Nadam se da je nakon izjave LJube Jurčića svima jasnije zašto je INA prije 2 godine kad su u svijetu tržišta doživjela milenijski krah INU prodali MOLU po nevjerojatnoj cijeni od 2.800 kn, sam kaže manipulacijom i igricama! Hvala Ljubo!
ps Sjeća li se tko od kolega kad je (5 do 10h prije 2 godine) izložen nalog na INI na kupnji po 500, 1000 i 2000 komada i tako danima a mađari samo pričaju SEREKEŠ BEREKEŠ
[lol]
To je Pajdo izlagao nalog. A kao si se ti onda zvao?
Ovo je super za Inu!
An official source welcomes the agreement of the transfer of Iraqi oil and gas via Syria
Posted on: 13-09-2010
An official source on Monday welcomed Syria’s signing of the minutes of the meeting which took place in Damascus on 25 August 2010 between the ministries of oil in Iraq and Syria on the transport of Iraqi crude oil and gas to the Mediterranean coast through Syrian territory….
…..Akkas can produce about 50 million cubic feet of gas per day with the possibility of increasing this amount to 450 million cubic feet per day in the event of a further development of the field.
The Iraqi government is keen to start operations in this field as soon as possible and export production through Syria to Europe.
Sori, al ovo baš nema apsolutno nikakve veze sa koristi ili štetom ua Inu. Ina svoj plin i naftu prodaje, ima sabirne stanice i plinovod…
[/quote]
Tako je i Rumenige mislio – pa je procjenio na 2.800,00. Jedinstven primjer u svijetu da se prodaje naftna kompanija BEZ SUDJELOVANJA UPRAVE koja najbolje poznaje pravu vrijednost kompanije.
Zato Polančec ne želi iznijeti podatak tko je procjenjivao Inu i na temelju kojih parametara.
Pa od proljeća samo jedan dio Sirije će donijeti oko 300 milijuna dolara godišnje.
A da se ne govori o Podravskom bazenu gdje se prema konzervativnim procjenama nalazi od 170 do 290 MILIJARDI m3 plina.
In world’s energy future, unconventional gas is a must, not a maybe
Je li to uključeno u procjene – naravno da nije!
A U HR MILKOVIĆ KAŽE ….The potential of methane hydrates is estimated to be more than 73,000 trillion cu ft, he said…..
Tko je ovo ispustio iz procjene!
Tako je i Rumenige mislio – pa je procjenio na 2.800,00. Jedinstven primjer u svijetu da se prodaje naftna kompanija BEZ SUDJELOVANJA UPRAVE koja najbolje poznaje pravu vrijednost kompanije.
Zato Polančec ne želi iznijeti podatak tko je procjenjivao Inu i na temelju kojih parametara.
Pa od proljeća samo jedan dio Sirije će donijeti oko 300 milijuna dolara godišnje.
A da se ne govori o Podravskom bazenu gdje se prema konzervativnim procjenama nalazi od 170 do 290 MILIJARDI m3 plina.
In world’s energy future, unconventional gas is a must, not a maybe
Je li to uključeno u procjene – naravno da nije!
A U HR MILKOVIĆ KAŽE ….The potential of methane hydrates is estimated to be more than 73,000 trillion cu ft, he said…..
Tko je ovo ispustio iz procjene!
Ina prodaje KOMPLETNO PROIZVEDENE KOLIČINE SVEGA Siriji i to preko izgrađenih plinovoda i naftovoda po unaprijed utvrđenoj cijeni…kamo će dalje Sirija to prodati stvarno ne igra ulogu u poslovanju INE. Inače u pravu si za 300 miliona dolara, ali točnije je da će za UKUPNO SVE PRODANE KOLIČINE uprihoditi od proljeća oko 1 milijun dolara dnevno. E a to je dobra vijest za INU jer bi napokon polugodišnje izvješće moglo biti pozitivno. [thumbsup] [thumbsup] [thumbsup]
Ako bi MOL napravio gore navedeno da li to znači da bi nakon 01.listopada bio u obvezi davanja javne ponude???
Nema teorije da bi vlada sad pristala dati dionice ine? zašto bi to uradila, novinari pišu svašta. Ako MOL ima 10% podravke nek radi s njima što hoće, ionako ne može puno jer je vl. struktura rascjepkana..
Nema teorije da bi vlada sad pristala dati dionice ine? zašto bi to uradila, novinari pišu svašta. Ako MOL ima 10% podravke nek radi s njima što hoće, ionako ne može puno jer je vl. struktura rascjepkana..
A možda vladi treba love pa se pristane dogovoriti za ostatak paketa dionica po nekoj primamljivoj cijeni??
Jer i ovako i onako pravo glasa više nemaju!
Evo pa mozgajte…
(1) Stjecatelj nije obvezan objaviti ponudu za preuzimanje ako:
1. stekne dionice ciljnog društva nasljeđivanjem,
2. stekne dionice ciljnog društva diobom bračne stečevine,
3. stekne dionice ciljnog društva u postupku povećanja temeljnog kapitala, izdavanjem dionica, a glavna skupština ciljnog društva na kojoj se donosi odluka o povećanju temeljnog kapitala odobri da stjecatelj može steći dionice s pravom glasa ciljnog društva bez obveze objavljivanja ponude za preuzimanje, ako bi predmetnim stjecanjem dionica s pravom glasa za stjecatelja nastala obveza objavljivanja ponude za preuzimanje,
4. stekne dionice ciljnog društva koje je stečajni dužnik u stečajnom postupku,
5. stekne dionice ciljnog društva u postupku pripajanja trgovačkih društava, ali isključivo onda kada samo jedno od trgovačkih društava koja sudjeluju u postupku pripajanja ima dionice ciljnog društva,
6. stekne dionice ciljnog društva promjenom pravnog oblika trgovačkog društva,
7. pravna osoba stekne dionice ciljnog društva od druge pravne osobe čiji su članovi ili dioničari neposredno ili posredno iste osobe ili kad stekne dionice prijenosom radi restrukturiranja unutar koncerna,
8. stekne dionice ciljnog društva u zamjenu za isplatu dividende, a glavna skupština ciljnog društva odobri da stjecatelj može steći dionice s pravom glasa ciljnog društva bez obveze objavljivanja ponude za preuzimanje, ako bi predmetnim stjecanjem dionica s pravom glasa za stjecatelja nastala obveza objavljivanja ponude za preuzimanje,
9. nakon provedene ponude za preuzimanje stekne dionice ciljnog društva prijenosom između osoba koje su djelovale zajednički u ponudi za preuzimanje,
10. stjecanjem dionica ciljnog društva drži postotak dionica s pravom glasa koji je jednak ili manji od postotka dionica s pravom glasa koji drži drugi dioničar ciljnog društva koji je objavio ponudu za preuzimanje,
11. kao kreditna institucija, u roku od 6 mjeseci od dana kada je postala punopravni vlasnik dionica koje je stekla kao fiducijarni vjerovnik, iste otpusti,
12. kao vjerovnici, stječu dionice društava u sanaciji sukladno Zakonu o sanaciji određenih poduzeća,
13. je to propisano posebnim propisom.
(2) Odobrenje iz stavka 1. točke 3. i 8. ovoga članka, glavna skupština ciljnog društva daje tročetvrtinskom većinom glasova prisutnih na glavnoj skupštini, ne računajući glasove stjecatelja i osoba koje s njim djeluju zajednički.
(3) Osobe iz stavka 1. ovoga članka koje su izuzete od obveze objavljivanja ponude za preuzimanje obvezne su u slučaju daljnjeg stjecanja dionica ciljnog društva objaviti ponudu za preuzimanje na način i pod uvjetima određenim ovim Zakonom.
(4) Republika Hrvatska, Hrvatski fond za privatizaciju i Državna agencija za osiguranje štednih uloga i sanaciju banaka, kao stjecatelji dionica s pravom glasa ciljnog društva, nisu obvezni objaviti ponudu za preuzimanje ako u roku od 14 dana od dana nastanka obveze objavljivanja ponude za preuzimanje obavijeste Agenciju i ciljno društvo da namjeravaju otpustiti višak dionica iznad praga od 25%, pod uvjetom da taj višak dionica i otpuste u roku od 6 mjeseci.
(5) Hrvatski fond za privatizaciju, kada samostalno ili djelujući zajednički, stječe dionice ciljnog društva sukladno Zakonu o privatizaciji, nije obvezan objaviti ponudu za preuzimanje.
1) Fizička ili pravna osoba obvezna je objaviti ponudu za preuzimanje kad neposredno ili posredno, samostalno ili djelujući zajednički, stekne dionice s pravom glasa ciljnog društva, tako da, zajedno s dionicama koje je već stekla, prijeđe prag od 25% dionica s pravom glasa ciljnog društva (kontrolni prag).
(2) Nakon što je prešla kontrolni prag i objavila ponudu za preuzimanje, fizička ili pravna osoba obvezna je objaviti ponudu za preuzimanje kada, samostalno ili djelujući zajednički, neposrednim ili posrednim stjecanjem dionica s pravom glasa ciljnog društva poveća postotak prava glasa za više od 10% (dodatni prag).
(3) Iznim
(3) Iznimno od odredbe iz stavka 2. ovoga članka, ponudu za preuzimanje obvezna je objaviti fizička ili pravna osoba, koja nakon ponude za preuzimanje, samostalno ili djelujući zajednički, neposrednim ili posrednim stjecanjem dionica s pravom glasa ciljnog društva poveća postotak prava glasa za manje od 10%, ako tim stjecanjem prelazi prag od 75% prava glasa (konačni prag).
(4) Obvezu objavljivanja ponude za preuzimanje, u slučaju daljnjeg stjecanja dionica s pravom glasa ciljnog društva, nema fizička ili pravna osoba koja:
1. je ponudu za preuzimanje objavila sukladno odredbi stavka 2. ovoga članka,
2. nakon ponude za preuzimanje, objavljene sukladno odredbi stavka 1. i/ili 2. ovoga članka, drži najmanje 75% prava glasa,
3. je ponudu za preuzimanje objavila sukladno odredbi članka 14. stavka 3. ovoga Zakona.
(5) Fizička ili pravna osoba, kojoj je, sukladno odredbama ovog članka, nastala obveza objavljivanja ponude za preuzimanje, obvezna je, bez odgode, o nastanku obveze dostaviti obavijest Agenciji, ciljnom društvu, burzi i uređenom javnom tržištu na kojem je odobreno trgovanje dionicama ciljnog društva, te istu bez odgode objaviti.
(6) Posrednim stjecanjem dionica s pravom glasa, u smislu ovog članka, smatrat će se stjecanje kontrole u smislu članka 5. stavka 4. ovoga Zakona.
Sa 10% ni su prešli prag obaveze. Ja bi im to dao za badava samo da Friščića otjeraju nazad u njegovo selo.
Tako je i Rumenige mislio – pa je procjenio na 2.800,00. Jedinstven primjer u svijetu da se prodaje naftna kompanija BEZ SUDJELOVANJA UPRAVE koja najbolje poznaje pravu vrijednost kompanije.
Zato Polančec ne želi iznijeti podatak tko je procjenjivao Inu i na temelju kojih parametara.
Pa od proljeća samo jedan dio Sirije će donijeti oko 300 milijuna dolara godišnje.
A da se ne govori o Podravskom bazenu gdje se prema konzervativnim procjenama nalazi od 170 do 290 MILIJARDI m3 plina.
In world’s energy future, unconventional gas is a must, not a maybe
Je li to uključeno u procjene – naravno da nije!
A U HR MILKOVIĆ KAŽE ….The potential of methane hydrates is estimated to be more than 73,000 trillion cu ft, he said…..
Tko je ovo ispustio iz procjene!
Ina prodaje KOMPLETNO PROIZVEDENE KOLIČINE SVEGA Siriji i to preko izgrađenih plinovoda i naftovoda po unaprijed utvrđenoj cijeni…kamo će dalje Sirija to prodati stvarno ne igra ulogu u poslovanju INE. Inače u pravu si za 300 miliona dolara, ali točnije je da će za UKUPNO SVE PRODANE KOLIČINE uprihoditi od proljeća oko 1 milijun dolara dnevno. E a to je dobra vijest za INU jer bi napokon polugodišnje izvješće moglo biti pozitivno. [thumbsup] [thumbsup] [thumbsup]
[/quote]
Obzirom da nismo nimalo pametniji glede događanja oko Ine u zadnjih 7-8 godina – razne muljaže oko procjena, dioničkih Ugovora, plinskog businessa i sl ( tko zna što još sve tu nema ) – jedino rješenje je NACIONALIZACIJA!
Spuštaš se na razinu uličnog trača postajući ovakve stvari.
Kada sam ja spomenuo ponovnu nacionalizaciju INE povod je bio isključivo nacionalni interes koji je ostao nezaštićen privatizacijom INE 2003. godine, ali i samim činom pretvaranja INE u dioničko društvo!
Naime država kao isključivi vlasnik svih resursa u RH bila je u obvezi zaštiti te resurse na jedan od načina kako to rade i ostali u svijetu u području nafte i plina.
Po mom mišljenju trebala je uvesti 10% rojaliteta i kroz production sharing contract (PSC) preuzeti 60% od tzv. “profit oil”.
Naravno da se ovakav odnos moga postići i 2008. ali zašto to nije učinjeno ni 2003. ni 2008. to bi trebalo utvrditi.
Pošto sam skeptičan – rekao sam nacionalizacija jer to nije ništa drugo do vraćanje resursa u ruke države.