He, he, a što misliš kolika će biti cijena plina kad INU uzmu mađari. Bolje i ne misliti o tome. Zašto npr. mirovinski fondovi (koji barataju milijardama kuna) ne kupe ostatak INE pa da onda barem znam zašto plaćam veću cijenu i plina i goriva, a ne da trpam džepove mađarima. [bye]
He, he, a što misliš kolika će biti cijena plina kad INU uzmu mađari. Bolje i ne misliti o tome. Zašto npr. mirovinski fondovi (koji barataju milijardama kuna) ne kupe ostatak INE pa da onda barem znam zašto plaćam veću cijenu i plina i goriva, a ne da trpam džepove mađarima. [bye]
Odlicna ideja 🙂
He, he, a što misliš kolika će biti cijena plina kad INU uzmu mađari. Bolje i ne misliti o tome. Zašto npr. mirovinski fondovi (koji barataju milijardama kuna) ne kupe ostatak INE pa da onda barem znam zašto plaćam veću cijenu i plina i goriva, a ne da trpam džepove mađarima. [bye]
Htjeli biste jeftine energente (a to znači kontrola države u formiranju cijena istih) i prodati dionice od 3.500 – 4.000 KN ?
Malo sutra.
Ako ne bude zamijene dionica, nema novog ugovora s klauzulom koja MOL-u ne dopušta formiranje tržišnih cijena goriva bez suglasnosti Vlade RH, Mađari vam daju šaku kuna više po dionici, što vam kasnije uzmu 100-struko natrag kroz znatno više cijene energenata, koje će u tom slučaju samostalno formirati bez ikakva upliva sa strane.
Divota: Kako god okreneš – gubimo – što je i tragična bilanca cijele ove trakavice s INA-om, ali i pokazatelj koliko smo si sami loši gospodari.
Po najnovijim podacima, prihvat dionica iznosi 715
Kad bude 100 000 javite. To je 1 % INA-e. Ako skupe 1 % po cijeni 2800 treba se zabrinuti.
[/quote]
nece prikupit par tisuca…
8. Rok trajanja ove ponude za preuzimanje iznosi 28 dana od dana objavljivanja u Narodnim novinama i dnevnim novinama Vjesnik, računajući od dana kasnije objave
nisam zbrajao, kada tocno istice ponuda?
Moram komentirati zbivanja oko INE pošto sam u toj struci, i imam određene informacije iz firme. Osobno nemam dionice, pa se nisam uključivao u razgovore prije. Izritirali su me natpisi u business.hr da je INA fundamentalno precijenjena, što je laž. Konkreto znam da je INA duplo više vrijedi samo zbog vrijednosti svojih plinskih zaliha, koje su značajno podcijenjene u izvješću. Stvar je u tome što je plin socijalna stavka u HR pa se prodaje po puno nižoj cijeni od tržišne. Gospoda koja su radila izvješće su računala zalihe po toj prodajnoj cijeni što stvara takvo izvješće (po meni pogrešno). Kad se INA privatizira, država neće moći utjecati na cijene plina, one će otići na tržišnu cijenu, kao i zalihe.
Ina je precijenjena i to strašno. Sa gargantuanskim kreditom za vratom, gomilom zaposlenih koji su
svi u rodbinskoj vezi, nesposobnim menađmentom, ama baš nikakvim ulaganjima u istraživanja, zastarjelom opremom iz Titovog doba i političarima koji se stalno žele uplitati u njeno poslovanje.
Za mene je to pušing firma koja je sada došla na odstrel kao i Pliva prije nje.
Jebga, tako to ide u Hrvatskoj.
Izvješće seebiza sa seminara
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/energetika/dcf-metoda-ina-vrijedi-2.271-kunu-po-dionici,25038.html
U naslovu 2.271 kn a u tekstu 2.721 kn po DCF
po SOTP analizi 2.903 kn
uz vrlo oprezan rast
To prosječno čini 2.812 kn (dobro to mađari računaju) i to je uredu cijena kada bi kupovali mrkvu na placu, al..
što će biti kad
povise cijenu plina
otpuste viškove radnika i povećaju profitabilnost (kao HT)
cijena goriva ode opet na 150 dolara (tada je procjena vrijednosti INE 3.300 kn)
obnove rafinerije
i gdje je tu premija na preuzimanje kontrole od bar 30 posto i sasvim izvjesno poskupljenje nafte na tih 150 dolara po barelu
2.812 + 30% = 3.655,60
3.300 + 30% = 4.290,00
dr Ivo nema pravo da razmjeni ove pakete sa MOLom jer tamo ne dobiva većinski paket, a kontrolu cijene goriva potpisat će na možda 5 godina, a onda ćemo opet morat skidad gaće da im se dodvorimo
pa neće valjda dati da MOLu da u 5 godina od profita INA sama sebe kupi. Nek rade bar 10-15 godina pa nek onda skupljaju šećer, ovako je to čisti poklon
mislio sam da je 3.500 uredu cijena, al kad sve zbrojim nedam ispod 4.000
veliki pozdrav
NEMOGUĆE JE DATI FER CIJENU INE,JER JE ONA RELATIVNA,inače,teško je procijeniti vrijednost bilo koje naftne kompanije,ali,čim su mađari zagrizli u nju,oni je smatraju trenutno podcijenjenom,jer da misle da je precijenjena,onda se ne bi ni upuštali u javnu ponudu..ja mislim da je trenutna fer cijena 2750,00,a naravno da preuzimatelj mora dati najmanje 20% bonusa..to je cca između 3200-3300..to je minimum normalne ponude…
Idemo malo razmišljat unaprijed i stvoriti neke hipotetske pretpostavke i situacije. Tako RADE VANI i UVIJEK vrte 3-4 VARIJANTE kako bi izabrali najbolju, a u pričuvi ostavili ostale. INAČE TO SE ZOVE ANALITIKA!!!!!!!!
Tri bloka u Alžiru nisu UOPĆE uzeta u vrednovanje INA-e!
Ako bi se SLUČAJNO utvrdile rezerve recimo cca 25 miliona tona nafte ( 150 miliona BARELA ). Trošak pridobivanja je cca 8$/ barel!
A i nekretnine SU LOŠE VREDNOVANE!!!!!
TKO ĆE ODGOVARAT ZA NASTALU ŠTETU REPUBLICI HRVATSKOJ?
To treba SVAKODNEVNO IMATI NA UMU i PODCJENJENU CIJENU PLINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NAPRAVITI PONOVNO VREDNOVANJ FIRME I OBUHVATITI SVE KONCESIJE I REZERVE ŠTO NIJE UČINJENO U ZADNJIH ŠEST GODINA??????
Moram komentirati zbivanja oko INE pošto sam u toj struci, i imam određene informacije iz firme. Osobno nemam dionice, pa se nisam uključivao u razgovore prije. Izritirali su me natpisi u business.hr da je INA fundamentalno precijenjena, što je laž. Konkreto znam da je INA duplo više vrijedi samo zbog vrijednosti svojih plinskih zaliha, koje su značajno podcijenjene u izvješću. Stvar je u tome što je plin socijalna stavka u HR pa se prodaje po puno nižoj cijeni od tržišne. Gospoda koja su radila izvješće su računala zalihe po toj prodajnoj cijeni što stvara takvo izvješće (po meni pogrešno). Kad se INA privatizira, država neće moći utjecati na cijene plina, one će otići na tržišnu cijenu, kao i zalihe.
Sve točno a ima JOŠ PUNO TOGA!!! – za reći
SLAŽEM SE!