sad ti ne trebaju dvije rafierije.Pa da li ti uopće znaš kako zasada funkcioniraju rafinerije,koja šta proizvodi,koliko je goriva prodano u turističkoj sezoni,koliko goriva ode za bosnu ,srbiju……..na šta voze avioni i kuda se sve gorivo izvozi.I još nešta ostale zemlje ne smiju zagađivati svoj okoliš ,i vozili su naftu nama na preradu.Sad smo tek postali konkurentni ostalima,pročitajte moj post gore.
Činjenica je da HR ne treba dvije rafinerije.
E da je sada te novce koji su uloženi u Riječku rafineriju.
E da je to išlo u plinski upstream ……..
Prije 15 godina je INA platila švabe da probaju restruktuirati kompletnu INU.Odgovor je bio da se Hrvatska mora odlučiti ili turizam ili industrija.Nažalost za Riječku rafineriju je odgovor bio—-rafinerija na moru,to ne ide zajedno zbog dvije stvari prva turizam, a druga neisplativost zbog uticaja prirode na postrojenja-odnosno mora i soli koja pojede sve metalno.Odnosno održavanje je preskupo jer u svakom remontu se mijenja veliki dio kolona posuda….rješenje je bio AKZ-ANTIKOROZIVNA ZAŠTITA.-drug Linić. Na taj komentar njemačkih stručnjaka se nije nitko osvrnuo—osim stranih ulagača-današnjih,koji su jednim udarcem dobili i more i turizam i terminale i rafineriju u centru Hrvatske 50 km od zagreba sa velikim kapacitetom rezervarskog prostora i naftovodom koji je direktno povezan sa RNS,i Termoelektranom koja vozi na bajtrag koji se ne može preraditi.MALI KORAK ZA MAĐARE ALI VELIKI ZA AMERIKANCE………………A mi Hrvati znamo raditi ali ne znamo gospodariti sa onim šta imamo.Zato smo se za državu izborili nakon puno tisućljeća i kako je krenulo brzo ćemo ju izgubiti,bez izpaljenog metka.Gospoda će kao i 1991 JOJ ŠTO VOLIM HRVATSKU ODOH JA U NJEMAČKU-sa hrvatskim parama a vi Hrvati čuvajte nam HRVATSKU NAŠ DRAGI DOM.
U sisačkoj rafineriji remont-nema prekovremenih sati plaće su pale 5 posto,nema se love,a vanjskih izvođača ko u priči.Opet muvane izgleda da je trenutno zakulisno vodstvo toliko jako da im ni EU ni uskok pod čijim su sad povečalom ne mogu ništa.Kad oni koji pruzmu Inu shvate kolike gubitke ima Ina samo na stranim izvođačima u odnosu prema rafinerijskim održavanjima bit će kasno.A domaćeg održavanja se kao maćeha odrekla-održavanja koje je radilo za svoju plaću sve poslove koje sad rade vanjski po puno većoj cijeni-sramota.ALI MI KOJI RADIMO JOŠ UVIJEK GLEDAMO SLUŠAMO I ŽIVI SMO SVJEDOCI UPROPAŠTAVANJA INE.ps.gospodo, Degen,Nobilo isvi jači odvjetnici mislim da će te uskoro imati pune ruke posla……………
Nemojte dočekati izvješća na stranputici, a izvješča su vrlo blizu!
INA će imati zasigurno odličan kvartal i to bi je moglo lansirati 20-30%:
Nemojte dočekati izvješća na stranputici, a izvješča su vrlo blizu!
INA će imati zasigurno odličan kvartal i to bi je moglo lansirati 20-30%:
Ne znam koliko je točna informacija zato što se o tome ne piše ili ne komentira, a ide ovako:
Od 6 tisuća zaposlenih 5 tisuća se javilo na ponudu za odlaskom uz otpremninu!
?????
Nemojte dočekati izvješća na stranputici, a izvješča su vrlo blizu!
INA će imati zasigurno odličan kvartal i to bi je moglo lansirati 20-30%:
Ne znam koliko je točna informacija zato što se o tome ne piše ili ne komentira, a ide ovako:
Od 6 tisuća zaposlenih 5 tisuća se javilo na ponudu za odlaskom uz otpremninu!
?????
[/quote]
Jutro, brojka nije točna, jer još nije proces niti pokrenut. Trenutno se evidnetiraju oni koji sigurno "lete", dok će se sukladno njima (obevznim letačima) lansirati i "novi letači" ukolio ispunjavaju kriterije starosne dobi ili neki drugi razlog…
Ne bi ulazio u analize o brojci,ali pomalo pretenciozno jest to da je brojka od 5k ljudi.
Kratko sam kazao,jer mi se ne ulazi u rapsrave otom-potom i analize plahti u stilu Lynxa.
Srdačan pozdrav